Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanavond presentatie houden!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vanavond presentatie houden! Empty Vanavond presentatie houden!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 2:08

Ik zat even te twijfelen of ik dit topic bij 'werk en studie' of 'uitgaan en vrije tijd' zou plaatsen. Toch maar voor het laatste gekozen.
Vanavond moet ik namelijk een presentatie houden tijdens de slotavond van mijn cursus Spaans. Ik heb het met veel plezier gedaan en de groep is echt hartstikke leuk. We hebben veel plezier samen en ik heb het gevoel dat ik er echt iets aan heb gehad.
Het onderwerp mochten we zelf uitkiezen. Het is overigens niet voor een cijfer of beoordeling, maar gewoon voor de fun. En het hoeft ook maar 5 minuutjes te duren.
Ik ga een presentatie houden over een reis die ik heb gemaakt door Zuid Amerika. Ik laat daarbij wat foto's zien en ik ga een landkaart van Zuid Amerika ophangen, waarop ik de reisroute laat zien.
Maar mán, wat is het toch láng geleden dat ik een presentatie heb gehouden (en ik dus op school zat). Dat is wel meer dan 10 jaar geleden.
Gisteren oefende ik het voor mijn vriend en toen vond ik dat het nogal stuntelig ging haha.
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk zenuwachtig ben!
Geen idee waarom ik dit post eigenlijk, moest het even kwijt geloof ik :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanavond presentatie houden! Empty Re: Vanavond presentatie houden!

Bericht  Blond di 22 maa 2011 - 4:12

Succes smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:13

Succes!

Gast
Gast

Bericht  Lotus di 22 maa 2011 - 4:15

Heel veel succes!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 21:35

Nou, het ging hartstikke goed eigenlijk. We waren met 'ons' clubje beginners en het clubje 'gevorderen' samen. In totaal zo'n 12 mensen. En.. Mag ik even opscheppen? Ik vond dat ik het stukken beter deed dan sommige so-called gevorderden angel Zowel voor wat betreft vervoeging van werkwoorden als uitspraak. De presentatie zelf ging prima. Iedereen was geinteresseerd en er vielen geen ongemakkelijke stiltes.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: