Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Hij is vooral lekker eigenwijs en druk, zie mezelf al zitten straks met 2 van die exemplaren haha!
Maar hij is wel lief, en echt een plaatje om te zien vind ik met z'n rooie wangen en blonde stekeltjes...
Maar hij is wel lief, en echt een plaatje om te zien vind ik met z'n rooie wangen en blonde stekeltjes...
Gast- Gast
Whahahahah, mijn hond loopt hier in de tuin en is aan het blaffen, nu gaat ie het na doen! Dus zit hard te 'blaffen' in de box.
Gast- Gast
Wat stom van je tante Anousch.. Vind ze dat altijd, of toevallig vandaag/de laatste keer?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hij is vooral lekker eigenwijs en druk, zie mezelf al zitten straks met 2 van die exemplaren haha!
Met twee van die exemplaren van hetzelfde geslacht?
Gast- Gast
Dat zal ik je vertellen... over een week of 17...Alex schreef:ProudMama schreef:Hij is vooral lekker eigenwijs en druk, zie mezelf al zitten straks met 2 van die exemplaren haha!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wat stom van je tante Anousch.. Vind ze dat altijd, of toevallig vandaag/de laatste keer?
De laatste 2 keren
Gast- Gast
Alex schreef:loontjes-power schreef:pff mijn tranen lopen over mn wangen van het lachen..
Ik werk op een webdesign bedrijf.. en daar zitten natuurlijk allemaal mensen die alles weten van een computer... Nu heb ik ooit eens het woord nerd gezegd (niet eens tegen iemand).
Maar ik word er maar steeds weer aan herrinerd.. haha Nu dus weer en dan komen de meest geweldige opmerkingen naar boven
Leuk he, als je ergens aan herinnerd wordt, zijn soms grappige dingen
Vorige week hadden we het over mijn schoonmoeder (we=mijn man en ik) en dat ze een laptop wilde en een andere telefoon (een hele luxe smartphone), dus ik zei: dat is niks voor je moeder, ze is echt een noob met computers en telefoons. Serieus, als we nog niet getrouwd waren had hij me weer gevraagd Hij was helemaal in de gloria dat ik het woord 'noob' gebruikte.
hahah geweldig !!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ProudMama schreef:Dat zal ik je vertellen... over een week of 17...Alex schreef:ProudMama schreef:Hij is vooral lekker eigenwijs en druk, zie mezelf al zitten straks met 2 van die exemplaren haha!
Whaha stuur je me een geboortekaartje dan?
Gast- Gast
Kan, of ik zet het hier/ pm/ bel/ sms/ mail... zeg maar welke versie je wilAlex schreef:ProudMama schreef:Dat zal ik je vertellen... over een week of 17...Alex schreef:ProudMama schreef:Hij is vooral lekker eigenwijs en druk, zie mezelf al zitten straks met 2 van die exemplaren haha!
Whaha stuur je me een geboortekaartje dan?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kan, of ik zet het hier/ pm/ bel/sms/ mail... zeg maar welke versie je wil
En een kaartje ook nog. Pas op, ik ben veeleisend. Je kan nog afzeggen voor maandag
Gast- Gast
Gast- Gast
O, dat doe ik dan lekker 5 min te laat als jij al op me staat te wachten...Alex schreef:ProudMama schreef:Kan, of ik zet het hier/ pm/ bel/sms/ mail... zeg maar welke versie je wil
En een kaartje ook nog. Pas op, ik ben veeleisend. Je kan nog afzeggen voor maandag
Oohhhh.... Stommmmmmm!!!
Ze belden vandaag of ik maandagmiddag alsjeblieft kon werken en heb dus stom genoeg ja gezegt... Kan je ook 's morgens?!?!
Wat stom!!! Zei eerst nee, 'dubbele diensten doe ik niet'. Toen belde ze dat ik maandagochtend dus vrij was en heb ik ja gezegt.
Stomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstom!!!
Gast- Gast
Nou jaaaaaaaa zeg
Zijn de winkels wel open 's morgens in D.? Ik kan wel hoor, komt denk ik ook wel beter uit ivm A.'s middagslaapje.
Wie komt er eventjes helpen met mijn baas om zeep helpen? Serieus, dit worden 3 hele lange maanden
Zijn de winkels wel open 's morgens in D.? Ik kan wel hoor, komt denk ik ook wel beter uit ivm A.'s middagslaapje.
Wie komt er eventjes helpen met mijn baas om zeep helpen? Serieus, dit worden 3 hele lange maanden
Gast- Gast
Voel me nu echt zo stom!Alex schreef:Nou jaaaaaaaa zeg
Hema, V&D zijn in elk geval om 11.00 open...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Voel me nu echt zo stom!Alex schreef:Nou jaaaaaaaa zeg
Ach, mijn actie van vanmiddag was stommer
Als het lekker weer is kunnen we toch bij de V&D een bakkie doen? Neem ik A. mee (als ze een beetje gezellig is), dan komt het vast goed.
Gast- Gast
Anousch schreef:Wat moet ik nou doen?
Niks. Tegen je tante zeggen dat ze het er zelf maar met je moeder over moet hebben als ze er zo'n last van heeft.
Gast- Gast
Gewoon zeggen dat je tante dat aan jou gevraagd heeft?Anousch schreef:Wat moet ik nou doen?
Gast- Gast
Tuurlijk, zeker als het lekker weer is kan je lekker op het dakterras zitten. Spreken we gewoon rond 11 uur af?Alex schreef:ProudMama schreef:Voel me nu echt zo stom!Alex schreef:Nou jaaaaaaaa zeg
Ach, mijn actie van vanmiddag was stommer
Als het lekker weer is kunnen we toch bij de V&D een bakkie doen? Neem ik A. mee (als ze een beetje gezellig is), dan komt het vast goed.
Dan ga ik het eerst ook op mijn rooster zetten, dan kan ik het gewoon niet meer vergeten....
Gast- Gast
Awh mijn zoon(tje) kwam net huilend op school, de theatervoorstelling was niet doorgegaan. De mensen van de voorstelling hadden vlak voordat ze aankwamen een ongeluk gehad. Echt zooo sneu
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Awh mijn zoon(tje) kwam net huilend op school, de theatervoorstelling was niet doorgegaan. De mensen van de voorstelling hadden vlak voordat ze aankwamen een ongeluk gehad. Echt zooo sneu
Ah wat jammer !! Die arme jongen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: