Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 4:20

Goed dat jullie het over Canada hebben, mijn oom, tante en nichtje gaan daar 14 april naar emigreren en ik wil ze uitzwaaien, moet dus nog vrij vragen voor mijn zoontje.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:20

Het is wel een lastige hoor, een opmerking maken over iemands lichaamsgeur of verzorging...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:21

VeryCherry schreef:Goed dat jullie het over Canada hebben, mijn oom, tante en nichtje gaan daar 14 april naar emigreren en ik wil ze uitzwaaien, moet dus nog vrij vragen voor mijn zoontje.
Dat is vet! Ik zou er voor geen goud willen wonen, haha.. Maar toch erg vet! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:21

ProudMama schreef:Ruik je het zelf ook Anousch? Anders kan je misschien een subtiele hint geven aan je moeder?

*


Laatst aangepast door Anousch op do 24 maa 2011 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:21

Dolores schreef:Het is wel een lastige hoor, een opmerking maken over iemands lichaamsgeur of verzorging...
Ik heb het een keertje moeten doen bij een meisje wat voor mij werkte... Ik heb er een week over nagedacht hoe ik het ging zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:22

Purple schreef:
Dolores schreef:Het is wel een lastige hoor, een opmerking maken over iemands lichaamsgeur of verzorging...
Ik heb het een keertje moeten doen bij een meisje wat voor mij werkte... Ik heb er een week over nagedacht hoe ik het ging zeggen.

En hoe reageerde ze toen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 4:22

_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Goed dat jullie het over Canada hebben, mijn oom, tante en nichtje gaan daar 14 april naar emigreren en ik wil ze uitzwaaien, moet dus nog vrij vragen voor mijn zoontje.
Dat is vet! Ik zou er voor geen goud willen wonen, haha.. Maar toch erg vet! Very Happy

Ik vind het helemaal niet leuk Wink Want waarschijnlijk zie ik ze nooit meer, daarom wil ik ze ook zo graag uitzwaaien.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:23

Purple schreef:
Dolores schreef:Het is wel een lastige hoor, een opmerking maken over iemands lichaamsgeur of verzorging...
Ik heb het een keertje moeten doen bij een meisje wat voor mij werkte... Ik heb er een week over nagedacht hoe ik het ging zeggen.
Ik moet altijd zo lachen om W. tegen z`n vrienden..
Dan zegtie, met kauwgom in z`n hand 'ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar zo scoor je niet bij de dames, kauwgom? '

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May do 24 maa 2011 - 4:23

Hallo allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:23

Ik heb een vriendin, en zij en haar man ruiken regelmatig niet zo jofel.
Ik heb het echt een aantal keer geprobeerd, waarschijnlijk té subtiel ofzo...
Maar blijkbaar ben ik de enige die het zo ervaart, want ik heb nog nooit gehoord dat iemand anders er iets van gezegd heeft en dat zou ze zeker zeggen, dus nou ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:24

VeryCherry schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Goed dat jullie het over Canada hebben, mijn oom, tante en nichtje gaan daar 14 april naar emigreren en ik wil ze uitzwaaien, moet dus nog vrij vragen voor mijn zoontje.
Dat is vet! Ik zou er voor geen goud willen wonen, haha.. Maar toch erg vet! Very Happy

Ik vind het helemaal niet leuk Wink Want waarschijnlijk zie ik ze nooit meer, daarom wil ik ze ook zo graag uitzwaaien.
Nee, mogelijk zie je ze alleen weer als er iemand dood gaat, dat heb ik ook met mijn familie.. Die boeken een last minuten naar hier als er iemand dood gaat, voor de rest zien we ze nooit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:24

Anousch schreef:En hoe reageerde ze toen?
Dat ze blij was dat ik het zei omdat ze het heel erg vond dat wij er last van hadden... Ze rook het zelf uiteraard niet maar ik ging er maar vanuit dat ze niet naar zweet wou ruiken. Als ik het had, had ik het ook van haar willen horen. Ik wil gewoon fris ruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 24 maa 2011 - 4:24

Het is inderdaad heel erg moeilijk om er iets van/over te zeggen. Het daarom maar aan een ander overlaten is alleen wel heel sneu.

Ja, Canada lijkt me zo'n mooi land. Het kost alleen ook nogal wat om er naar toe te gaan en aangezien ik dus nog studeer (en geen stufi oid meer heb) heb ik het geld er nu niet voor. Als ik klaar ben, hoop ik samen met mijn vriend voor een langere tijd te kunnen gaan.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:25

Maar uit je mond stinken is ook weer wat anders dan zweetgeur.. Iemand kauwgom aanbieden kan ik ook wel en dan durf ik nog wel te zeggen dat het niet zo fris ruikt..

Maar met zweetgeur of lichaamsgeur is dat echt anders..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:25

Je kan iemand bijv een nieuwe deo geven met de opmerking: Ken je deze al? Die echt lekker, heb er ook 1 voor jou meegenomen. Of: Deze is echt lekker, maar kan er niet tegen, wil jij m hebben?

Of neem je in die zin nooit iets voor je moeder mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:25

Kabouter schreef:
Ja, Canada lijkt me zo'n mooi land. Het kost alleen ook nogal wat om er naar toe te gaan en aangezien ik dus nog studeer (en geen stufi oid meer heb) heb ik het geld er nu niet voor. Als ik klaar ben, hoop ik samen met mijn vriend voor een langere tijd te kunnen gaan.
Jaa, absoluut.. Ik hoop dat ik in de zomer weer een ticket voor ongeveer €300 kan bemachtigen.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:25

Nou, ik heb een sms terug :S

Nou dit was dus niet de bedoeling, maar goed.
Dan zal het wel aan mij liggen, laat maar inderdaad.

Pffff.

Had het ook aan mn vriend gevraagd en die zei ; nou ik weet niet wat ze ruiken maar ik merk niks.


Laatst aangepast door Anousch op do 24 maa 2011 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:25

Mijn moeder heeft vaak een onfrisse geur uit haar mond, komt door een 'afwijking' aan haar maagklepje.
Daar zeg ik het wel tegen, omdat ik weet dat ze dan iets in kan nemen ofzo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:26

Haha, Dwab, in het geval van kauwgom... Ik bied wel eens een kauwgompje aan ofzo, soms zie je mensen dan al zo kijken van; heb ik dat nodig of wil je gewoon attent zijn?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:26

Dolores schreef:Mijn moeder heeft vaak een onfrisse geur uit haar mond, komt door een 'afwijking' aan haar maagklepje.
Daar zeg ik het wel tegen, omdat ik weet dat ze dan iets in kan nemen ofzo
Heeft mijn moeder ook door haar schildklier en dan zeg ik het ook gewoon..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 4:26

_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Goed dat jullie het over Canada hebben, mijn oom, tante en nichtje gaan daar 14 april naar emigreren en ik wil ze uitzwaaien, moet dus nog vrij vragen voor mijn zoontje.
Dat is vet! Ik zou er voor geen goud willen wonen, haha.. Maar toch erg vet! Very Happy

Ik vind het helemaal niet leuk Wink Want waarschijnlijk zie ik ze nooit meer, daarom wil ik ze ook zo graag uitzwaaien.
Nee, mogelijk zie je ze alleen weer als er iemand dood gaat, dat heb ik ook met mijn familie.. Die boeken een last minuten naar hier als er iemand dood gaat, voor de rest zien we ze nooit..

Ze zijn niet van plan om voor een begrafenis terug te komen, alleen als het om mijn ouders/broertje/zusje/ik/schoonouders en schoonzus van mijn oom gaat. De rest van de familie hebben ze niks mee.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:26

ProudMama schreef:Je kan iemand bijv een nieuwe deo geven met de opmerking: Ken je deze al? Die echt lekker, heb er ook 1 voor jou meegenomen. Of: Deze is echt lekker, maar kan er niet tegen, wil jij m hebben?

Of neem je in die zin nooit iets voor je moeder mee?

Jawel smile
Ze zei toen tegen mij van zo je hebt lekkere deo welke is dat en toen heb ik daar 2 bussen van gegeven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:27

ProudMama schreef:Je kan iemand bijv een nieuwe deo geven met de opmerking: Ken je deze al? Die echt lekker, heb er ook 1 voor jou meegenomen. Of: Deze is echt lekker, maar kan er niet tegen, wil jij m hebben?

Believe me, dat is echt te subtiel. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:27

ProudMama,

Dat heb ik dus geprobeerd. Hele geurpakketten gegeven...
Maar het helpt niet.... (ik vind dat ze wat vaker in bad zouden moeten, maar ja dat ga ik dus echt niet zeggen hoor...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 24 maa 2011 - 4:27

_Donnaa schreef:
Kabouter schreef:
Ja, Canada lijkt me zo'n mooi land. Het kost alleen ook nogal wat om er naar toe te gaan en aangezien ik dus nog studeer (en geen stufi oid meer heb) heb ik het geld er nu niet voor. Als ik klaar ben, hoop ik samen met mijn vriend voor een langere tijd te kunnen gaan.
Jaa, absoluut.. Ik hoop dat ik in de zomer weer een ticket voor ongeveer €300 kan bemachtigen.. Very Happy

Dat valt inderdaad nog mee. En kun je dan bij je familie blijven slapen?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum