Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'wild' plassen

+11
Bolleke
Pink!
Elodie
Rebecca
Wennes
June
Jezzie
PiP
Tania
Liadan
Printje
15 plaatsers

Ga naar beneden

'wild' plassen Empty 'wild' plassen

Bericht  Printje za 6 apr 2013 - 8:48

Vandaag waren we op de markt en moest R naar de wc. Er staat nu, op een geweldig handig gekozen plek (niet dus) helemaal vooraan zo'n wc hokje, en we waren uiteraard helemaal achteraan op de markt. De markt staat hier nu tijdelijk op een doorgaande weg, die dus afgesloten is en is echt best lang, ik dus met R naar de wc, maar door de kou bleef hij maar zeggen ow ik moet zo plassen... dus ik liep snel snel snel met hem op de arm.

Zegt een vrouw dus, er zijn genoeg bomen waarom zet je hem daar niet tegenaan. Euh nou nee dacht ik. Dus zei netjes dank je wel maar ik loop wel gewoon naar de wc.

Achteraf dacht ik; wie laat zijn kind wel 'wild' plassen? Ik vind dat echt niet kunnen eigenlijk, zo hup midden op de markt.... sowieso laat ik hem nergens zomaar plassen.

Dus, een bos daargelaten, wie laat zijn kind wel zo tegen een boom plassen? Ben ik nou zo raar dat ik dat raar vind om te doen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'wild' plassen Empty Re: 'wild' plassen

Bericht  Gast za 6 apr 2013 - 8:52

Alleen als we in het bos/park of ergens anders zijn waar geen toilet is. Op een markt zou ik dat niet doe nee.

Gast
Gast

Bericht  Liadan za 6 apr 2013 - 8:54

Ik zou mijn kinderen ook niet wild laten plassen als er een wc in de buurt is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Printje za 6 apr 2013 - 8:54

Nee precies, bos of park denk ik nou ja oke maar zomaar midden op de markt? Euh dacht het niet dat ik hem dan daar zomaar laat plassen, maar die vrouw keek echt zo raar toen ik zei dat hij gewoon op de wc moest plassen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania za 6 apr 2013 - 8:57

Ze zijn nog niet zindelijk maar ik zou dat ook niet doen denk ik. Als er nou echt nergens een wc in de buurt is zou ik misschien wel een plekje ergens achteraf zoeken maar niet midden op de markt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PiP za 6 apr 2013 - 8:57

Buiten dat ik het niet vind kunnen, volgens mij zou F (als ze jongetje was) dan elke keer tegen een boom willen plassen. Het is hier bij de Hema ook elke keer raak..

Laatst aangepast door PiP op za 6 apr 2013 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje za 6 apr 2013 - 9:01

Pip; idd ik wil hem niet leren dat je zomaar, als jongetje, overal kan plassen. Ik vind het niet horen. Hij had het trouwens netjes volgehouden haha en ik had mijn oefening weer gehad, hard rennen met een peuter op de arm.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jezzie za 6 apr 2013 - 9:03

Als er een wc in de buurt is zou ik dat niet doen. Als je nou midden in het his bent vind ik het wat anders.

Ik Zag vanmiddag nog een man bij een boom staat plassen...auto half in de berm geparkeerd, op een smal weggetje precies in de bocht! Toen dacht ik ook wel, kon dat nou niet even ergens anders?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  June za 6 apr 2013 - 9:05

PiP schreef:Buiten dat ik het niet vind kunnen, volgens mij zou F (als ) ze jongetje was dan elke keer tegen een boom willen plassen. Het is hier bij de Hema ook elke keer raak..

Zo werkte dat bij mijn oppasskindje ook. Hij mocht van zijn moeder in de bosjes bij het speeltuintje plassen als hij moest en ze waren van huis. Dit zorgde ervoor dat hij dat ook wilde als ik mee was naar de speeltuin en dat hij het ook uitstelde tot hij daar was 'wild' plassen 2441965372. Ik vind dat niet de bedoeling, van mij mocht hij dat niet en dus moesten we het hele stuk weer naar huis.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Printje za 6 apr 2013 - 9:07

June schreef:
PiP schreef:Buiten dat ik het niet vind kunnen, volgens mij zou F (als ) ze jongetje was dan elke keer tegen een boom willen plassen. Het is hier bij de Hema ook elke keer raak..

Zo werkte dat bij mijn oppasskindje ook. Hij mocht van zijn moeder in de bosjes bij het speeltuintje plassen als hij moest en ze waren van huis. Dit zorgde ervoor dat hij dat ook wilde als ik mee was naar de speeltuin en dat hij het ook uitstelde tot hij daar was 'wild' plassen 2441965372. Ik vind dat niet de bedoeling, van mij mocht hij dat niet en dus moesten we het hele stuk weer naar huis.

Nou June idd dat dus. Ik wil hem zoiets niet aanleren dadelijk trekt ie idd overal zijn broek naar beneden..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes za 6 apr 2013 - 9:12

Als er een toilet in de buurt is gaat B daarheen, maar als dat niet is gaat hij toch wel buiten.
Laatst was ik bij een winkel en B moest zo nodig. Dus ik daar netjes vragen, maar hij mocht niet. Een winkel verderop moest hij maar gaan. Dat was dus of 5 min lopen of met de auto wat onhandig was ivm parkeren. En aangezien hij heel nodig moest heb ik hem bij de auto naast die winkel laten plassen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Rebecca za 6 apr 2013 - 9:13

Ik vind dat ook niet kunnen...in een bos ofzo prima, maar in de stad vind ik dat toch wel weer wat anders.

Een paar jaar geleden ging 1 van mijn leerlingen 'wild'plassen op het schoolplein... Een buurtbewoonster had dat gezien en kwam dat melden (hij had uiteraard een heel tactisch plekje uitgekozen, achter het kleuterschuurtje, die op de hoek van het plein staat en waar je achterlangs kan lopen), ik was echt zó verbaasd, hoe bedenkt iemand dat? :O Het was trouwens een leerling van groep 7, die dus heel goed wist dat dit niet de bedoeling was.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Elodie za 6 apr 2013 - 11:47

Midden op een markt niet en als er een wc in de buurt is ook niet nee. Maar verder, als ie moet dan moet ie. Hij moet van mij wel altijd naar de wc gaan voordat we weg gaan en maakt er ook geen misbruik van, maar als de nood hoog is mag hij best tegen een boom gaan staan. Beter dan een natte broek.

Oh en onderweg laat ik m wel buiten plassen als er wc's in de buurt zijn omdat die vaak zo ranzig zijn.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Pink! za 6 apr 2013 - 18:44

Nee op een markt zou ik dat ook niet doen.
In een bos of park vind ik niet zo erg. En als we ergens zijn waar geen wc vlakbij is en hij moet heel nodig dan mag hij van ons ook plassen.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Bolleke za 6 apr 2013 - 20:10

Elodie schreef:Midden op een markt niet en als er een wc in de buurt is ook niet nee. Maar verder, als ie moet dan moet ie. Hij moet van mij wel altijd naar de wc gaan voordat we weg gaan en maakt er ook geen misbruik van, maar als de nood hoog is mag hij best tegen een boom gaan staan. Beter dan een natte broek.

Oh en onderweg laat ik m wel buiten plassen als er wc's in de buurt zijn omdat die vaak zo ranzig zijn.
Zo doen wij het ook, eerst plassen voordat we weg gaan, maar als hij moet dan moet hij. In een winkelcentrum zoek ik natuurlijk een toillet, maar als die er niet zijn dan zoek ik een verre boom of bosje. Onderweg ook zo, ik laat hem niet in zo'n vies wc hoekje plassen, dan nog liever tegen een boom.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 6 apr 2013 - 20:20

Bolleke schreef:
Elodie schreef:Midden op een markt niet en als er een wc in de buurt is ook niet nee. Maar verder, als ie moet dan moet ie. Hij moet van mij wel altijd naar de wc gaan voordat we weg gaan en maakt er ook geen misbruik van, maar als de nood hoog is mag hij best tegen een boom gaan staan. Beter dan een natte broek.

Zo doen wij het ook, eerst plassen voordat we weg gaan, maar als hij moet dan moet hij. In een winkelcentrum zoek ik natuurlijk een toillet, maar als die er niet zijn dan zoek ik een verre boom of bosje. Onderweg ook zo, ik laat hem niet in zo'n vies wc hoekje plassen, dan nog liever tegen een boom.

Hier ook zo.
H. plast altijd voor we weggaan. Als ze dan tussendoor toch nog moet en er is geen toilet in de buurt kan ze get gewoon niet altijd volhouden tot we ergens komen waar wel een toilet is. Zeker met deze kou heeft ze er moeite mee om het op te houden. Ze staat dan natuurlijk niet tegen een boom Wink

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees za 6 apr 2013 - 20:32

Als er geen wc's in de buurt zijn, en mijn zoon moet heel nodig plassen dan zoeken we wel even een bosje of een gangetje op. Beter dan in zijn broek plassen hoor, zeker met die kou...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Snoopy za 6 apr 2013 - 23:00

Je zal verbaasd zijn hoeveel mensen hier anders over denken. Ik heb aantal jaar terug bij een dierenpark gewerkt en had regelmatig mensen die hunkind daar gewoon in de bosjes liet plassen (terwijl een wc nooit meer dan een minuutje lopen was). Als je kind nog niet zindelijk genoeg is om het 1 minuut op te houden zou ik toch echt voor een dagje weg een luier aan doen.

Maar goed, heb daa ook een keer een volwasse man aangesproken die in dembosjes stond te plassen confused
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Theeleut za 6 apr 2013 - 23:42

Als het niet anders kan dan zoeken we een beschut plekje op. Nu is het vrijwel nooit meer nodig, maar toen de oudste net zindelijk was is het wel eens voorgekomen. Alleen als we geen wc in de buurt hadden. Ook als we richting Frankrijk gaan plast mijn dochter vaker buiten in de bosjes dan in zo'n goor plateau. Ten eerste vindt ze het dood eng. Ding trekt vaak al door als je nog je behoefte aan het doen bent en ten tweede piest ze zo haar been/broek/schoen onder én die toiletten worden niet schoongemaakt. Nou dan heeft een bosje hierde voorkeur hoor!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Pineco zo 7 apr 2013 - 1:53

Ik probeer wel altijd ergens een wc te vinden. Mijn dochter vindt het bovendien niet heel fijn om in de bosjes te plassen Laughing Als het echt moet, dan moet het, maar liever niet. Ze kan het ook best goed ophouden. Toen ze echt net zindelijk was, deed ik haar altijd een luierbroekje aan als we wat langer de deur uit moesten.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud