Gezocht: Dames in een rolstoel
+5
Curious
Miss-Rose
Sjaantje
Guusje
Roze Roos
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezocht: Dames in een rolstoel
Heee,
Zoals sommige wellicht wel weten doe ik een onderzoek waarbij ik een dagje in een rolstoel heb gezeten. Om een beter beeld te krijgen zoek ik nu dames die in een rolstoel zitten en die ik hier iets over mag vragen?
De vraagstelling is nog niet helemaal helder, maar het zal te maken hebben met de participatie(deelname) in de maatschappij/problemen waar je dagelijks tegenaan loopt!
Mocht je het niet in het topic kwijt willen, ook met PM ben ik erg blij!
Ik hoor het graag
Zoals sommige wellicht wel weten doe ik een onderzoek waarbij ik een dagje in een rolstoel heb gezeten. Om een beter beeld te krijgen zoek ik nu dames die in een rolstoel zitten en die ik hier iets over mag vragen?
De vraagstelling is nog niet helemaal helder, maar het zal te maken hebben met de participatie(deelname) in de maatschappij/problemen waar je dagelijks tegenaan loopt!
Mocht je het niet in het topic kwijt willen, ook met PM ben ik erg blij!
Ik hoor het graag
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Gezocht: Dames in een rolstoel
Ik ben net nieuw op dit forum, lees al wel jaren mee, maar vandaag is de dag dat ik ook eens ga reageren. Ik zit door mijn handicap af en toe (met langere afstanden) in een rolstoel. Dus mocht je daar wat aan hebben let me know
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Sjaan meldt zich! Laat maar weten wat je graag wilt weten en dan help ik graag mee
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat geweldig dames! Ik ga vanavond ff uitgebreid reageren, eerst even de vraagstelling duidelijk krijgen
Roze Roos- Ratel
hey
ik zit ook soms in een rolstoel, bij dagjes uit enzo.
Maar in het dagelijks leven loop ik gewoon, ik kan geen lange afstanden lopen.
ben benieuwd naar je vragenlijst.
groetjes
ik zit ook soms in een rolstoel, bij dagjes uit enzo.
Maar in het dagelijks leven loop ik gewoon, ik kan geen lange afstanden lopen.
ben benieuwd naar je vragenlijst.
groetjes
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
Ik zit niet in een rolstoel hoor, maar vind het echt super goed dat je dat zelf eens doet om het zelf te ervaren!
Ik heb altijd gezegd dat ik dat ook eens zou willen doen, om meer in te kunnen leven (werk in de zorg),
zo ook een dag blind/slechtziend of doof zijn. Dan kan je je pas goed indenken, zeker bij zo'n onderzoek!
Blind zijn heb ik al eens ervaren in het muzieum (nijmegen), dat scheelt zo veel in een voorstelling maken van hoe het is!
Hartstikke goed bezig dus!
Ik heb altijd gezegd dat ik dat ook eens zou willen doen, om meer in te kunnen leven (werk in de zorg),
zo ook een dag blind/slechtziend of doof zijn. Dan kan je je pas goed indenken, zeker bij zo'n onderzoek!
Blind zijn heb ik al eens ervaren in het muzieum (nijmegen), dat scheelt zo veel in een voorstelling maken van hoe het is!
Hartstikke goed bezig dus!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wauw ik ben echt super blij met de respons! Heb jullie allemaal een PM gestuurd, zal nog ff de vraag hier plaatsen wellicht dat het interessant is voor anderen
Noem 1 situatie waar je tegen aan loopt als je kijkt naar jou functioneren in de maatschappij,
denk hierbij aan zaken zoals wel/geen hulp bieden. Voor inspiratie zie mij topic met foto's over
mn rolstoelervaring;)
@ Curious: Dank je:) Dat lijkt mij ook wel wat, ervaren om blind te zijn! Maar eens een dagje museum doen of was het een eenmalige "voorstelling"?
Noem 1 situatie waar je tegen aan loopt als je kijkt naar jou functioneren in de maatschappij,
denk hierbij aan zaken zoals wel/geen hulp bieden. Voor inspiratie zie mij topic met foto's over
mn rolstoelervaring;)
@ Curious: Dank je:) Dat lijkt mij ook wel wat, ervaren om blind te zijn! Maar eens een dagje museum doen of was het een eenmalige "voorstelling"?
Roze Roos- Ratel
@Curious, dat muzieum wil ik ook altijd nog een keer gaan 'zien'! Een tijd terug was er daar een vacature voor een vrijwilligster en ik heb daar serieus over na zitten denken. Maar het bleek dat de locatie niet heel makkelijk bereikbaar was voor mij, vooral qua parkeermogelijkheden en bovendien kwam er iets anders op mijn pad wat nĂłg beter bij mij aansloot (vrijwilligster kdv). Daarnaast weet ik niet of ik wel wat aan het muzieum zou hebben omdat ik al heel wankel loop en zodra ik mijn ogen dicht doe, verlies ik al mijn evenwicht. Heb jij een idee hoe dat voor mij zou zijn? Tijdens een workshop heb ik al ooit eens 'blind' aan tafel gezeten en geprobeerd een boterham met hagelslag te maken, ik was daar benieuwd naar omdat ik als vrijwilligster werk met 2 slechtziende meiden. Maar wat viel dat tegen!!
Maar mocht je eens willen ervaren hoe het is om in een rolstoel te zitten, dan wil ik je daar best bij helpen door een dagje op stap te gaan. Ik kan het alleen maar toejuichen dat mensen die werkzaam zijn in de zorg, ook eens ervaren hoe het is om 'beperkt' te zijn.
Geen idee of je hier in de buurt woont (omgeving Nijmegen), en of je een beetje hetzelfde postuur hebt als ik, maar ik heb 2 rolstoelen dus we zouden eventueel samen een keer een dag op stap kunnen gaan!
Edit: RR, anders wil ik ook wel graag mee, als het voor mij haalbaar is!
Maar mocht je eens willen ervaren hoe het is om in een rolstoel te zitten, dan wil ik je daar best bij helpen door een dagje op stap te gaan. Ik kan het alleen maar toejuichen dat mensen die werkzaam zijn in de zorg, ook eens ervaren hoe het is om 'beperkt' te zijn.
Geen idee of je hier in de buurt woont (omgeving Nijmegen), en of je een beetje hetzelfde postuur hebt als ik, maar ik heb 2 rolstoelen dus we zouden eventueel samen een keer een dag op stap kunnen gaan!
Edit: RR, anders wil ik ook wel graag mee, als het voor mij haalbaar is!
Leuk Sjaan als je mee gaat! Misschien is samen in een rolstoel wel helemaal een goede ervaring, nu was ik samen met een meisje wat gewoon liep!
Roze Roos- Ratel
Roos, ik hoorde in een pm van Curious dat het Muzieum failliet is
Edit: ik ga vandaag je pm beantwoorden, en als je eens samen met een rolstoeler op stap wilt, kan er vast wel eens iets geregeld worden
Edit: ik ga vandaag je pm beantwoorden, en als je eens samen met een rolstoeler op stap wilt, kan er vast wel eens iets geregeld worden
Ik zit zelf niet in een rolstoel maar ik vind dat het openbaar vervoer heel slecht toegankelijk is voor mensen in een rolstoel.
NS bijvoorbeeld heeft nog steeds geen aanpassingen, syntus daarentegen wel.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
roos hierbij meld ik me ook
en voor de andere dames, misschien is het wel leuk om contact te hebben? het lijkt mij wel interessant om te weten hoe jullie dingen ervaren e.d. als jullie begrijpen wat ik bedoel
liefs,
Klaver
en voor de andere dames, misschien is het wel leuk om contact te hebben? het lijkt mij wel interessant om te weten hoe jullie dingen ervaren e.d. als jullie begrijpen wat ik bedoel
liefs,
Klaver
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
en rr ik wil ook wel een dagje met je op stap hoor.. lijkt me erg gezellig
klavertje- Prater
Moon schreef:Ik zit zelf niet in een rolstoel maar ik vind dat het openbaar vervoer heel slecht toegankelijk is voor mensen in een rolstoel.
Arriva treinen zijn goed rolstoel toegankelijk.
Die treinen zijn gelijkvloers met de perrons. Ideaal dus.
Dat zal met Syntus ook het geval zijn, denk ik zo.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
FireButterfly schreef:Moon schreef:Ik zit zelf niet in een rolstoel maar ik vind dat het openbaar vervoer heel slecht toegankelijk is voor mensen in een rolstoel.
Ja maar bij arriva treinen zit er nog wel een open gleuf tussen het opstapje en het perron..
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
topic is wel een eindje gezakt ben je klaar met je onderzoek rr?
klavertje- Prater
Moon schreef:FireButterfly schreef:Moon schreef:Ik zit zelf niet in een rolstoel maar ik vind dat het openbaar vervoer heel slecht toegankelijk is voor mensen in een rolstoel.
Ja maar bij arriva treinen zit er nog wel een open gleuf tussen het opstapje en het perron..
Ja, klopt. Maar ik vraag altijd wel even om hulp van mensen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik lig in mijn rolstoel. Hierdoor loop je nog tegen andere zaken aan dan dat je zit. Ik weet niet of je dan wat aan mijn oordeel hebt. Waar ik vaak tegen aanloop/rij is dat ik niet goed bij pinautomaten kan maar dit kan merendeel die zit ook niet. Daarnaast geven ze geld aan degene die achter mij staat terug.
Ik vind het wel goed dat je een dag als rolstoeler hebt geleefd. Moet dat topic nog lezen hoor. Zover ben ik nog niet. Ben net weer terug op het forum.
Maar als je informatie wilt hebben mag je altijd een pb berichtje sturen..
Ik vind het wel goed dat je een dag als rolstoeler hebt geleefd. Moet dat topic nog lezen hoor. Zover ben ik nog niet. Ben net weer terug op het forum.
Maar als je informatie wilt hebben mag je altijd een pb berichtje sturen..
Soortgelijke onderwerpen
» Dames gezocht in Spijkenisse e.o.
» gezellige dames gezocht alphen aan den rijn
» Rolstoel Efteling
» Dames... ik ben teleurgesteld...
» Vliegtips (met rolstoel) en huurauto-tips gevraagd
» gezellige dames gezocht alphen aan den rijn
» Rolstoel Efteling
» Dames... ik ben teleurgesteld...
» Vliegtips (met rolstoel) en huurauto-tips gevraagd
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: