Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:27

Purple schreef:Haha, Dwab, in het geval van kauwgom... Ik bied wel eens een kauwgompje aan ofzo, soms zie je mensen dan al zo kijken van; heb ik dat nodig of wil je gewoon attent zijn?!
Jaaa, maargoed dat heb ik nou ook als iemand zegt niet tegen een deo te kunnen en die aan mij gaat geven hahaha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:27

Purple schreef:Haha, Dwab, in het geval van kauwgom... Ik bied wel eens een kauwgompje aan ofzo, soms zie je mensen dan al zo kijken van; heb ik dat nodig of wil je gewoon attent zijn?!
Dat denk ik ook altijd als ik kauwgom van iemand krijg hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:28

Hahaha, die mensen denken dat dus echt! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:28

_Donnaa schreef:
Purple schreef:Haha, Dwab, in het geval van kauwgom... Ik bied wel eens een kauwgompje aan ofzo, soms zie je mensen dan al zo kijken van; heb ik dat nodig of wil je gewoon attent zijn?!
Jaaa, maargoed dat heb ik nou ook als iemand zegt niet tegen een deo te kunnen en die aan mij gaat geven hahaha :P
Maar onder je oksels kan je zelf ff makkelijk checken of je daar nog fris bent...
Als je plekken in je shirtje hebt is het tijd voor betere deo. Tenzij het 35 graden is, dan is het bijna niet te voorkomen natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:29

Purple schreef:Hahaha, die mensen denken dat dus echt! nerd
9 van de 10 wel denk ik.

Hoe makkelijk bied jij de volgende keer iemand kauwgom aan Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:29

VeryCherry schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Goed dat jullie het over Canada hebben, mijn oom, tante en nichtje gaan daar 14 april naar emigreren en ik wil ze uitzwaaien, moet dus nog vrij vragen voor mijn zoontje.
Dat is vet! Ik zou er voor geen goud willen wonen, haha.. Maar toch erg vet! Very Happy

Ik vind het helemaal niet leuk Wink Want waarschijnlijk zie ik ze nooit meer, daarom wil ik ze ook zo graag uitzwaaien.
Nee, mogelijk zie je ze alleen weer als er iemand dood gaat, dat heb ik ook met mijn familie.. Die boeken een last minuten naar hier als er iemand dood gaat, voor de rest zien we ze nooit..

Ze zijn niet van plan om voor een begrafenis terug te komen, alleen als het om mijn ouders/broertje/zusje/ik/schoonouders en schoonzus van mijn oom gaat. De rest van de familie hebben ze niks mee.
Dat zijn toch nog aardig wat mensen die dood kunnen gaan Wink Niet raar bedoeld natuurlijk..

Mijn familie komt ook alleen terug als er een broer/zus van m`n oom overlijdt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:30

ProudMama schreef:

Hoe makkelijk bied jij de volgende keer iemand kauwgom aan Laughing
Daar zat ik nu dus serieus over na te denken... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:30

ProudMama schreef:
_Donnaa schreef:
Purple schreef:Haha, Dwab, in het geval van kauwgom... Ik bied wel eens een kauwgompje aan ofzo, soms zie je mensen dan al zo kijken van; heb ik dat nodig of wil je gewoon attent zijn?!
Jaaa, maargoed dat heb ik nou ook als iemand zegt niet tegen een deo te kunnen en die aan mij gaat geven hahaha :P
Maar onder je oksels kan je zelf ff makkelijk checken of je daar nog fris bent...
Als je plekken in je shirtje hebt is het tijd voor betere deo. Tenzij het 35 graden is, dan is het bijna niet te voorkomen natuurlijk.
Nou.. Believe me, sommige mensen hebben dat echt niet door..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:30

Kabouter schreef:
_Donnaa schreef:
Kabouter schreef:
Ja, Canada lijkt me zo'n mooi land. Het kost alleen ook nogal wat om er naar toe te gaan en aangezien ik dus nog studeer (en geen stufi oid meer heb) heb ik het geld er nu niet voor. Als ik klaar ben, hoop ik samen met mijn vriend voor een langere tijd te kunnen gaan.
Jaa, absoluut.. Ik hoop dat ik in de zomer weer een ticket voor ongeveer €300 kan bemachtigen.. Very Happy

Dat valt inderdaad nog mee. En kun je dan bij je familie blijven slapen?
Ja, dan slaap ik bij de vriendin van m`n broer en hun zoontje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 4:31

_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Goed dat jullie het over Canada hebben, mijn oom, tante en nichtje gaan daar 14 april naar emigreren en ik wil ze uitzwaaien, moet dus nog vrij vragen voor mijn zoontje.
Dat is vet! Ik zou er voor geen goud willen wonen, haha.. Maar toch erg vet! Very Happy

Ik vind het helemaal niet leuk Wink Want waarschijnlijk zie ik ze nooit meer, daarom wil ik ze ook zo graag uitzwaaien.
Nee, mogelijk zie je ze alleen weer als er iemand dood gaat, dat heb ik ook met mijn familie.. Die boeken een last minuten naar hier als er iemand dood gaat, voor de rest zien we ze nooit..

Ze zijn niet van plan om voor een begrafenis terug te komen, alleen als het om mijn ouders/broertje/zusje/ik/schoonouders en schoonzus van mijn oom gaat. De rest van de familie hebben ze niks mee.
Dat zijn toch nog aardig wat mensen die dood kunnen gaan Wink Niet raar bedoeld natuurlijk..

Mijn familie komt ook alleen terug als er een broer/zus van m`n oom overlijdt.

Ja, inderdaad, als je het zo bekijkt wel. Maar kan je nagaan, mijn oom zou niet eens terug komen als zijn andere broer, zijn zussen of zijn vader overlijd Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:33

Nou sorry maar ik heb redelijk snel plekken in m`n shirt maar dat wil niet zeggen dat ik dan al stink hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:34

Lily schreef:Nou sorry maar ik heb redelijk snel plekken in m`n shirt maar dat wil niet zeggen dat ik dan al stink hoor :P
Laat ik plekken definieren als: Duidelijk vergeelde zweetplekken van enkele dagen oud...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:34

Is Badeendje800808080 eigenlijk ook meegekomen naar dit forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May do 24 maa 2011 - 4:34

ProudMama schreef:
_Donnaa schreef:
Purple schreef:Haha, Dwab, in het geval van kauwgom... Ik bied wel eens een kauwgompje aan ofzo, soms zie je mensen dan al zo kijken van; heb ik dat nodig of wil je gewoon attent zijn?!
Jaaa, maargoed dat heb ik nou ook als iemand zegt niet tegen een deo te kunnen en die aan mij gaat geven hahaha :P
Maar onder je oksels kan je zelf ff makkelijk checken of je daar nog fris bent...
Als je plekken in je shirtje hebt is het tijd voor betere deo. Tenzij het 35 graden is, dan is het bijna niet te voorkomen natuurlijk.

Ik zweet dus heel snel, en heb een hele gevoelige okselhuid. Dus de sterkere deodorants als syneo 5, odorex extra dry etc kan ik absoluut niet tegen. Dus ik heb ook echt al heel snel plekken in mijn shirtjes. En ik vind dat zo vervelend, maar goed ik let er wel op dat ik niet stink. Maar toch denk ik, vooral op mijn werk, dat ik best wel eens stink. Nog nooit van iemand gehoord overigens.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 4:34

Ik was laatst met mijn paps in een bouwmarkt en daar werkt een man die zooo ontzettend stinkt. Je rook van 30 meter afstand waar hij liep, was echt zo'n spoor. Ik liep echt te kokhalzen Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:34

Lily schreef:Nou sorry maar ik heb redelijk snel plekken in m`n shirt maar dat wil niet zeggen dat ik dan al stink hoor :P
Vers zweet stinkt ook niet... Wat klinkt dat raar om te zeggen maar goed, het is dus wel zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May do 24 maa 2011 - 4:35

ProudMama schreef:
Lily schreef:Nou sorry maar ik heb redelijk snel plekken in m`n shirt maar dat wil niet zeggen dat ik dan al stink hoor :P
Laat ik plekken definieren als: Duidelijk vergeelde zweetplekken van enkele dagen oud...
Ah kijk mijn shirtjes gaan wel netjes in de was na een dag dragen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:35

Ik ruik altijd voordat ik ergens heen ga of ik niet stink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:35

Er is een badeendje met een andere naam nu, maar ik weet niet welke jij bedoelt, Purple

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:36

Heb ik met een client, daar hangt echt zo'n vreselijk, oude zweetgeur omheen. Maar krijg hem met geen mogelijkheid zo ver dat ik hem even kan wassen. En dwingen mag niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:36

Dolores schreef:Er is een badeendje met een andere naam nu, maar ik weet niet welke jij bedoelt, Purple
Flippin Bitch bedoel ik niet... Ik bedoel een Badeendje met een bril en kort bruin haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 4:36

ProudMama schreef:Heb ik met een client, daar hangt echt zo'n vreselijk, oude zweetgeur omheen. Maar krijg hem met geen mogelijkheid zo ver dat ik hem even kan wassen. En dwingen mag niet...

Iewh!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:37

Ik weet nu wel wie je bedoelt, Badeendje 200.
Ik weet het niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:37

Purple schreef:Is Badeendje800808080 eigenlijk ook meegekomen naar dit forum?
Die met die kleuren of die andere?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:38

Dolores schreef:Ik weet nu wel wie je bedoelt, Badeendje 200.
Ik weet het niet...
En als iemand het kon weten ben jij het wel. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum