Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:40

Isabella schreef:
Zusje van Bert schreef:Gaaf hoor, ga je dit ook parttime doen? Superspannend, maandag dus je eerste werkdag! Ik hoop dat ik ook snel iets hoor over mijn werk. Ik wil nu toch wel iets meer zekerheid. Bedoel je trouwens iets met een B.?

Het is voor ongeveer 24u, ligt wel een beetje aan de bezetting van het hotel, maar het is wel parttime in ieder geval. Heel spannend! En ik hoop dat jij snel zekerheid hebt, want onzekerheid is rot, daar weet ik inmiddels alles van! Het is het ***, zoek maar op Wink (niet quoten).

Oh sorry, nooit van gehoord Embarassed . Maar lekker. Ja de baan waar ze me op willen is ook op uitzendbasis met kans op vast en meer uren. In de eerste instantie is het maar voor 25 uur. Technisch gezien zou ik dat moeten kunnen redden als ik mijn voorlopige belastingteruggave per maand laat komen maar dan moet ik wel echt op mijn geld weer gaan letten en de laatste maanden ben ik er echt slecht in geworden. Het is er echt ontzettend leuk maar het blijft natuurlijk een gok...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:42

Hmm, maar heb je echt de zekerheid dat het meer gaat worden, of kan het dat ze je gewoon graag willen houden en het maar zeggen om je te paaien, zoals bij mijn werk nu? Want het is sowieso al heel belangrijk dat je het leuk vindt, en dat vind je daar ook volgens mij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:43

Alex!!!!!! I love you Ik heb 45 minuten gefietst. Met twee platte banden. Ben je trots?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:50

Isabella schreef:Hmm, maar heb je echt de zekerheid dat het meer gaat worden, of kan het dat ze je gewoon graag willen houden en het maar zeggen om je te paaien, zoals bij mijn werk nu? Want het is sowieso al heel belangrijk dat je het leuk vindt, en dat vind je daar ook volgens mij Very Happy

Ja dat dacht ik dus ook maar vandaag zat ik met een collega te kletsen en hoorde iets wat het uren verhogen wel verklaart (dat vond ik nl nogal apart want ik had net aangegeven dat 25 uur wellicht te weinig is voor mij en toen kwam hij daarmee). En de liefde is redelijk wederzijds ja, haha. Maar die persoon zegt echt zeker al een maand dat hij me gaat inpikken en ik onder hem kom te werken bla bla. Ik had hem van de week dus gesmst of hij al iets wist en toen lag het bij het management. Het is een log bedrijf dus ik heb geen idee hoe lang het duurt. De opdracht waar ik nu op zit is echt mega saai. Ik raakte vandaag dan wel eindelijk een beetje aan de praat met een collega maar ik zit tien keer (honderd keer) liever op die andere afdeling I love you. Feitelijk ben ik dus al weg op de afdeling waar ze me willen hebben. Nou ja, ze willen me op twee afdelingen maar die zitten bij elkaar haha. Volg je het nog :P. Het is alleen zien wat mogelijk is. Willen is 1 ding, kunnen is natuurlijk het belangrijkste.

Reva, waarom fiets je met platte banden? Daar gaan ze lek van! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:53

Reva schreef:Alex!!!!!! I love you Ik heb 45 minuten gefietst. Met twee platte banden. Ben je trots?

Supertrots, liefje! I love you maar is het niet makkelijker fietsen met opgepompte banden?


Laatst aangepast door Alex op do 24 maa 2011 - 11:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:53

Ik hoop het allerbeste en dat je inderdaad aan de slag mag op de leukste afdeling, dat is je wel gegund Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:54

Alex schreef:
Reva schreef:Alex!!!!!! I love you Ik heb 45 minuten gefietst. Met twee platte banden. Ben je trots?

Supertrots, liefje! :heart maar is het niet makkelijker fietsen met opgepompte banden?

Ja vast wel, maar ik had geen pomp bij me Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:54

Dat is lief van je, dank je wel smile. Nu ga ik lekker slapen. Morgenochtend maar de koffer inpakken smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:55

Hoe gaat het met Jordana eigenlijk? Ik heb de hele middag amper en de hele avond zelfs niet op het forum gezeten..

Truste ZvB! Veel plezier Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try do 24 maa 2011 - 10:56

Reva schreef:Hoe gaat het met Jordana eigenlijk? Ik heb de hele middag amper en de hele avond zelfs niet op het forum gezeten..
Dat vraag ik me eigenlijk ook af!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:02

Thanx! Fijn weekend alvast voor jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:10

Ik vraag me ook af hoe het met Jordana is..

En ik baal van een situatie waar ik me niet mee moet bemoeien, maar ik kan het bijna niet laten..

A is een man en B en C zijn vrouwen.. Alledrie zijn ze kennissen van mij waar ik goed mee kan.. A deelt al geruime tijd het bed met B, zonder verdere verplichtingen, alleen voor seks dus. Maar nu date A met C en C is helemaal verliefd op hem en kan tegen mij over niets anders meer praten, volgens haar is hij het helemaal en vindt hij haar ook het einde.. In eerste instantie dacht ik dat dit ook zo was, maar nu weet ik dus dat A en B nog steeds het bed delen en ik vind het zo oneerlijk tegenover C.. Ze vraagt mij ook steeds wat ik van hem vind, maar ik ga haar hart breken als ik eerlijk ben.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:11

Wat rot Donnaa! Ik zou die jongen daarmee confronteren. Hij kan niet verwachten van jou dat jij je mond houdt als hij je er bij betrekt door dit soort informatie met jou te delen. Laat hem het maar oplossen.

Ja ja, nu ga ik echt slapen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:12

Reva schreef:Hoe gaat het met Jordana eigenlijk? Ik heb de hele middag amper en de hele avond zelfs niet op het forum gezeten..

What happened to you? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:13

Ja, in principe ben ik niet anders van hem gewend, het is een player, maar ik dacht dat hij misschien wel wat veranderd was.. Maar B heeft denk ik ook geen idee van het bestaan van C, echt ingewikkeld..

Ik heb ook geen zin in gezeur met hem, dat ik me met zijn seks/liefdesleven bemoei weetje.. Heb al genoeg gezeur, haha :P

Ik wil geen oorlog op m`n geweten hebben door zo`n put open te trekken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:15

Alex schreef:
Reva schreef:Hoe gaat het met Jordana eigenlijk? Ik heb de hele middag amper en de hele avond zelfs niet op het forum gezeten..

What happened to you? :shock:

Ja ik had stagekneus om me heen he.. En was daarna bij mn ouders. Maar nu onder de douche geweest, dus ik zit weer klaar hoor.

Jij had wel een pechdag he?? Las ik het nou echt goed dat in een paar minuten(!!) je h&m tasje UIT je fietstas is gejat?? Hoe kán het he Rolling Eyes liggen er mensen op de loer ofzo Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:16

Reva schreef:
Jij had wel een pechdag he?? Las ik het nou echt goed dat in een paar minuten(!!) je h&m tasje UIT je fietstas is gejat?? Hoe kán het he Rolling Eyes liggen er mensen op de loer ofzo Evil or Very Mad
Zou me niks verbazen.. Hier staan ook wel eens hele dagen mensen in de buurt van de supermarkt.. Vast te wachten totdat iemand z`n fiets niet op slot zet.. Inladen en hoppa! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:18

_Donnaa schreef:
Reva schreef:
Jij had wel een pechdag he?? Las ik het nou echt goed dat in een paar minuten(!!) je h&m tasje UIT je fietstas is gejat?? Hoe kán het he Rolling Eyes liggen er mensen op de loer ofzo Evil or Very Mad
Zou me niks verbazen.. Hier staan ook wel eens hele dagen mensen in de buurt van de supermarkt.. Vast te wachten totdat iemand z`n fiets niet op slot zet.. Inladen en hoppa! laughcry

Ja, das wel waar.. Piemelhoofden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:20

_Donnaa schreef:Ja, in principe ben ik niet anders van hem gewend, het is een player, maar ik dacht dat hij misschien wel wat veranderd was.. Maar B heeft denk ik ook geen idee van het bestaan van C, echt ingewikkeld..

Ik heb ook geen zin in gezeur met hem, dat ik me met zijn seks/liefdesleven bemoei weetje.. Heb al genoeg gezeur, haha :P

Ik wil geen oorlog op m`n geweten hebben door zo`n put open te trekken..

Als ik niet beter zou weten had je zo met mijn ex-beste vriend bevriend kunnen zijn :'). Losers. Maar daarom zou ik hem er wel mee confronteren, dat jij er nu tussen in zit en wat hij daar aan wil gaan doen. Dat hij zijn pik overal in wil steken hoeft hij jou toch niet mee lastig te vallen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:26

Zusje van Bert schreef:
_Donnaa schreef:Ja, in principe ben ik niet anders van hem gewend, het is een player, maar ik dacht dat hij misschien wel wat veranderd was.. Maar B heeft denk ik ook geen idee van het bestaan van C, echt ingewikkeld..

Ik heb ook geen zin in gezeur met hem, dat ik me met zijn seks/liefdesleven bemoei weetje.. Heb al genoeg gezeur, haha :P

Ik wil geen oorlog op m`n geweten hebben door zo`n put open te trekken..

Als ik niet beter zou weten had je zo met mijn ex-beste vriend bevriend kunnen zijn :'). Losers. Maar daarom zou ik hem er wel mee confronteren, dat jij er nu tussen in zit en wat hij daar aan wil gaan doen. Dat hij zijn pik overal in wil steken hoeft hij jou toch niet mee lastig te vallen?
True.. Bijkomend punt is alleen dat ze niet wilde dat hij wist dat wij zeg maar weten dat zij daten.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:28

Eh ja nou ja, dan zeg je tegen hem dat je het eigenlijk niet mocht bespreken met hem maar dat je het nu wel weet en hij er maar iets aan moet doen. Of je bent eerlijk tegen haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:30

Ja, ik ga tegen haar maar eerlijjk zijn.. Hij komt ook met z`n neuker bij mensen thuis, dus zo geheim is alles nou ook weer niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:44

Hoi meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:44

Reva schreef:
Alex schreef:
Reva schreef:Hoe gaat het met Jordana eigenlijk? Ik heb de hele middag amper en de hele avond zelfs niet op het forum gezeten..

What happened to you? :shock:

Ja ik had stagekneus om me heen he.. En was daarna bij mn ouders. Maar nu onder de douche geweest, dus ik zit weer klaar hoor.

Jij had wel een pechdag he?? Las ik het nou echt goed dat in een paar minuten(!!) je h&m tasje UIT je fietstas is gejat?? Hoe kán het he Rolling Eyes liggen er mensen op de loer ofzo Evil or Very Mad

Oh balen van de stagekneus. Ik had inderdaad een pechdag, zeker door die klojo die mijn broeken heeft meegenomen Sad 40 euro gewoon pleite, echt klote.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara do 24 maa 2011 - 13:01

Rustig hier zeg... Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, welterusten!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum