Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Whahaha, ja, de knakworstjes liggen al in de pan
lekkerrrrrr:)
Yup, de favoriet van mijn zoontje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Familie en vrienden komen ook wel langs zo nu en dan, maar die moeten zelf natuurlijk ook vaak gewoon werken of andere dingen doen. Ik zou alleen zo graag zelf iets voor hem willen doen. Jullie hebben natuurlijk gelijk dat gewoon er zijn al fijn is voor hem, maar het voelt zo nutteloos. Snappie? En dan zit ik hier niks te doen op stage, heb ik meer behoefte om bij hem te zijn, maar moet wel íets doen en als ik bij papa ben doe ik sowieso niks. Pff..soms wordt je zo moe van je eigen gedachtes.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
VC> veel plezier in Amsterdam
Storm> wat naar zeg Ik zou idd ook terug gaan. Het voelt niet goed, dus beter te vaak naar de dokter dan te weinig.
Storm> wat naar zeg Ik zou idd ook terug gaan. Het voelt niet goed, dus beter te vaak naar de dokter dan te weinig.
Gast- Gast
Try, we gaan het hier maken & dan gaat M ze brengen en daar de cocktails maken Komt wel goed met jou hoor, echt waar!
Alex, wat een *(#@(@#@Q#, hoe durft die. Hopelijk komen jullie eruit.
Alex, wat een *(#@(@#@Q#, hoe durft die. Hopelijk komen jullie eruit.
Gast- Gast
zo hier in het zuiden is het weer een lekker weertje, heb zojuist de deur op het werk weer open gezet
Gast- Gast
Lily schreef:zo hier in het zuiden is het weer een lekker weertje, heb zojuist de deur op het werk weer open gezet
Hier ga ik zo alle ramen openzetten; het is heerlijk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haha, was het zo erg? En was je echt zo laat thuis?June schreef:Au.. hoofdpijn.. ik haat drank..
Ja,,
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohnee, lees TD haar reactie verkeerd denk ik
Hahaha, ik denk het ook. Ik las hem ook eerst verkeerd hoor
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alex, niet over je heen laten lopen hoor. Hij is echt niet meer dan jij...
Hij is minder dan ik, ik heb mijn goddelijke verschijning nog mee.
Gast- Gast
Ik snap wat je bedoeld, maar dat gevoel van bij hem willen zijn is niet meer dan logisch, en dat het lastig is om jezelf houding te geven (te weten wat je moet zeggen want er zijn geen woorden die dit kunnen bevatten) maar dat jij er bent, samen stilzwijgend tv kijken bijvoorbeeld dat is al meer dan genoeg voor je papaKabouter schreef:Familie en vrienden komen ook wel langs zo nu en dan, maar die moeten zelf natuurlijk ook vaak gewoon werken of andere dingen doen. Ik zou alleen zo graag zelf iets voor hem willen doen. Jullie hebben natuurlijk gelijk dat gewoon er zijn al fijn is voor hem, maar het voelt zo nutteloos. Snappie? En dan zit ik hier niks te doen op stage, heb ik meer behoefte om bij hem te zijn, maar moet wel íets doen en als ik bij papa ben doe ik sowieso niks. Pff..soms wordt je zo moe van je eigen gedachtes.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Alex schreef:_Donnaa schreef:Ohnee, lees TD haar reactie verkeerd denk ik
Oow sorry Had niet na gedacht over hoe het ook kan.... Nu hoeft er niet tussen eigenlijk, geloof ik ?
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Alex, niet over je heen laten lopen hoor. Hij is echt niet meer dan jij...
Zo is het maar net . Wel echt rot van je baan
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Alex, niet over je heen laten lopen hoor. Hij is echt niet meer dan jij...
Zo is het maar net . Wel echt rot van je baan
+1!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bedankt voor je lieve reactie Try..zit ik hier weer met tranen in m'n ogen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik dacht al, heb iets gemist, maar het valt mee!Alex schreef:_Donnaa schreef:Ohnee, lees TD haar reactie verkeerd denk ik
Gast- Gast
Tnx June, het is ook klote.
Ik ben nu een brief naar hem aan het schrijven, vind het wel lastig om de zinnen juist te formuleren.
Ik ben nu een brief naar hem aan het schrijven, vind het wel lastig om de zinnen juist te formuleren.
Gast- Gast
Gimme sun please!Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Het is hier nog bewolkt
hier schijnt de zon
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: