Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

in broek plassen

2 plaatsers

Ga naar beneden

in broek plassen Empty in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:11

Even een topic voor tips..

Indy is al zindelijk vanaf 2...ging prima! Rond de geboorte van Merle een kleine terugval (2 weekjes) en vorig jaar lente (ook ongeveer 2 weekjes) En nu?? om moedeloos van te worden..
De ene dag prima en de volgende dag hops natte broek(en)...Niet altijd helemaal nat soms een paar druppels.
Vorige keer heb ik eerst voor de zekerheid haar urine laten testen omdat ik haar niet wilde ''straffen'' terwijl ze een blaasontsteking zou hebben niets aan de hand toen... Nu is haar urine mooi helder dus lijkt me dat ook niet nodig.

Vandaag beloning als ze de hele dag droog was, helemaal super gegaan beloning op, gaan we naar bed en hops toch weer wat in haar onderbroek..POsitief stimuleren werkt niet?? Het afnemen van het verhaaltje lezen voor het slapen gaat werkt niet?? Negeren vind ik prima maar als je haar ruikt gaat het mij te ver..
dussssss waar zou het aan kunnen liggen en wie heeft er nog tips??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:14

Is er niks gebeurd op school, of een andere situatie dat ze spannend vindt o.i.d.? Wat zegt ze er zelf over?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:16

Dromertje schreef:Is er niks gebeurd op school, of een andere situatie dat ze spannend vindt o.i.d.? Wat zegt ze er zelf over?

Zelf zegt ze; ik was gewoon te laat.
Naar mijn weten is er niets gebeurt op school. Anders had ze dat wel verteld..
Het enige wat ik merk is dat ze verveeld raakt en snel op dingen uitgekeken is. (of te wel klaar om naar school te gaan, we tellen af nog 5 maandjes haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:23

ik weet nog wel dat toen ik klein was nog heel lang in de broek heb gepoept, gewoon omdat ik geen zin had om naar de wc te gaan Rolling Eyes
Misschien helpt het om haar op een aantal vaste momenten per dag naar de wc te sturen en ook te laten gaan als ze zelf zegt dat ze niet hoeft. Als je op de wc zit, kun je immers net zo goed even plassen, dan zit je er toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:32

Dromertje schreef:ik weet nog wel dat toen ik klein was nog heel lang in de broek heb gepoept, gewoon omdat ik geen zin had om naar de wc te gaan Rolling Eyes dat idee heb ik ook, gewoon nog even spelletje af maken, nog even tv kijken nog even.....en dan te laat
Misschien helpt het om haar op een aantal vaste momenten per dag naar de wc te sturen en ook te laten gaan als ze zelf zegt dat ze niet hoeft. Als je op de wc zit, kun je immers net zo goed even plassen, dan zit je er toch.
dat zijn we nu ook aan het proberen.. :S baal er gewoon onwijs van aangezien ze eigenlijk gewoon al heel lang zindelijk is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  applestar wo 23 maa 2011 - 7:43

BeeGee schreef:
Dromertje schreef:ik weet nog wel dat toen ik klein was nog heel lang in de broek heb gepoept, gewoon omdat ik geen zin had om naar de wc te gaan Rolling Eyes dat idee heb ik ook, gewoon nog even spelletje af maken, nog even tv kijken nog even.....en dan te laat
Misschien helpt het om haar op een aantal vaste momenten per dag naar de wc te sturen en ook te laten gaan als ze zelf zegt dat ze niet hoeft. Als je op de wc zit, kun je immers net zo goed even plassen, dan zit je er toch.
dat zijn we nu ook aan het proberen.. :S baal er gewoon onwijs van aangezien ze eigenlijk gewoon al heel lang zindelijk is

Of gebruik maken van een (kook)wekkertje. Die om een aantal minuten/uren etc zetten en als deze af gaan dat ze dan even naar de wc moet gaan. Misschien werkt dat?

En het klinkt misschien een beetje raar maar boos worden werkt vaak het tegenovergestelde. ( gaat vaker gebeuren of als het gebeurd worden ze bang om het te vertellen etc. ) maar das vaak wel moeilijk
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:44

Ik was ook al lang zindelijk, ook met poepen. Bij mij is het vanzelf weer over gegaan, helemaal toen ik door kreeg dat andere kinderen uit de klas het begonnen te ruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Dora wo 23 maa 2011 - 7:46

Ik denk gewoon verschonen en niks over zeggen.
Mijn neefje heeft dat ook een tijdje gehad en was inderdaad gewoon te laat. Hij was dan zo aan het spelen dat hij het vergat.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:21

Maar rond die leeftijd krijgen ze ook een tijdje dat ze aan het spelen zijn en dat ze dan elke keer net te laat zijn.. ze proberen het dan te lang op te houden. Gelukkig gaat dit vaak wel over na een tijdje. Maar ik zou haar idd wat vaker naar de wc sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 20:23

Ik heb gister ook maar besloten om het te negeren, ruik ik haar dan omkleden....
Hoop dat dit ook weer snel voorbij is.

thnks voor de tips!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

in broek plassen Empty Re: in broek plassen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum