Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij niet vrouwelijk?

+21
Vanillivi
Phileine
Moon
loura
Caro
Sneeuwvlok
Atelier Madame
Jeanette
ijsjemeisje
Sterre
Zora
Moezie
Pannetoet
Arwyn
Tyrael
Susan
JD
Alias
Flippin' Bitch
Jordana
Jerry
25 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 20:17

_Donnaa schreef:Bier drinken uit een flesje
Shag roken
Hard boeren

Gigantisch asociaal praat/grote bek op straat
Roken op de fiets

Hoezo op de fiets? Verder met je eens hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 20:44

Dolcis_ schreef:
_Donnaa schreef:Bier drinken uit een flesje
Shag roken
Hard boeren

Gigantisch asociaal praat/grote bek op straat
Roken op de fiets

Hoezo op de fiets? Verder met je eens hoor.
Ik vind het er gewoon echt niet uit zien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 20:46

Arwyn schreef:
Dat bier drinken niet vrouwelijk is vind ik trouwens altijd zo grappig, dat vinden dus echt alleen vrouwen. De mannen die ik ken vinden het juist geweldig als een vrouw bier drinkt! Sommige vinden het zelfs sexy, haha.
Bij ons in de ploeg vinden de mannen het juist, haha..

Ik vind een gewoon normaal Heineken blikje trouwens een stuk beter staan dan zo`n donkerbruine fles bier..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 20:46

Grappig dat je dat zo noemt smile Nooit bij stil gestaan haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:08

Megara, ik denk dat je dit topic echt te zwaarmoederig oppakt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Arwyn di 22 maa 2011 - 21:10

_Donnaa schreef:
Arwyn schreef:
Dat bier drinken niet vrouwelijk is vind ik trouwens altijd zo grappig, dat vinden dus echt alleen vrouwen. De mannen die ik ken vinden het juist geweldig als een vrouw bier drinkt! Sommige vinden het zelfs sexy, haha.
Bij ons in de ploeg vinden de mannen het juist, haha..

Ik vind een gewoon normaal Heineken blikje trouwens een stuk beter staan dan zo`n donkerbruine fles bier..

Haha, dan had ik het verkeerd! Wink
Ik vind een blikje trouwens juist vreemd staan.. En het drinkt ook niet lekker, haha. Ik drink mijn bier meestal gewoon uit een glas Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:21

Storm schreef:Megara, ik denk dat je dit topic echt te zwaarmoederig oppakt...

Nou inderdaad zeg, poeh!

Ik vind niet vrouwelijk:
Kort haar (over het algemeen)
Vrouwen die bier drinken
Shag roken
Okselhaar
Make-up loos (als in, nooit make-up dragen)
Van die platte bootschoenen
3 kwart wijde broeken
Een (leren)jas die niet getailleerd is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:22

Dolcis_ schreef:Grappig dat je dat zo noemt smile Nooit bij stil gestaan haha..
Ja, ik weet niet.. Ik vind het er altijd heel boers uit zien, haha.. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 21:28

Wat ik niet vrouwelijk vindt;

- Shag rokende vrouwen
- Haren onder de oksels
- Vrouwen die dagelijks trainingsbroeken dragen en half van hun reet hangen (en dan bedoel ik niet om te luieren, want dat doe ik ook :P )
- Wenkbrauwen a la Bert
- Vies vettig haar
- Bloempotkapsel
- Vrouwen in van die opgepimte wagens
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Atelier Madame di 22 maa 2011 - 21:38

Ik heb een hekel aan vrouwen die zo verschrikkelijk vrouwlijk zijn (en dan bedoel ik niet per se qua uiterlijk maar wel qua gedrag. Dat gemiesemous altijd van ielll mn nagel is gebroken 🐷 )
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:39

Atelier Madame schreef:Ik heb een hekel aan vrouwen die zo verschrikkelijk vrouwlijk zijn (en dan bedoel ik niet per se qua uiterlijk maar wel qua gedrag. Dat gemiesemous altijd van ielll mn nagel is gebroken 🐷 )
Nou als mijn nagels breken dan roep ik dat ook wel even.. 1. het is pijnlijk en 2. het is zonde.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:42

Wat ik niet vrouwelijk vind:

-Vrouwen die roken (sorry voor de rokers, ik vind het er zo níet uitzien, bijv. zie ik een prachtige vrouw, denk ik: wauw! Maar dat effect is meteen verdwenen als ze een sigaret opsteekt)
-Vrouwen die klompen dragen
-vrouwen die outdoorkleding dragen in situaties wanneer dat níet nodig is. (er is prachtige outdoorkleding voor vrouwen, maar deze vind ik alleen mooi en passend als die tijdens een hike in de bergen worden gedragen en dus níet tijdens het winkelen of naar je werk ofzo)
-fleecevesten in het openbaar. (ik heb er ook één, en draag die alleen binnenshuis :P )



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Sneeuwvlok di 22 maa 2011 - 21:53

Haha heel veel vrouwelijke studenten in Nederland zijn onvrouwelijk volgens jullie, daarvan zijn er super veel die bier drinken!

Verder ben ik het wel eens met de rest
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Atelier Madame di 22 maa 2011 - 22:00

_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:Ik heb een hekel aan vrouwen die zo verschrikkelijk vrouwlijk zijn (en dan bedoel ik niet per se qua uiterlijk maar wel qua gedrag. Dat gemiesemous altijd van ielll mn nagel is gebroken 🐷 )
Nou als mijn nagels breken dan roep ik dat ook wel even.. 1. het is pijnlijk en 2. het is zonde.. :P

Ik vind lange nagels echt verschrikkelijk (krijg ze zelf ook nooit mooi lang dus hou ze bewust kort) en helemaal als mensen dan ook nog zeuren dat ze afbreken. Vaak bij activiteiten / sporten waardoor ik denk van teeeeering blijf dan thuis of zeur niet over zon stom nageltje :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Caro di 22 maa 2011 - 22:03

Ik vind het onvrouwelijk als je gewoon onverzorgd bent:

Rondlopen met haren die al heel lang geen kam van dichtbij hebben gezien
Onverzorgde huid. Prima als je geen make up draagt als je een perzikzacht huidje hebt, maar als je dat niet hebt: beetje verzorging kan echt geen kwaad.
Als vrouwen stinken
Vrouwen met héle gele tanden
Vrouwen met vet haar
Okselhaar (brrrr: heb het een keer bij mijn schoonmoeder gezien: not a pretty sight)
Kleren die als een zak om iemand heen vallen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  loura di 22 maa 2011 - 22:58

Scheldende met accent pratende vrouwen ala Lindsey van dames uit de dop vind ik niet vrouwelijk.

Van die echte wandel schoenen met veters vind ik niet vrouwelijk.

Hele zware stem en vooral zn stem die je krijgt na jaren lang roken vind ik niet vrouwelijk.

Een te kort shirtje waarbij je een dikke buik ziet vind ik niet vrouwelijk.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:54

Wat ik niet vrouwelijk vind is vrouwelijke bodybuilders... ze zijn dan net half vent en hebben dan ook zon zware stem.. terwijl ze zo mooi hadden kunnen zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Moon wo 23 maa 2011 - 0:56

Sannie89 schreef:Wat ik niet vrouwelijk vind is vrouwelijke bodybuilders... ze zijn dan net half vent en hebben dan ook zon zware stem.. terwijl ze zo mooi hadden kunnen zijn...

Ik vind mijn tasje daarentegen wel weer erg vrouwelijk Wink haha
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:57

Moon schreef:
Sannie89 schreef:Wat ik niet vrouwelijk vind is vrouwelijke bodybuilders... ze zijn dan net half vent en hebben dan ook zon zware stem.. terwijl ze zo mooi hadden kunnen zijn...

Ik vind mijn tasje daar en tegen wel weer erg vrouwelijk Wink haha

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ik snapte m eerst ff niet, maar nu wel Laughing Laughing Laughing Laughing
die is ook vrouwelijk, want ik ben geen bodybuildster en ben wel een beetje vrouwelijk.. Laughing Laughing Laughing


Laatst aangepast door Sannie89 op wo 23 maa 2011 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:01

Oew ja, vrouwelijke bodybuilders. Met van die weggetrainde tieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:02

Bitterkoek_ schreef:Oew ja, vrouwelijke bodybuilders. Met van die weggetrainde tieten.

ja... met een hele zware stem vol testosteron

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Susan wo 23 maa 2011 - 1:26

Caro schreef:
Onverzorgde huid. Prima als je geen make up draagt als je een perzikzacht huidje hebt, maar als je dat niet hebt: beetje verzorging kan echt geen kwaad.

Maar je huid wordt er op zich niet echt verzorgder van als je make-up gebruikt, toch? Ik neem tenminste aan dat je het over foundation hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:27

Susan schreef:
Caro schreef:
Onverzorgde huid. Prima als je geen make up draagt als je een perzikzacht huidje hebt, maar als je dat niet hebt: beetje verzorging kan echt geen kwaad.

Maar je huid wordt er op zich niet echt verzorgder van als je make-up gebruikt, toch? Ik neem tenminste aan dat je het over foundation hebt.
Het kan er wel verzorgder uitzien, als je het een beetje probeert te verdoezelen. Al snap ik niet echt de vrouwelijkheid ervan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Susan wo 23 maa 2011 - 1:28

Het ziet er misschien wat mooier uit, maar ik heb nou nooit het idee dat het zo gezond is voor je huid om je gezicht dicht te plamuren, dus ik kan me goed voorstellen dat je dat juist met een probleemhuid niet iedere dag gaat doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Phileine wo 23 maa 2011 - 1:30

-Ongenereerd scheten en boeren in het openbaar laten

-Hard praten/schreeuwen

-Gouden tand(en)

-Onverzorgd haar (ongewassen vet haar)

-Een pluk shag onder de oksels

-Wenkbrauwpiercing

-Grote 'mannen' shirts (die Flippinbitch al genoemd heeft) buitenshuis dragen
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet vrouwelijk? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij niet vrouwelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum