Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij niet vrouwelijk?

+21
Vanillivi
Phileine
Moon
loura
Caro
Sneeuwvlok
Atelier Madame
Jeanette
ijsjemeisje
Sterre
Zora
Moezie
Pannetoet
Arwyn
Tyrael
Susan
JD
Alias
Flippin' Bitch
Jordana
Jerry
25 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Caro wo 23 maa 2011 - 1:55

Susan schreef:Het ziet er misschien wat mooier uit, maar ik heb nou nooit het idee dat het zo gezond is voor je huid om je gezicht dicht te plamuren, dus ik kan me goed voorstellen dat je dat juist met een probleemhuid niet iedere dag gaat doen.

Nee, dat heeft niet altijd met make up te maken. Maar wel hoe je je huid verzorgt... als je huid continue vet is, continue groezelig eruit ziet en waarvan je ziet dat iemand gewoon zijn huid niet goed verzorgt vind ik dat beetje onvrouwelijk. En dan heb ik het ook gewoon over op zijn tijd scrubben, mee-eters verwijderen, goede dag en nachtverzorging gebruiken en dan voorkom je een aantal problemen.

Als je een probleemhuid hebt, vol acnee waar je verder niks aan kan doen: dan heb ik het daar niet over. En volledig dichtgeplamuurde gezichten zijn niet mooi. Maar er is een verschil tussen écht een pancake laag aanbrengen, of gewoon een foundation die je huid wat egaler eruit laat zien. Die dichtbij je eigen huidskleur ligt en die niet wordt gebruikt om een bruiner huidje te krijgen.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:57

Foundation is sowieso niet bedoeld om een bruiner kleurtje te krijgen.. Helaas denken veel vrouwen dat wel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Caro wo 23 maa 2011 - 1:59

_Donnaa schreef:Foundation is sowieso niet bedoeld om een bruiner kleurtje te krijgen.. Helaas denken veel vrouwen dat wel..

Idd..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:11

Voor mij staat toch wel met stip op nummer 1 de witte legging! Dat zou verboden moeten worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Phileine wo 23 maa 2011 - 2:13

Guattari schreef:Voor mij staat toch wel met stip op nummer 1 de witte legging! Dat zou verboden moeten worden.

+1
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Vanillivi wo 23 maa 2011 - 2:15

Ik snap het 'bier-drinken-vinden-wij-onvrouwelijk' niet helemaal.

Waarom zou het onvrouwelijk zijn? De blikken, oké daar kan ik inkomen, vind ik ook geen gezicht. Maar je vind een man die wijn drinkt toch ook niet onmannelijk omdat wijn een 'vrouwendrankje' is? Het maakt denk ik geen verschil of er nu appelsap, wijn of bier in een glas zit...

Maar anyhow, ik vind onverzorgdheid en een grote mond echt verschrikkelijk.
Daarnaast vrouwen met slechte bh's! Je mag er trots op zijn, dus laat dat dan ook zien Very Happy
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:43

Vanillivi schreef:Ik snap het 'bier-drinken-vinden-wij-onvrouwelijk' niet helemaal.

Waarom zou het onvrouwelijk zijn? De blikken, oké daar kan ik inkomen, vind ik ook geen gezicht. Maar je vind een man die wijn drinkt toch ook niet onmannelijk omdat wijn een 'vrouwendrankje' is? Het maakt denk ik geen verschil of er nu appelsap, wijn of bier in een glas zit...
Grote blikken en flesjes vind ik bij vrouwen echt geen gezicht, net als een wijnglas bij mannen.. Wat er dan in zit maakt niet uit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:49

Ik vind een wijnglas bij een man helemaal niet zo erg, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:51

Storm schreef:Ik vind een wijnglas bij een man helemaal niet zo erg, haha.
Het moet ook weer bij de persoon passen.. Mijn broer is echt zo`n zakenman en als ik die met een wijnglas zie dan is dat voor mij heel normaal.. Maar mijn vrienden (en andere broers ook trouwens) zijn heel anders.. Dat zou er echt niet uitzien met wijnglas :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:56

Hahaha ja dat kan ik me dan ook wel voorstellen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:29

Vanillivi schreef:Ik snap het 'bier-drinken-vinden-wij-onvrouwelijk' niet helemaal.

Waarom zou het onvrouwelijk zijn? De blikken, oké daar kan ik inkomen, vind ik ook geen gezicht. Maar je vind een man die wijn drinkt toch ook niet onmannelijk omdat wijn een 'vrouwendrankje' is? Het maakt denk ik geen verschil of er nu appelsap, wijn of bier in een glas zit...

Maar anyhow, ik vind onverzorgdheid en een grote mond echt verschrikkelijk.
Daarnaast vrouwen met slechte bh's! Je mag er trots op zijn, dus laat dat dan ook zien Very Happy

Ik vind wijn geen mannendrankje hoor, de meeste sommeliers zijn ook mannen.
Ik vind bier echt een mannendrank, dus vandaar dat ik het onvrouwlijk vind smile

Edit: hoewel ik van de zomer ook wel eens een ijskoude Corrona drink met citroen of een glas witbier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  mandarijn wo 23 maa 2011 - 3:46

[quote="Youandi"]
_Donnaa schreef:Bier drinken uit een flesje

- Met de mannen 'mee-zuipen'

Hoezo is het 'met de mannen [i]meezuipen
'?? Question
Is drinken niet vrouwelijk?


En ja, ik drink bier. Uit een flesje. Als het kan een Grolsch beugel.
Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Grolsch_megan_fox

Dit plaatje kwam ik gewoon op google tegen bij het zoeken naar: Grolsch beugel! cheers
mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:48

Die madame op de foto heeft wel een mooie BH.. En ze mist haar navelpiercing.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Isis wo 23 maa 2011 - 6:45

En een Duvel drinken? Is dat ook onvrouwelijk?

Ik drink trouwens liefst bier uit een glas, dat smaakt gewoon lekkerder. Nooit bij stil gestaan dat mensen dat uit (groot) blik of flesje onvrouwelijk vinden. Mijn vriend drinkt vaak wijn, dan gaan we op café en bestellen we een wijn (hij) en een Duvel (ik), het komt wel eens voor dat de wijn voor mijn neus komt te staan en de Duvel voor zijne :-)
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Jerry wo 23 maa 2011 - 7:21

Vilein schreef:
Guattari schreef:Voor mij staat toch wel met stip op nummer 1 de witte legging! Dat zou verboden moeten worden.

+1

Dat snap ik nog steeds niet *heeft er eentje in haar kast hangen*
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Merai wo 23 maa 2011 - 7:43

Sterre schreef:Ik drink ook bier! Liefst uit een glas, soms uit een flesje en zelfs heel soms uit een blikje (op een festival bijvoorbeeld). Wel een blikJE, want die grote blikken daar doe ik niet aan.

Ik vind ook niet zo veel per definitie onvrouwelijk. Ik heb zelfs vrouwelijke vrouwen op een vrouwelijke manier sigaren zien roken smile . En sommige vrouwen kunnen baggy kleding en/of een kort kapsel zo goed hebben dat het juist vrouwelijkheid benadrukt. Veel vrouwen niet, maar dat ligt niet aan specifieke kenmerken, meer aan het geheel en aan uitstraling.

Helemaal mee eens!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Susan wo 23 maa 2011 - 7:51

Maar als mensen bier drinken onvrouwelijk vinden dan mag dat toch gewoon? Ik snap niet waarom dat er uit wordt gepikt. er worden hier tig dingen genoemd, ook wel dingen die ik ook niet per se onvrouwelijk vind, maar je kan moeilijk over alle punten die anderen noemen in discussie gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:02

Jerry schreef:
Vilein schreef:
Guattari schreef:Voor mij staat toch wel met stip op nummer 1 de witte legging! Dat zou verboden moeten worden.

+1

Dat snap ik nog steeds niet *heeft er eentje in haar kast hangen*

Haha, dan moet ik oppassen met wat ik zeg.;-) Ik vind het voor geen enkele huidskleur mooi, of een vrouw is er te bleek voor of het contrast vind ik weer te groot omdat ze te donker er voor is. Daarnaast vind ik het ook bij geen enkel figuur mooi staan, of het tekent gigantisch of het staat heel goedkoop in mijn ogen dan hè.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 9:57

ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik;

* Kort haar
* Bier uit een flesje lurken, sowieso een vrouwen die bier drinken vind ik vrouwelijk.
Haha, vlg mij vergeet je NIET er tussen te zetten Wink

Klopt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:00

Cimic schreef:Kort haar kan juist heel vrouwelijk zijn en bij sommige vrouwen staat het heel erg mooi.

Vind ik niet en dat is mijn mening nou eenmaal. Steeds als ik een vrouw met echt kort haar zie denk ik ''ziet er niet uit, je bent toch geen vent''.

Bobkapsel is ook kort zeg maar, maar heeft iig nog wat vrouwelijks. Zo wc borstelkapsel niet en zal dat ook nooit worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:03

Nou ja ik vind er enorm verschil zitten tussen kort. En de meiden van hier, ff denken of ik het goed zeg, o.a. wc-eend? en Lily en Princes? daarbij vind hun haren leuk zo kort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:05

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 8570_cb66d7

Dus dit is niet vrouwlijk?

Ik denk dat je niet alles over 1 kam kan scheren, wat betreft kort haar hebben en niet vrouwlijk zijn. Net zo goed als ik niet kan zeggen dat alle vrouwen die gympies dragen, niet vrouwlijk zijn ofzoiets dergelijks.

Maargoed dat is jou mening smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:07

Ik_zelf_87 schreef:
Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:Wat ik trouwens bij IEDEREEN (dus man, vrouw, maakt niet uit) echt heel lelijk en onaantrekkelijk vind is bier drinken uit een blikje. Vooral zo'n hoog bierblik, ik vind dat er echt niet uitzien. Dion drinkt nu niet meer zo vaak thuis een biertje, maar toen hij dat nog wel deed nam ik echt altijd flesjes voor hem mee.

Ja, die blikjes vind ik ook wel erg.

+2...
Ik werk bij de C1000 en er komt áltijd en elke dag een donkere man (met één oog :shock: ) 4 blikken bier halen.. vandaar dat ik bij 'blikken' bier altijd meteen die man voor mij zie haha

Doet dat er wat toe wat zijn huidskleur is? Dacht het niet he. Waarom vermeld je dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:15

Razz, die foto van Rihanna vind ik geen vrouwelijk kapsel.
Idd het is mijn mening, want het ging erom wat ''jij'' niet vrouwelijk vind en niet anderen.



Haar op de tanden vind IK niet vrouwelijk. :P

Ik ken een meisje die is bodybuildster en zal ongetwijfeld amper tieten hebben,maar ze heeft een bloedmooi gezichtje hoor. Dus wat dat betreft vind ik dat niet mannelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:21

Caribbeanlover schreef:Razz, die foto van Rihanna vind ik geen vrouwelijk kapsel.
Idd het is mijn mening, want het ging erom wat ''jij'' niet vrouwelijk vind en niet anderen.



Haar op de tanden vind IK niet vrouwelijk. :P

Ik ken een meisje die is bodybuildster en zal ongetwijfeld amper tieten hebben,maar ze heeft een bloedmooi gezichtje hoor. Dus wat dat betreft vind ik dat niet mannelijk.

Goh, typisch.

En doe eens relaxed over die donkere man. Als jij geen donkere huidskleur had zou het je niet eens opgevallen zijn. Ze scheldt die man toch niet uit om zijn kleurtje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum