** Creatief Topic **
+66
Dennenappel
Mermaid
*Noosa
Angela_1986
Chocolate Cookie
Niekske
litllejoy
Ibbeltje
CCC
Curious
Highway
piertje
Flower_L
myloon
Kaboutertje
Sjirafje
SoCali
Caresses
Cupcake
FireButterfly
Liadan
SoGood
MissD
Leine
Marin
minoessepoes
*Lookie*
SarahKey
banjer49
Kabouter
Linnie1985
_Jet
Shisha
Zininzon
Lejow
Summerlovin
Flippin' Bitch
Queen
Monte
Jerry
Coccinelle
Eliesje
klavertje
Moezie
Serena
applestar
Bimbam
Sjaantje
Caroow
Rosa
bolus26
Prosecco
sterremaan
Error
Jeanette
Try
Pien
Sarah1985
Manonn
ijsjemeisje
Laquisia
VeryCherry
dolfijntje24
Tsjip
Mida4you
_Muppit
70 plaatsers
Pagina 16 van 23
Pagina 16 van 23 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 19 ... 23
Re: ** Creatief Topic **
Monte schreef:Ik heb een pinterestpagina aangemaakt waar ik nog meer voorbeeldhangers heb opgeslagen. Ik wil daarvan ook nog een aantal maken. Het origineel van kerstboom en sneeuwpop staat er ook bij (al is mijn kerstboom hanger rood geworden en het voorbeeld was creme)Dennenappel schreef:Nu ik de kerstboom, de sneeuwpop en het hartje nogmaals zie, begint het bij mij te kriebelen!
Ik zit er aan te denken om er een aantal van te maken voor in de kerstboom (kan ik nu alvast gaan beginnen). Ik heb daarnaast leuke engeltjes gezien bij de Action van vilt en hout. Die bij elkaar heb je denk ik een leuke kerstboom.
Las dat iemand vilt bij de Action heeft gekocht. Heeft iemand ervaring met dat vilt? Dan weet ik of ik het zal halen of ergens anders. De prijs staat mij wel aan .
http://pinterest.com/Flower_88/christmas-diy/
Ooooh ik vind ze echt allemaal leuk!
Waarom kan ik dat niet
Gast- Gast
Liadan schreef:Ooooh die vilten uiltjes zijn zo leuk!
Ik ga het vandaag ook proberen.
FlowerL, waar heb jij het vilt besteld?
http://www.hobbytotaalservice.nl/
Donderdagavond besteld, zaterdag in huis. Wanneer je via Ideal betaald, geen verzendkosten.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Waarom zou je dat niet kunnen? ik dacht eerst ook zo en toen ben ik eerst het sneeuwpop hangertje gaan maken en het was echt niet moeilijk. En van het een komt het ander, nu kan ik niet meer stoppenReva schreef:Monte schreef:Ik heb een pinterestpagina aangemaakt waar ik nog meer voorbeeldhangers heb opgeslagen. Ik wil daarvan ook nog een aantal maken. Het origineel van kerstboom en sneeuwpop staat er ook bij (al is mijn kerstboom hanger rood geworden en het voorbeeld was creme)Dennenappel schreef:Nu ik de kerstboom, de sneeuwpop en het hartje nogmaals zie, begint het bij mij te kriebelen!
Ik zit er aan te denken om er een aantal van te maken voor in de kerstboom (kan ik nu alvast gaan beginnen). Ik heb daarnaast leuke engeltjes gezien bij de Action van vilt en hout. Die bij elkaar heb je denk ik een leuke kerstboom.
Las dat iemand vilt bij de Action heeft gekocht. Heeft iemand ervaring met dat vilt? Dan weet ik of ik het zal halen of ergens anders. De prijs staat mij wel aan .
Ooooh ik vind ze echt allemaal leuk!
Waarom kan ik dat niet
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Die kersthangertjes heb ik niet echt met patronen gemaakt. Ik heb een rondje gemaakt met een beker. Het hartje heb ik een kleurplaat van internet genomen en dan met paint kleiner gemaakt tot de grootte die ik wilde. Hier is de link:M1918 schreef:@monte: waar haal jij de patronen voor de vilten hangers vandaan?
http://coloring-crafts.com/coloring-pages/valentines-day/images/large/color-valentines-day-heart.gif
De rode sterren heb ik gemaakt met behulp van dit plaatje:
http://pinterest.com/pin/324867423/
Het kerstboompje had ik een mal van, maar ook dit kan met een kleurplaat. En het sneeuwpopje heb ik weer een rondje genomen(met passer of potje o.i.d.) en dan 2 verschillende groottes, sjaal heb ik uit de hand gedaan. De mond en ogen van de sneeuwpop zijn french knots http://www.embroidery.rocksea.org/stitch/knots/french-knot/
En de link naar het uiltjespatroon staat op pagina 24
Monte- Ratel
Monte schreef:Ik heb een pinterestpagina aangemaakt waar ik nog meer voorbeeldhangers heb opgeslagen. Ik wil daarvan ook nog een aantal maken. Het origineel van kerstboom en sneeuwpop staat er ook bij (al is mijn kerstboom hanger rood geworden en het voorbeeld was creme)Dennenappel schreef:Nu ik de kerstboom, de sneeuwpop en het hartje nogmaals zie, begint het bij mij te kriebelen!
Dank je, er zitten echt leuke tussen! Het rendier, de sok, etc. Ik ga snel vilt kopen!
Zelf ben ik nu bezig met een patchwork/lappendeken voor op de bank. Ik naai de lapjes met de hand aan elkaar, waardoor ik wel even bezig ben!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Reva, Mirjam en Daisy: Jullie hebben een PM!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip schreef:Reva, Mirjam en Daisy: Jullie hebben een PM!
Dank je
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb het vilt online besteld voor 50 cent. En ik heb 2 verpakkingen gekocht bij de action, 8 vellen voor 1 euro
Gast- Gast
Vilt bij de Action heb ik ook gehaald, twee pakken! Mag ik vragen waar je ze online hebt gekocht? Hadden ze daar ook andere kleuren? Heb je anders de link voor mij?
Ze hebben trouwens ook allemaal kleine kraaltjes in diverse kleuren voor 0,99. Die kan je er mooi opnaaien, zoals bij de sneeuwpop. Deze zitten in een verpakking met allemaal kleine flesjes met een kurkje erop (in elk flesje een andere kleur), ze hebben twee varianten.
Ze hebben trouwens ook allemaal kleine kraaltjes in diverse kleuren voor 0,99. Die kan je er mooi opnaaien, zoals bij de sneeuwpop. Deze zitten in een verpakking met allemaal kleine flesjes met een kurkje erop (in elk flesje een andere kleur), ze hebben twee varianten.
Dennenappel- Kletskop
De kast is weer een stukje verder!
Wel een flinke klus maar ik ben er wel blij mee!
Wel een flinke klus maar ik ben er wel blij mee!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mennn, ik ben zooo verliefd op die kast. Wat is die mooi zeg!!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een pak vilt bij de action gehaald, maar mijn uiltje kijkt scheel, hahaha Nou ja, jammer dan!
Gast- Gast
Foto!Oreo schreef:Ik heb ook een pak vilt bij de action gehaald, maar mijn uiltje kijkt scheel, hahaha Nou ja, jammer dan!
zou iemand trouwens een foto willen maken van het viltpakketje van de action. Heb er hier geen in de buurt, maar wil weten of het de moeite waard is er heen te gaan.
Monte- Ratel
Monte, in het pakketje zit geel, zwart, oranje, roze, donkerblauw, wit, rood en groen
Gast- Gast
En zijn het dan echt felle kleuren, of ook minder fel?Oreo schreef:Monte, in het pakketje zit geel, zwart, oranje, roze, donkerblauw, wit, rood en groen
Monte- Ratel
Ik heb net ook 2 pakketjes gekocht. Het zijn echt 'harde' kleuren. Ik zal zo even een foto maken met m'n mobiel. Kijken of ik 't dan hier op het forum kan plaatsen (ben niet zo thuis in foto's plaatsen, en zeker niet met m'n mobiel)
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben nu hier mee bezig en ik ben aan het borduren
Sorry voor mijn late reactie! Het vilt heb ik gekocht bij de viltshop (online). Ze hebben daar wel een groot assortiment vind ik.
Gast- Gast
Leuk VeryCherry!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Leuk VerryCherry! Waar heb je het omheen zitten?
Ik heb nu de top 50 Christmas Song aanstaan en ga beginnen met mallen maken voor de spulletjes van vilt in de kerstboom (die hier eerder al staan). Warm potje thee erbij, heerlijk
Ik heb nu de top 50 Christmas Song aanstaan en ga beginnen met mallen maken voor de spulletjes van vilt in de kerstboom (die hier eerder al staan). Warm potje thee erbij, heerlijk
Dennenappel- Kletskop
Om een conservepotje
Super leuk VC!!