Bios!
+13
Sterre
Tiana
Zonnetje
xxDila
Chloe
Zwoesj
Suus
ButterflyEffect
_DoI
Zwerver
smooch
Arwyn
Jeanette
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bios!
Welke film hebben jullie onlangs in de bios gezien?
De laatste film die ik in de bios heb gezien was Due Date, denk 4 weken geleden.
Komende dinsdag ga ik naar Harry Potter en de week erop wrs naar Haar naam was Sarah
De laatste film die ik in de bios heb gezien was Due Date, denk 4 weken geleden.
Komende dinsdag ga ik naar Harry Potter en de week erop wrs naar Haar naam was Sarah
Gast- Gast
Re: Bios!
Ben laatst naar De Eetclub geweest. Die film ging wel, het boek is tig keer beter. Meer een film voor op tv. Daarvoor Haar naam was Sarah gezien en die is echt heel mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
De laatste film die ik in de bios gezien heb is Harry Potter, nu al zin in het volgende deel!
De volgende wordt waarschijnlijk Narnia.
Haar naam was Sarah wil ik ook nog wel zien, maar denk dat ik die een keer ga huren als die op dvd uit is.
De volgende wordt waarschijnlijk Narnia.
Haar naam was Sarah wil ik ook nog wel zien, maar denk dat ik die een keer ga huren als die op dvd uit is.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
De laatste film die ik gezien heb ik Due Date. Vanavond ga ik naar Des hommes et des Dieux.
Binnenkort wil ik graag naar Narnia:The voyage of the Dawn Treader, De Eenzaamheid van de Priemgetallen en naar You will meet a talk dark stranger.
Binnenkort wil ik graag naar Narnia:The voyage of the Dawn Treader, De Eenzaamheid van de Priemgetallen en naar You will meet a talk dark stranger.
Gast- Gast
De laatste film die ik in de bios heb gezien was Harry Potter. Binnenkort wil ik naar Haar naam was Sarah. Alleen komt dit er steeds niet van, ben bang dat het er weer niet van komt en ik de film ineens in de winkels zie liggen.
Gast- Gast
Unstoppable heb ik als laatst gezien, goeie en spannende film.
Ik wil ook nog heel graag haar naam was Sarah zien, maar het komt er ook niet van.
Ik wil ook nog heel graag haar naam was Sarah zien, maar het komt er ook niet van.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Wij willen nog naar Due Date en Jackass
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Heb je even? Haha!
Dat was het geloof ik wel
- Eetclub, vond ik wel spannend
- Due Date, vreselijke film
- Haar naam was Sarah, ik mis denk ik wat er zo mooi aan is, ik vind het maar ellendig allemaal
- Harry Potter, was wel leuk maar ik volg het niet echt haha
- Unstoppable, spannend!
- Guzaarish, erg mooi
- Sint, niet mijn ding
- The Social Network, vond ik wel leuk om te zien maar vooral veel dialoog
- Fair Game, vond ik erg goed
- Despicable Me, geweldig!
Dat was het geloof ik wel
Laatst aangepast door Lagom op zo 5 dec 2010 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De laatste film die ik in de bios heb gezien was The Bounty Hunter met Jennifer Aniston en Gerard Butler. Ik ga niet zo vaak naar de bios, maar wil Haar naam was Sarah nog wel graag zien.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
De laatste die ik heb gezien was Haar naam was Sarah, erg mooi! Ik zou gister naar Harry gaan maar dat wordt nu waarschijnlijk volgende week
Ik download meestal films.
Ik download meestal films.
Gast- Gast
Dispicable Me, The Social Network, De Eetclub, Rapunzel (heb zelf lang haar ik dacht die moet ik zien hihi), Harry Potter
Vond ze allemaal wel leuk! Social network misschien iets aan de saaie kant..
Ik wil binnenkort graag naar: Burlesque en New Kids Turbo!
Vond ze allemaal wel leuk! Social network misschien iets aan de saaie kant..
Ik wil binnenkort graag naar: Burlesque en New Kids Turbo!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
'Darcy schreef:Haha ik zie het nou twee keer staan, het is Despicable Me
ahaa, bedankt!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
De laatste was denk ik Knight en Day en is dus alweer even geleden. Maar ik heb vrijdag van sinterklaas een bioscoopbon gehad, dus moet binnenkort maar weer eens gaan.
Gast- Gast
Ik ben als laatste naar Harry Potter geweest en ga vanavond naar Sint. Heb net een Pathe Unlimited kaart genomen, dus dan kan ik weer wat vaker Ik wil in elk geval nog heel graag naar Haar naam was Sarah, vond het boek supermooi!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ga vanavond naar Eat pray love. Voor de mensen die deze film al gezien hebben, wat vonden jullie er van?
Gast- Gast
Anou1 schreef:Ik ga vanavond naar Eat pray love. Voor de mensen die deze film al gezien hebben, wat vonden jullie er van?
Wat vond je ervan? Ik ben er ook heen geweest, maar wij zijn in de pauze weggegaan...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
De laatste film die ik heb gezien, was the social network. had er van tevoren niet zoveel van verwacht, maar hij was uiteindelijk nog best leuk
Chloe- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10
De laatse was Haar naam was Sarah en de eerstvolgende weet ik nog niet. Ik zou nog graag Rapunzel willen zien en stiekem ook Master Mind haha. En verder komt Buried uit, die wil ik zien, Loft lijkt me interessant... Voor januari heb ik al een date staan voor Sonny Boy.. Oh en ik wilde eigenlijk ook nog naar Scott Pilgrim vs. The Animation, maar die draait helaas al niet meer hier...
Gast- Gast
Ik ben net terug van "De Eetclub".
Ik vond hem matig. Ik had het boek gelezen en zat daar meer in dan in de film. Het is toch wel heel erg kort gemaakt alles wat in het boek zo lang en uitgebreid word beschreven zie je in 2 seconden. Het boek krijgt van mij een 10 en de film een matige 6..
Ik vond hem matig. Ik had het boek gelezen en zat daar meer in dan in de film. Het is toch wel heel erg kort gemaakt alles wat in het boek zo lang en uitgebreid word beschreven zie je in 2 seconden. Het boek krijgt van mij een 10 en de film een matige 6..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
- De eetclub: vond hem niet super, wel leuk om te zien, maar het boek was echt veel beter
- The social network: leuker dan ik had verwacht, ging meer voor mijn vriend, maar vond het toch wel mooi om te zien
- Eat pray love: dat is al wat langer geleden, maar voor degene die het vroeg: ik vond hem op zich wel mooi, maar het boek was wederom veel beter.
- The social network: leuker dan ik had verwacht, ging meer voor mijn vriend, maar vond het toch wel mooi om te zien
- Eat pray love: dat is al wat langer geleden, maar voor degene die het vroeg: ik vond hem op zich wel mooi, maar het boek was wederom veel beter.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb laatst gezien:
- Narnia (was leuk!)
- New Kids Turbo (echt zo gelachen, de hele film door)
- The kids are allright (was wel ok)
Gast- Gast
Rapunzel . Is echt een leuke film, ik disney!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bios tips
» Harde buiken in bios
» Lion king 3D komt in de bios.
» Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?
» Alleen naar de bios? Wie doet dat?
» Harde buiken in bios
» Lion king 3D komt in de bios.
» Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?
» Alleen naar de bios? Wie doet dat?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: