Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn bezoek aan het OLVG

3 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  SparklingEyes wo 23 maa 2011 - 7:59

Zo, eindelijk op de bank na twee redelijk hectische dagen.

Gisteren ben ik naar het OLVG in Amsterdam geweest, voor een check - up / second opinion voor mijn rug. Alle informatie over dr. De Bruin uit het WaterlandZiekenhuis zijn me de afgelopen weken niet in de koude kleren gaan zitten. Ik ben totall - loss..

Wat zou er bij mij mis gegaan zijn? Hoe ziet mijn dossier eruit? Klopt het met wat hij verteld heeft? Wáár komt die pijn vandaan die ik voel in mijn rechterbeen en mijn linkerbil?? Is mijn operatie goed gegaan...?

Gister heb ik een een antwoord gekregen op één van deze vragen:

Alles is goed met mijn 8 schroeven: ze zitten er goed in en er is geen reden om aan te nemen dat de pijn die ik nog voel, veroorzaakt wordt door de schroeven.

Mijn dossier was nog niet binnen, dat voelt dubbel, maar het wordt opnieuw aangevraagd en ik ga het zelf ook nog een keer aanvragen.

Ik heb een héél klein stukje rust. Dát zit goed en er is dus ook geen reden om dingen uit mijn rug te halen.

Zal de Bruin, omdat ze er met camera's bovenop stonden, extra zijn best hebben gedaan? Is dat mijn 'geluk' geweest...?

Om antwoord te krijgen op de vraag waar mijn pijn nu wel vandaan komt, krijg ik aanstaande maandag een botscan. Ja, aanstaande maandag al! Niks lange wachttijd in het OLVG... ! Ik krijg contrastvloeistof ingespoten en moet daarna drie uur wachten. Daarna krijg ik een scan.

21 April krijg ik daar weer de uitslag van (werkelijk, ik ga de komende weken iedere week wel een keer naar een ziekenhuis ) en dan kijken we verder.

Ik moet wel bekennen dat ik het erg moeilijk vind om de arts te vertrouwen... Sja, bedankt vorige dokter!

Wellicht warrig, maar ik heb het idee dat ik zelf al de helft vergeten ben: mijn hoofd loopt nog altijd over!


Bedankt voor alle lieve berichtjes, gelukwensen en belangstelling!!!

Liefs,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:19

Fijn dat het met je schroeven in ieder geval allemaal goed is en dat de pijn die je nu hebt hier los van staat. Gelukkig kan je ook al snel terecht voor de botscan, zodat er hopelijk voor jou binnen korte tijd meer duidelijkheid is en je niet meer zo in spanning zit. Kan me voorstellen dat dit je niet in de koude kleren gaat zitten (heb het programma van de week gezien). Wel vervelend dat je dossier er nog niet was, maar hopelijk is ook deze snel binnen.

Heel veel succes en sterkte deze week!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:23

Wat een goed nieuws dat alle pennen wel goed zitten! Maar wat kl*te dat het toch ergens niet goed zit.. Het is wat met die dr. de Bruin, jaren al die roddels en dan is het toch écht zo, hij bakte er gewoon niks van! Waterlandziekenhuis heb ik sowieso geen hoge pet van op. Hoop dat ze in het OLVG de oorzaak kunnen achterhalen! (PS: Jouw naam begint niet toevallig met een L?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  SparklingEyes wo 23 maa 2011 - 8:28

Reeza schreef:Wat een goed nieuws dat alle pennen wel goed zitten! Maar wat kl*te dat het toch ergens niet goed zit.. Het is wat met die dr. de Bruin, jaren al die roddels en dan is het toch écht zo, hij bakte er gewoon niks van! Waterlandziekenhuis heb ik sowieso geen hoge pet van op. Hoop dat ze in het OLVG de oorzaak kunnen achterhalen! (PS: Jouw naam begint niet toevallig met een L?)

Euh ja.. Very Happy why? PM me anders even..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:33

Dan denk ik dat ik weet wie je bent.. Zie PM Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  SparklingEyes wo 23 maa 2011 - 8:35

EUh.. heb nog geen PM, kan dat kloppen?
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:37

Nu wel, moest nog ff typen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  SparklingEyes wo 23 maa 2011 - 8:39

Reeza schreef:Nu wel, moest nog ff typen Wink

Je hebt al weer wat terug :P
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Ella do 24 maa 2011 - 0:04

Wat fijn dat de schroeven in elk geval goed zijn. Hopelijk heb je snel meer duidleijkheid!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 0:30

Wat een verhaal zeg. Mijn man had het gezien en vond het echt belachelijk ook dat al die artsen ervan wisten en niks deden.
Maar had je wel toestemming gegeven van die beelde en uberhaupt dat er gefilmd werd?
Dat mag ook niet zomaar lijkt mij.

Hebben ze jou benaderd voor Tros Radar?

Ik ga die uitzending ook even kijken en ik wens je heel veel sterkte met alles. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Sweety do 24 maa 2011 - 1:04

Wat fijn dat je zo snel weer terecht kan! Kan me wel wat bij voorstellen dat je het moeilijk vind om deze dokter te vertrouwen. Het is ook niet zomaar iets wat je meemaakt en heb meegemaakt. Hoop dat ze erachter komen waar je pijn vandaan komt!
Voor nu sterkte!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bezoek aan het OLVG Empty Re: Mijn bezoek aan het OLVG

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum