Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen dames! Ik ben nu aan het werk met een kopje koffie en een boterhammetje. Ga zo met de post beginnen. Ik verwacht dat het vandaag rustig wordt, is meestal zo op vrijdag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Bijna weekend, woehoeeee! Ga morgen een dagje shoppen en daarna veel wijn drinken met RYW.:-D Maar eerst nog werken vandaag en vnvd zelfs nog aan de studie. Moet het even kwijt hoor; ben nu bezig met allerlei artikelen over kindermisbruik en getuigenissen daarvan. Om onpasselijk van te worden.
Bijna weekend, woehoeeee! Ga morgen een dagje shoppen en daarna veel wijn drinken met RYW.:-D Maar eerst nog werken vandaag en vnvd zelfs nog aan de studie. Moet het even kwijt hoor; ben nu bezig met allerlei artikelen over kindermisbruik en getuigenissen daarvan. Om onpasselijk van te worden.
Gast- Gast
Haha, en er zullen wel meer mensen aan het werk zijn vandaagGuattari schreef:Oeh, jij bent ook op je werk, Storm. Dan voel ik me minder zielig.
Gast- Gast
Ik moet vanmiddag werken. EN ga zo maar eens wat nuttigs doen whaha (boodschappen)
Gast- Gast
Goeiemorgen meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij ben ik vanochtend aan een boete ontsnapt ofzo
Er reedt een vriend achter me en die smste me net 'Jij had ook mooi geluk zonet' .. Uhhh, ik wacht nu nog op antwoord waarom precies haha..
Er reedt een vriend achter me en die smste me net 'Jij had ook mooi geluk zonet' .. Uhhh, ik wacht nu nog op antwoord waarom precies haha..
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Ja lily, ik mag het hele weekend werken! vanavond tot 23.00u en za en zo 2 x een dagdienst.
Jij ook al plannen?
Ja lily, ik mag het hele weekend werken! vanavond tot 23.00u en za en zo 2 x een dagdienst.
Jij ook al plannen?
Gast- Gast
Nah ik ga vanavond de action ff leegkopen om ons tuintje gezellig te maken en we gaan waarschijnlijk onze trouwringen bestellen. Morgen heb ik een ontwerpersbijeenkomt en zondag denk ik de bloemetjes planten enzo en als het mooi weer is lekker in het tuintje zitten
Gast- Gast
Oow.. wat lekker!!
I (L) action... echt een heerlijke winkel!
wanneer gaan jullie trouwen?
I (L) action... echt een heerlijke winkel!
wanneer gaan jullie trouwen?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Pff wat een nacht... Gisteravond wilden we per se nog de wc afmaken in ons nieuwe huis. Er moest nog een deel van de tegels gevoegd worden, het plafond moest nog een keer geverfd, daarna moest de pot opgehangen worden en toen de vloer nog gevoegd. Het was half 3 ('s nachts) toen we eenmaal thuis waren. En om 6.45 uur ging gewoon de wekker weer, want mijn vriend moet vandaag gewoon werken. Ik moet hier thuis de laatste beetjes inpakken, maar dat is nog best veel geloof ik. Kom zo af en toe maar ff afleiding zoeken hier...
Pff wat een nacht... Gisteravond wilden we per se nog de wc afmaken in ons nieuwe huis. Er moest nog een deel van de tegels gevoegd worden, het plafond moest nog een keer geverfd, daarna moest de pot opgehangen worden en toen de vloer nog gevoegd. Het was half 3 ('s nachts) toen we eenmaal thuis waren. En om 6.45 uur ging gewoon de wekker weer, want mijn vriend moet vandaag gewoon werken. Ik moet hier thuis de laatste beetjes inpakken, maar dat is nog best veel geloof ik. Kom zo af en toe maar ff afleiding zoeken hier...
Gast- Gast
pff datis dan inderdaad een nacht geweest ja. Hoop wel dat het schilderwerk goed is gegaan want ze zeggen dat het niet goed is om in het donker te schilderen
Gast- Gast
pfff... dat is idd een nacht geweest! sterkte vandaag en wees vanavond maar lief voor je vriendje
Gast- Gast
Zit nu het uitruimen van mijn bureau heel hard uit te stellen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen! Nog een dagje werken en dan lekker weekend Helaas is nu wel net vandaag het mooie weer op...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
nja hier in het zuiden zou het nog wel redelijk goed weer blijven morgen wel minder en zondag wordt het weer lekker
halloow allemaal
halloow allemaal
Gast- Gast
Hopelijk geldt het mooie weer van zondag ook voor het Noorden dan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ben naar huis gestuurd krijg de maand april nog betaald maar hoef niet meer te komen, ik ben echt aan het shaken, van boosheid en van teleurstelling en bah! Klotevent.
Gast- Gast
en voor morgen..
moet morgen namelijk met de voetbal mee en dan is t wel lekker als het lekker weer is!
moet morgen namelijk met de voetbal mee en dan is t wel lekker als het lekker weer is!
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: