Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
+25
Sjaantje
JD
lyke
Floor
Parisienne
Lynn_
Beachgirl
Flippin' Bitch
nina
Sarah1985
Lady4
Jeanette
patjuhhh
Manonn
Mida4you
Cheesegirl
mzcharlotte
Summerlovin
silly-one
Lejow
minoessepoes
Burn
Lotus
VeryCherry
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Ik had een muffin over en die heb ik aan mijn collega gegeven. Ze was er zo blij mee dat ik er ook blij van werd .
Gast- Gast
dat ik mijn loon heb
Mijn 2 clienten van vandaag blij met mij waren
Mijn 2 clienten van vandaag blij met mij waren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend, die gewoon zooo blij was dat het ik het hele huis had gestofzuigd en gedweild...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ik een mp3 cd heb teruggevonden met alle muziek die rond mijn 17/18e op mijn oude pctje stonden. Hij slaat wel regelmatig over maar heb steeds van die 'oooooooooh die ja!' momenten. En ja, het voelt ook gewoon heerlijk tegenstrijdig met mijn politiek correcte baantje
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Het weer en gewoon eigenlijk de hele dag. Heb vandaag heerlijk gewerkt, de hele dag gelachen en, nouja, 't was gewoon een erg fijne dag.
Gast- Gast
Een compliment van een nogal strenge/stijve arts nadat ik voor het eerst steriel had gestaan (hem assisterend) tijdens een procedure.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik ben blij omdat:
- Ik vandaag heerlijk met Aerie op het terras heb gezeten in de zon!
- Ik een heel erg leuk memo white bord heb gekocht ipv een agenda
- Ik ook nog met Wendel (van 't oude forum ook) had afgesproken
- En we ook nog eens onverwacht naar Shabu Shabu gingen voor sushi
- Ik al deze dingen weer kan doen. Ben wel doodop en knallende koppijn, maar ik kan het en het ging goed
- Ik vandaag heerlijk met Aerie op het terras heb gezeten in de zon!
- Ik een heel erg leuk memo white bord heb gekocht ipv een agenda
- Ik ook nog met Wendel (van 't oude forum ook) had afgesproken
- En we ook nog eens onverwacht naar Shabu Shabu gingen voor sushi
- Ik al deze dingen weer kan doen. Ben wel doodop en knallende koppijn, maar ik kan het en het ging goed
Gast- Gast
Een groepsknuffel van kinderen uit mijn klas omdat ik morgen vrij ben. Aah, lief he!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Het nieuws dat ik ander werk heb En een heel lief smsje van mijn vriend, dat hij zo trots op me is.
Gast- Gast
Uiteraard werd ik vandaag heel blij van het feit dat ik weer lekker vier dagen vrij heb en het zulk lekker weer is. Daarnaast werd ik erg blij toen ik ontdekte dat N. snapt wat 'dansen' betekent. Als ze bij me op schoot staat en ik zeg: "Ga maar dansen, N!" beweegt ze lekker met haar kontje, gooit ze haar handjes in de lucht en lacht heel trots, zo van: "Kijk mij eens mooi dansen!". Vind het zo leuk dat ze nu echt dingen gaat snappen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Isabella schreef:Het nieuws dat ik ander werk heb En een heel lief smsje van mijn vriend, dat hij zo trots op me is.
Wat leuk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Isabella schreef:Het nieuws dat ik ander werk heb En een heel lief smsje van mijn vriend, dat hij zo trots op me is.
Proficiat met je nieuwe werk!
(heb je mijn pm gezien, ik heb het geld overgemaakt)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Isabella schreef:Het nieuws dat ik ander werk heb En een heel lief smsje van mijn vriend, dat hij zo trots op me is.
Proficiat met je nieuwe werk!
(heb je mijn pm gezien, ik heb het geld overgemaakt)
Heb ik! Zie ook net dat het geld over is gemaakt - dus ik ga hem morgen of zaterdag versturen, ok?
Gast- Gast
mijn vriend die me vandaag 2 keer gebeld heeft en superlief was! Ik kan niet wachten tot hij weer thuis komt!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Een lieve krabbel
En ik kwam thuis en toen was mijn bed al opgemaakt door 1 van mijn ouders (voordat ik wegging moest ik dat nog doen, dus ik zei ah doe ik wel als ik terug kom. ) en nou is dat dus gewoon voor me gedaan, vind het echt supeeer lief!
En ik kwam thuis en toen was mijn bed al opgemaakt door 1 van mijn ouders (voordat ik wegging moest ik dat nog doen, dus ik zei ah doe ik wel als ik terug kom. ) en nou is dat dus gewoon voor me gedaan, vind het echt supeeer lief!
Gast- Gast
ik was bij de intratuin, had een rieten lampekapje en cremekleurig lampenvoetje meegenomen, en deze op weg naar de kassa alvast op elkaar bevestigd zeg maar. Voetje was 35 euro, lampenkapje 7,50 ... aangekomen bij de kassa scant die mevrouw alleen het kapje...dus ik had een lampje van 7,50
Sja, ik ben dan echt niet netjes genoeg om het te melden bij de kassa hoor...dus ik was heel erg blij metr mijn goedkope lampje!
Sja, ik ben dan echt niet netjes genoeg om het te melden bij de kassa hoor...dus ik was heel erg blij metr mijn goedkope lampje!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:ik was bij de intratuin, had een rieten lampekapje en cremekleurig lampenvoetje meegenomen, en deze op weg naar de kassa alvast op elkaar bevestigd zeg maar. Voetje was 35 euro, lampenkapje 7,50 ... aangekomen bij de kassa scant die mevrouw alleen het kapje...dus ik had een lampje van 7,50
Haha daar zou ik ook heel blij mee zijn geweest! Alleen ben ik meestal zo eerlijk om het wel meteen te melden.. pf
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik werd vandaag blij van de allereerste verjaardag van mijn nichtje (jaja ik had het ook al in het goedemorgen-topic gezet). Ik ben er vanmiddag geweest en ben frietjes blijven eten. Lekker geknuffeld en kadootjes gegeven, vandaag kreeg ze een vestje en een kleurboekje. Het 'echte' kado is haar naam in piepschuimletters en een piepschuim-prinsessenkroontje voor op de muur van haar kamer.
En verder ben ik blij door het mooie weer! Ik had een hele hoop oud brood dus dat wou ik naar het hertenkampje brengen. Maar ik denk dat meerdere mensen op dat idee waren gekomen want na twee sneetjes brood hoefden de eendjes niks meer hahaha!.
Ennnnnn doordat ik nu buisjes in mijn oren heb, kan ik weer stukken beter horen en daardoor kon ik vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer echt genieten van de koorrepetitie. Het zingt stukken lekkerder als je hoort wat je moet doen en hoe de rest het doet! En het klonk moooooooooooi!
@Marietje: foeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
En verder ben ik blij door het mooie weer! Ik had een hele hoop oud brood dus dat wou ik naar het hertenkampje brengen. Maar ik denk dat meerdere mensen op dat idee waren gekomen want na twee sneetjes brood hoefden de eendjes niks meer hahaha!.
Ennnnnn doordat ik nu buisjes in mijn oren heb, kan ik weer stukken beter horen en daardoor kon ik vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer echt genieten van de koorrepetitie. Het zingt stukken lekkerder als je hoort wat je moet doen en hoe de rest het doet! En het klonk moooooooooooi!
@Marietje: foeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Gefeliciteerd met je nichtje, Sjaan!
Vandaag werd mijn dag gemaakt door de aankondiging van loonsverhoging. Weliswaar CAO geregeld, maar 1,5% is gewoon weer eens niet verkeerd. Daarnaast vond ik het heerlijk om snel te winkelen door de Ikea. En ik vond het heerlijk om in de zon te staan. Wat een heerlijk weer! De vriend van mijn moeder is jarig, dus ik werd ook blij van een stukje gebak en een kop koffie. En ik werd ontzettend blij dat ik nu eindelijk kleuren voor mijn muren heb gekozen en dat we morgen eindelijk gaan verven!
Het enige waar ik wat minder blij van werd, omdat ik er lamme armen van heb gekregen, is van de muren aanstrijken. Het is wel goed gelukt, dus dat maakte me weer blij.
Vandaag werd mijn dag gemaakt door de aankondiging van loonsverhoging. Weliswaar CAO geregeld, maar 1,5% is gewoon weer eens niet verkeerd. Daarnaast vond ik het heerlijk om snel te winkelen door de Ikea. En ik vond het heerlijk om in de zon te staan. Wat een heerlijk weer! De vriend van mijn moeder is jarig, dus ik werd ook blij van een stukje gebak en een kop koffie. En ik werd ontzettend blij dat ik nu eindelijk kleuren voor mijn muren heb gekozen en dat we morgen eindelijk gaan verven!
Het enige waar ik wat minder blij van werd, omdat ik er lamme armen van heb gekregen, is van de muren aanstrijken. Het is wel goed gelukt, dus dat maakte me weer blij.
Gast- Gast
Thanx ABE!
Ben benieuwd naar je nieuwe kleuren en je vernieuwde inrichting Ik kom binnenkort weer naar het Noorden (jaja staat nog steeds op de planning) dus hopelijk kan ik dan ook gelijk even bij jou langs. En pizza eten natuurlijk
Gefeliciteerd met je loonsverhoging!
Ben benieuwd naar je nieuwe kleuren en je vernieuwde inrichting Ik kom binnenkort weer naar het Noorden (jaja staat nog steeds op de planning) dus hopelijk kan ik dan ook gelijk even bij jou langs. En pizza eten natuurlijk
Gefeliciteerd met je loonsverhoging!
Zeg gewoon; Ik kom even pizza eten en jij mag eventueel wel mee. Jij en V. het is dikke mik. Ik weet het wel en ik ben niet jaloers.
Gast- Gast
Nee, ik kom naar JOU en wij gaan samen een hapje eten. V. mag blij zijn dat ie ons mag ontvangen!
Sjaantje schreef:Nee, ik kom naar JOU en wij gaan samen een hapje eten. V. mag blij zijn dat ie ons mag ontvangen!
Hahahaha!
Trouwens... Je hebt het vast niet gelezen... Maar mijn hele huis ondergaat een metamorfose. Ik kom enkel geld tekort voor een nieuwe bank, haha, want de BD en CJIB moesten me nodig eens hebben.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Waarom ben jij blij vandaag?
» N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Waarom ben jij blij vandaag?
» N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: