Bios!
+13
Sterre
Tiana
Zonnetje
xxDila
Chloe
Zwoesj
Suus
ButterflyEffect
_DoI
Zwerver
smooch
Arwyn
Jeanette
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bios!
Zwoesj schreef:Anou1 schreef:Ik ga vanavond naar Eat pray love. Voor de mensen die deze film al gezien hebben, wat vonden jullie er van?
Wat vond je ervan? Ik ben er ook heen geweest, maar wij zijn in de pauze weggegaan...
Ha opzich vond ik het wel een mooie film, maar werd er wel slaperig van! Dus wel een beetje een saaie film..
Gast- Gast
Ik ben het laatst naar Haar naam was Sarah geweest. Ik wil nog graag naar De eenzaamheid van de priemgetallen, Loft, en Sonny Boy als die uit is.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn afgelopen zaterdag naar Unstoppable geweest .. niet verwacht maar het is wel een hele mooie maar vooral spannende film!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Afgelopen zondag naar de film New Kids geweest. Vond het eerste gedeelte wel erg leuk, tweede gedeelte sloeg werkelijk waar nergens op.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
De laatste was Harry Potter 7. Ik ga binnenkort ook nog naar de Eetclub.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Gisteren naar Rapunzel.
Laatste tijd: "La Rafle", "Going the distance", "Haar naam was Sarah", "Cell 211", "Eat Pray Love" en nog wel meer, die ik alweer ben vergeten.
Laatste tijd: "La Rafle", "Going the distance", "Haar naam was Sarah", "Cell 211", "Eat Pray Love" en nog wel meer, die ik alweer ben vergeten.
Gast- Gast
Laced schreef:Afgelopen zondag naar de film New Kids geweest. Vond het eerste gedeelte wel erg leuk, tweede gedeelte sloeg werkelijk waar nergens op.
Ik ga zondag naar deze film! Het is natuurlijk al wel te verwachten dat de film nergens op slaat haha. Kan ook niet anders met die kerels
Gast- Gast
Ik ben afgelopen weekend naar Unstoppable geweest, vond 'm erg spannend en leuk! Ook ben ik zondag naar Haar naam was Sarah geweest, erg mooie film
Zaterdag ga ik naar de Eetclub. Lees hier niet zulke enthousiaste verhalen, maar goed, heb toch een pathe Unlimited kaart
Verder wil ik Loft nog graag zien en ben ook erg benieuwd naar Sonny Boy. En De eenzaamheid van de priemgetallen is ook verfilmd? Die wil ik dan ook wel zien
Zaterdag ga ik naar de Eetclub. Lees hier niet zulke enthousiaste verhalen, maar goed, heb toch een pathe Unlimited kaart
Verder wil ik Loft nog graag zien en ben ook erg benieuwd naar Sonny Boy. En De eenzaamheid van de priemgetallen is ook verfilmd? Die wil ik dan ook wel zien
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
De laatste was: Haar naam was Sarah. Paar weken terug, vond het echt een mooie film!
Morgen ga ik naar De Eetclub
Morgen ga ik naar De Eetclub
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben echt al een hele tijd niet meer geweest en nu in deze week 3 keer!!
Vorige week donderdag naar Harry Potter.
Gisteren met hele familie naar Unstoppable.. erg spannend!
Morgen naar New Kids.. ben benieuwd
Vorige week donderdag naar Harry Potter.
Gisteren met hele familie naar Unstoppable.. erg spannend!
Morgen naar New Kids.. ben benieuwd
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bios tips
» Harde buiken in bios
» Lion king 3D komt in de bios.
» Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?
» Alleen naar de bios? Wie doet dat?
» Harde buiken in bios
» Lion king 3D komt in de bios.
» Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?
» Alleen naar de bios? Wie doet dat?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: