Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij niet vrouwelijk?

+21
Vanillivi
Phileine
Moon
loura
Caro
Sneeuwvlok
Atelier Madame
Jeanette
ijsjemeisje
Sterre
Zora
Moezie
Pannetoet
Arwyn
Tyrael
Susan
JD
Alias
Flippin' Bitch
Jordana
Jerry
25 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:53

Susan schreef:Er zal voor iedereen heus wel iets herkenbaars bij staan, dat maakt toch niet uit? Het gaat erom dat iemand dat gedrag niet vrouwelijk vindt, niet dat alle vrouwen die dat gedrag vertonen meteen geen vrouwen meer zijn.

Wat ik niet vrouwelijk vind:

- Fanatiek voetbalfan zijn;
- Zelf voetballen;
- Bier drinken in het algemeen en in het bijzonder uit een flesje of blikje
- O-benen
- Shag roken

Ik heb er 2 van jouw lijstje...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:55

Tea Leaf: Om te zien vind ik jou wel echt een vrouwelijke vrouw! Een tikje mannelijk gedrag mag dan af en toe best vind ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:57

ProudMama schreef:Tea Leaf: Om te zien vind ik jou wel echt een vrouwelijke vrouw! Een tikje mannelijk gedrag mag dan af en toe best vind ik smile

Haha thanks! Ik ben qua uiterlijk ook echt wel vrouwelijk ( als ik geen lipgloss mee heb als ik op pad ben, word ik echt krengerig hihih ), het is meer gedrag wat ik soms heb :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Tyrael di 22 maa 2011 - 8:58

Jerry schreef:Dan ben ik een beetje niet vrouwelijk --> zomers niks lekkerder dan aan 't einde van de middag met een flesje bier buiten te zitten

Niet vrouwelijk:

onverzorgde wenkbrauwen (unibrow)
een snor
okselhaar
borsthaar (ja, dat bestaat)
beenhaar

Oftewel: teveel haar vind ik niet vrouwelijk

Je vergeet teenhaar! Van die lange dikke haren boven op de tenen brrr (bij mannen heb ik trouwens ook de neiging om die met een pincet uit te trekken Wink)
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:58

Ik weet er toch wel één; zeurende vrouwen die niets aan hun probleem doen als ze in de mogelijkheid zijn. Je wordt er echt niet vrouwelijker van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:00

Tea-Leaf schreef:Ik ben echt een ontzettend meisje-meisje, ik hou van make-up, tutten, kleren, nagellak, paars, roze, en ik scheer me minimaal om de dag...Alles met beauty wel, ben zelfs beauty consulente en ik giebel een eind weg.. Ik slaap met een knuffel die ik al heel lang heb, zonder slaap ik slechter. Ik heb zelfs heel veel knuffels en vind het zielig als ik er per ongeluk op ga staan...

Grappig dat je met een knuffel slapen bij wel-vrouwelijk neer zet haha, dat vind ik nl alles behalve vrouwelijk. Maar hey, lekker boeiend. Lijkt mij veels te vermoeiend om altijd en overal op en top vrouw te moeten zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Arwyn di 22 maa 2011 - 9:00

Shag roken en Crocs vind ik niet echt vrouwelijk..
Oh en in het openbaar uitgebreid scheten en boeten laten. Het kan eens gebeuren, maar het is echt geen wedstrijd of zo hoor Rolling Eyes

Dat bier drinken niet vrouwelijk is vind ik trouwens altijd zo grappig, dat vinden dus echt alleen vrouwen. De mannen die ik ken vinden het juist geweldig als een vrouw bier drinkt! Sommige vinden het zelfs sexy, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:01

De meiden van 'Dames in de dop' vatten voor mij goed samen wat ik echt niet vrouwelijk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:02

Ik drink bier en dan bij voorkeur lurk ik het uit een flesje en ik ben van het voetbal. Very Happy

Shag roken vind ik niet vrouwelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:03

Zusje van Bert schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik ben echt een ontzettend meisje-meisje, ik hou van make-up, tutten, kleren, nagellak, paars, roze, en ik scheer me minimaal om de dag...Alles met beauty wel, ben zelfs beauty consulente en ik giebel een eind weg.. Ik slaap met een knuffel die ik al heel lang heb, zonder slaap ik slechter. Ik heb zelfs heel veel knuffels en vind het zielig als ik er per ongeluk op ga staan...

Grappig dat je met een knuffel slapen bij wel-vrouwelijk neer zet haha, dat vind ik nl alles behalve vrouwelijk. Maar hey, lekker boeiend. Lijkt mij veels te vermoeiend om altijd en overal op en top vrouw te moeten zijn.

Vind je het mannelijk dan? Of nee, waarschijnlijk kinderachtig dan? Mja, maakt mij niet uit ook.

En eens met de laatste zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Susan di 22 maa 2011 - 9:03

Dat mannen het geweldig vinden wil niet zeggen dat het typisch vrouwelijk is, misschien vinden ze het juist wel leuk omdat het niet zo typisch vrouwelijk is. Drankjes die bekend staan als typische vrouwendrankjes zijn meestal niet zo sexy.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:03

Mama_van2 schreef:De meiden van 'Dames in de dop' vatten voor mij goed samen wat ik echt niet vrouwelijk vind.

Ja! Dat zijn echt ( excusé le mot ) ordinaire wijven.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Susan di 22 maa 2011 - 9:04

Wat ik trouwens bij IEDEREEN (dus man, vrouw, maakt niet uit) echt heel lelijk en onaantrekkelijk vind is bier drinken uit een blikje. Vooral zo'n hoog bierblik, ik vind dat er echt niet uitzien. Dion drinkt nu niet meer zo vaak thuis een biertje, maar toen hij dat nog wel deed nam ik echt altijd flesjes voor hem mee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:08

Susan schreef:Wat ik trouwens bij IEDEREEN (dus man, vrouw, maakt niet uit) echt heel lelijk en onaantrekkelijk vind is bier drinken uit een blikje. Vooral zo'n hoog bierblik, ik vind dat er echt niet uitzien. Dion drinkt nu niet meer zo vaak thuis een biertje, maar toen hij dat nog wel deed nam ik echt altijd flesjes voor hem mee.

Ja, die blikjes vind ik ook wel erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Pannetoet di 22 maa 2011 - 9:21

Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:Wat ik trouwens bij IEDEREEN (dus man, vrouw, maakt niet uit) echt heel lelijk en onaantrekkelijk vind is bier drinken uit een blikje. Vooral zo'n hoog bierblik, ik vind dat er echt niet uitzien. Dion drinkt nu niet meer zo vaak thuis een biertje, maar toen hij dat nog wel deed nam ik echt altijd flesjes voor hem mee.

Ja, die blikjes vind ik ook wel erg.

+2...
Ik werk bij de C1000 en er komt áltijd en elke dag een donkere man (met één oog :shock: ) 4 blikken bier halen.. vandaar dat ik bij 'blikken' bier altijd meteen die man voor mij zie haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:25

Tea-Leaf schreef:
Mama_van2 schreef:De meiden van 'Dames in de dop' vatten voor mij goed samen wat ik echt niet vrouwelijk vind.

Ja! Dat zijn echt ( excusé le mot ) ordinaire wijven.


Zeker weten ! Ik vraag mezelf dat ook altijd af wie daar nu op kan vallen ? Ze zijn zo niet vrouwelijk en ze laten zichzelf zo makkelijk en dom overkomen, dat lijkt me niet aantrekkelijk voor een man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:26

Mama_van2 schreef:
Tea-Leaf schreef:
Mama_van2 schreef:De meiden van 'Dames in de dop' vatten voor mij goed samen wat ik echt niet vrouwelijk vind.

Ja! Dat zijn echt ( excusé le mot ) ordinaire wijven.


Zeker weten ! Ik vraag mezelf dat ook altijd af wie daar nu op kan vallen ? Ze zijn zo niet vrouwelijk en ze laten zichzelf zo makkelijk en dom overkomen, dat lijkt me niet aantrekkelijk voor een man.

Wij zapten er laatst langs, en toen vroeg ik mijn vriend wat hij er van vond, van zulke "dames". Zijn blik zei al genoeg haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Moezie di 22 maa 2011 - 9:35

Ik drink ook bier uit een fles :P haha en doe wel meer dingen die eigenlijk misschien bij mannen horen.
Maar boeren en scheten late in het openbaar gaat me te ver.. ook rook ik niet meer maar sigaretten vind ik niet zo erg stinken als shag...

Vrouwen met veel haar is gewoon vies..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Zora di 22 maa 2011 - 10:07

_Donnaa schreef:Bier drinken uit een flesje
Shag roken
Hard boeren

Gigantisch asociaal praat/grote bek op straat
Roken op de fiets

Haha seriously? Ik doe dat elke ochtend, al jaren Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Sterre di 22 maa 2011 - 10:20

Ik drink ook bier! Liefst uit een glas, soms uit een flesje en zelfs heel soms uit een blikje (op een festival bijvoorbeeld). Wel een blikJE, want die grote blikken daar doe ik niet aan.

Ik vind ook niet zo veel per definitie onvrouwelijk. Ik heb zelfs vrouwelijke vrouwen op een vrouwelijke manier sigaren zien roken smile . En sommige vrouwen kunnen baggy kleding en/of een kort kapsel zo goed hebben dat het juist vrouwelijkheid benadrukt. Veel vrouwen niet, maar dat ligt niet aan specifieke kenmerken, meer aan het geheel en aan uitstraling.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 10:50

_Donnaa schreef:Bier drinken uit een flesje
Shag roken
Hard boeren

Gigantisch asociaal praat/grote bek op straat
Roken op de fiets

Dat vind ik niet vrouwelijk, maar ook niet mannelijk: dat vind ik sowieso asociaal!
Ik kan me daar zo enorm aan irriteren. Vooral als het in de bus gebeurt of in een winkel...

Maar niet vrouwelijk..

Uhm..
- Harde boeren laten (doe ik zelf wel... in bijzijn van vriend en sommige vriendinnen)
- Met opzet scheten laten (doe ik zelf niet meer)
- Harige oksels
- Harige benen onder een korte broek/rok uit
- Scheldwoorden gebruiken
- Met de mannen 'mee-zuipen'
- Wijde kleding

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  ijsjemeisje di 22 maa 2011 - 10:59

Veel dingen dat hier genoemd is vind ik niet vrouwelijk.

Enne niet te vergeten de 'wijde' zwembroek bij de dames.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 11:25

Hmm ik vind het allemaal een beetje bekrompen. Ik heb liever dat een vrouw zich goed voelt in wat ze doet en draagt dan dat ze bang moet zijn om daardoor niet in het beeld van de vrouw te passen zoals de maatschappij deze heeft geschetst. Met zoveel kritiek in deze leefwereld snap ik best dat sommige mensen het leven erg zwaar vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  ijsjemeisje di 22 maa 2011 - 11:53

Megara schreef:Hmm ik vind het allemaal een beetje bekrompen. Ik heb liever dat een vrouw zich goed voelt in wat ze doet en draagt dan dat ze bang moet zijn om daardoor niet in het beeld van de vrouw te passen zoals de maatschappij deze heeft geschetst. Met zoveel kritiek in deze leefwereld snap ik best dat sommige mensen het leven erg zwaar vinden.

Maar daarom mag je je mening toch wel geven?
Ik ben het er mee eens iedereen moet lekker zichzelf zijn en doen waar hij zij zich goed bij voelen.
En sja mensen hebben snel een oordeel klaar maar dat kun je niet veranderen zo is de maatschappij (tegenwoordig)
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 12:03

ijsjemeisje schreef:
Megara schreef:Hmm ik vind het allemaal een beetje bekrompen. Ik heb liever dat een vrouw zich goed voelt in wat ze doet en draagt dan dat ze bang moet zijn om daardoor niet in het beeld van de vrouw te passen zoals de maatschappij deze heeft geschetst. Met zoveel kritiek in deze leefwereld snap ik best dat sommige mensen het leven erg zwaar vinden.

Maar daarom mag je je mening toch wel geven?
Ik ben het er mee eens iedereen moet lekker zichzelf zijn en doen waar hij zij zich goed bij voelen.
En sja mensen hebben snel een oordeel klaar maar dat kun je niet veranderen zo is de maatschappij (tegenwoordig)

Als je iets wilt veranderen, begin bij jezelf. Een hele maatschappij kan je zeker niet veranderen, dat heeft ook Hitler wel gemerkt. Ik zeg in mijn bijdrage ook niet dat je lekker meningloos voor je uit moet gaan staren. Laat vooral je mening horen, je hebt het niet voor niets. Ik vind het persoonlijk wat bekrompen om niet verder te kijken dan een rijtje met punten die iemand not done vindt, om het zo maar even te beschrijven. Nu weet ik ook wel dat meerdere mensen die hier reageren absoluut wel verder zullen kijken, maar om nu 'gezellig' met z'n allen een rijtje minpunten op te gaan schrijven vind ik wat bekrompen en voegt naar mijn idee weinig toe aan de waarde van een persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum