** Creatief Topic **
+66
Dennenappel
Mermaid
*Noosa
Angela_1986
Chocolate Cookie
Niekske
litllejoy
Ibbeltje
CCC
Curious
Highway
piertje
Flower_L
myloon
Kaboutertje
Sjirafje
SoCali
Caresses
Cupcake
FireButterfly
Liadan
SoGood
MissD
Leine
Marin
minoessepoes
*Lookie*
SarahKey
banjer49
Kabouter
Linnie1985
_Jet
Shisha
Zininzon
Lejow
Summerlovin
Flippin' Bitch
Queen
Monte
Jerry
Coccinelle
Eliesje
klavertje
Moezie
Serena
applestar
Bimbam
Sjaantje
Caroow
Rosa
bolus26
Prosecco
sterremaan
Error
Jeanette
Try
Pien
Sarah1985
Manonn
ijsjemeisje
Laquisia
VeryCherry
dolfijntje24
Tsjip
Mida4you
_Muppit
70 plaatsers
Pagina 4 van 23
Pagina 4 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
Re: ** Creatief Topic **
Zusje van Bert schreef:Zij kwam hier...
haha, ik dacht ook direct...hé daar is goitske weer.
@ Paris, ik snap wel wat Pien bedoelt. Nu gebruik je EN schuine linten EN horizontale linten. En de achtergrond lijkt niet helemaal egaal, maar kan komen door foto.
Gast- Gast
Wat een leuke dingen zijn er gemaakt zeg..
Nou ja, jullie hadden al gemerkt dat ik minder aanwezig was hier. Maar ik ben er weer.
Zou ook even een paar van mijn laatste creaties plaatsen.
ik en mijn vriendin zijn nu heel erg druk bezig voor het Draken boot festival. Om daar voor een goed doel te staan.. namelijk stichting ambulance wens. Wij krijgen allerlei hulp al aangeboden echt super om te lezen. En te krijgen natuurlijk.
Ik weet niet of ik dat hier allemaal mag plaatsen. Maar op mijn hyves is er al veel over te lezen..
Nou ja, jullie hadden al gemerkt dat ik minder aanwezig was hier. Maar ik ben er weer.
Zou ook even een paar van mijn laatste creaties plaatsen.
ik en mijn vriendin zijn nu heel erg druk bezig voor het Draken boot festival. Om daar voor een goed doel te staan.. namelijk stichting ambulance wens. Wij krijgen allerlei hulp al aangeboden echt super om te lezen. En te krijgen natuurlijk.
Ik weet niet of ik dat hier allemaal mag plaatsen. Maar op mijn hyves is er al veel over te lezen..
Wow Sterremaan, wat 'n prachtige kaarten!!!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wat mooi weer Sterremaan!
Ik heb je een PM gestuurd
Ik heb je een PM gestuurd
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
©angela dank je wel.. Ben er ook hard mee bezig.. En nu heel erg druk voor het goede doel.
©Try je hebt een pbtje terug..
©Try je hebt een pbtje terug..
Jij ook weersterremaan schreef:
Try je hebt een pbtje terug..
Try- Kletskop
Hazeltje, dat bord voor haarspeldjes is leuk. Ga ik even onthouden voor straks. Heb nu nog geen speldjes. Heb je dat gewoon om zo'n canvasdoek gedaan?
Hier laatst een slinger gemaakt met de naam, voor als de kleine geboren is.
Daarna nog wat hartjes om het wiegje wat gezelliger te maken en een wieglakentje versierd zodat het een echt meiden lakentje is.
Hier laatst een slinger gemaakt met de naam, voor als de kleine geboren is.
Daarna nog wat hartjes om het wiegje wat gezelliger te maken en een wieglakentje versierd zodat het een echt meiden lakentje is.
Gast- Gast
@ Woezel: Ja, gewoon van die Canvas borden van de action.
Leuke stogjes en lintjes er omheen spannen en vast nieten/tacken en dan de aplicaties erop plakken.
Leuke stogjes en lintjes er omheen spannen en vast nieten/tacken en dan de aplicaties erop plakken.
Gast- Gast
Try schreef:Tsjip schreef:Zo'n bord kun je inderdaad zo groot of zo klein maken als je zelf wil!
En ik weet nu hoe je foto's vanaf Facebook plaatst dus bij deze:
Een paar dingen die we het laatst hebben gemaakt.
Hoe maak je die dingen? Die vind ik ook echt heel erg mooi
Mijn vriend heeft een figuurzaagmachine hiervoor gekocht en hiermee zaagt hij ze uit. Hij heeft wel een tijdje moeten oefenen maar nu heeft hij de slag te pakken. In het begin hebben we heel veel letters moeten weggooien
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Try schreef:Dat vroeg ik me ook al afIsabella schreef:tsjip, maak je ook op verzoek?
Deze vragen zie ik nu pas! Ja, wij maken ook op verzoek. Eigenlijk alleen maar want het hele huis volhangen met letters en figuren is ook niet wat
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik ga je even een PM sturenTsjip schreef:Try schreef:Dat vroeg ik me ook al afIsabella schreef:tsjip, maak je ook op verzoek?
Deze vragen zie ik nu pas! Ja, wij maken ook op verzoek. Eigenlijk alleen maar want het hele huis volhangen met letters en figuren is ook niet wat
Try- Kletskop
Is hier iemand die al eens een tas heeft gehaakt van Zpaghetti en die heeft gevoerd?
Ik ben nu m'n eerste tas aan het haken en wil 'm straks dus graag voeren. Ik ben alleen helemaal niet handig met de naaimachine... Is 't moeilijk om zo'n tas te voeren? Of zou 't ook met de hand kunnen?
Ik ben nu m'n eerste tas aan het haken en wil 'm straks dus graag voeren. Ik ben alleen helemaal niet handig met de naaimachine... Is 't moeilijk om zo'n tas te voeren? Of zou 't ook met de hand kunnen?
Try schreef:Ik ga je even een PM sturenTsjip schreef:Try schreef:Dat vroeg ik me ook al afIsabella schreef:tsjip, maak je ook op verzoek?
Dan wil ik je ook even een PM sturen van de week als dat mag
Gast- Gast
Het laatste creatieve wat ik gedaan heb is een oud poefje opnieuw bekleed. Vanavond heb ik het afgemaakt.
Het was lelijk bruin:
En nu is het dezelfde stof als mijn stoelen ook gaan worden:
Het was lelijk bruin:
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
leuk prosecco!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Angela_1986 schreef:Is hier iemand die al eens een tas heeft gehaakt van Zpaghetti en die heeft gevoerd?
Ik heb al meerdere tassen gehaakt love it. Alleen ik kan dus absoluut niet naaien, mijn eerste tas heeft de buurvrouw gevoerd. mn andere tassen heb ik gewoon niet gevoerd (ze hadden geen honger hihi nee hoor).
Gast- Gast
Prosecco schreef:Het laatste creatieve wat ik gedaan heb is een oud poefje opnieuw bekleed. Vanavond heb ik het afgemaakt.
Het was lelijk bruin:
Wow die ziet er nu echt geweldig uit. Heb je er veel werk aan gehad?
Verder dan een voormalige eetkamerstoel wit verven voor op m'n kamer en een spiegellijst en nog wat spulletjes wit spuiten ben ik nog niet gekomen.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Sannie89 schreef:Angela_1986 schreef:Is hier iemand die al eens een tas heeft gehaakt van Zpaghetti en die heeft gevoerd?
Ik heb al meerdere tassen gehaakt love it. Alleen ik kan dus absoluut niet naaien, mijn eerste tas heeft de buurvrouw gevoerd. mn andere tassen heb ik gewoon niet gevoerd (ze hadden geen honger hihi nee hoor).
Leuk hè? Het is dat het zo zwaar is voor m'n gewrichten maar anders denk ik dat ik in de kortste keren er 'n nieuwe tassencollectie bij had gehad
Ik las gister op internet dat je ze ook met de hand kan voeren... Maar dat lijkt me nogal pittig voor m'n vingers dus maar eens kijken of dat lukt en anders kijk ik maar even iemand lief aan die wél handig is op de naaimachine. Ik wil 'm namelijk wel echt graag gevoerd hebben
@Prosecco; leuk!
Angela_1986 schreef:Sannie89 schreef:Angela_1986 schreef:Is hier iemand die al eens een tas heeft gehaakt van Zpaghetti en die heeft gevoerd?
Leuk hè? Het is dat het zo zwaar is voor m'n gewrichten maar anders denk ik dat ik in de kortste keren er 'n nieuwe tassencollectie bij had gehad
Ik las gister op internet dat je ze ook met de hand kan voeren... Maar dat lijkt me nogal pittig voor m'n vingers dus maar eens kijken of dat lukt en anders kijk ik maar even iemand lief aan die wél handig is op de naaimachine. Ik wil 'm namelijk wel echt graag gevoerd hebben
@Prosecco; leuk!
ik kan gewoon echt niet met de naaimachine overweg.. dus dan maar zonder
Ik heb ook al aardig wat tassen gemaakt, maar heb er nu voor mezelf 3 (waarvan ik er 1 niet zo mooi meer vind, de ander t hengsel stuk is en een nieuwe .. een heel kleintje:)). verder al tassen gehaakt voor mn moeder, klasgenoten, en heb er nu nog 2 mensen die er 1 willen.. dus kan wel aan de bak:) moet alleen nieuw spul kopen en heb echt super veel restjes al:S
Gast- Gast
@Sannie89; kun je van die restjes dan geen bloemetjes haken die je op de tas kunt maken?
Prosecco schreef:Het laatste creatieve wat ik gedaan heb is een oud poefje opnieuw bekleed. Vanavond heb ik het afgemaakt.
Het was lelijk bruin:
Dat is gaaf gedaan zeg! Erg mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Angela_1986 schreef:@Sannie89; kun je van die restjes dan geen bloemetjes haken die je op de tas kunt maken?
dat doe ik ook:) maar daar heb je niet zoveel van nodig...en om er nu steeds 10 bloemen op te doen
Gast- Gast
Ziet er mooi uit Marin!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 4 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Wie is er creatief?
» Creatief met nagellak
» Creatief CV idee. Ja of nee?