Wie kan me helpen met kleding?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan me helpen met kleding?
Soortgelijke vraag als anousch..
alleen.. zou dit mij staan?:
foto van mij (niet quoten, wil m nog weghalen)
niet op de foto specifiek letten.. enige foto die ik kon vinden waar ik geheel op staat. tis op de wintersport dus qua kleding heb ik een wintersport truitje aan.. broek is een normale broek, maar ben inmiddels 4 kilo zwaarder en pas e rniet meer in
alleen.. zou dit mij staan?:
foto van mij (niet quoten, wil m nog weghalen)
niet op de foto specifiek letten.. enige foto die ik kon vinden waar ik geheel op staat. tis op de wintersport dus qua kleding heb ik een wintersport truitje aan.. broek is een normale broek, maar ben inmiddels 4 kilo zwaarder en pas e rniet meer in
Laatst aangepast door Sannie89 op ma 21 maa 2011 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wie kan me helpen met kleding?
dat is wel heel erg lastig te zeggen zo....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik denk dat de colberts jou zeker staan.
Met een leuk shirt eronder of een mooie blouse als je voor netjes wilt gaan.
Die broek, ik houd niet van het model en ik denk ook niet dat hij jou zou staan. Het maakt een beetje kinderachtig zoals het op die foto gestyled is. Ik zou dan een broek nemen die wat langer is, en met rechte pijpen.
Die broek, ik houd niet van het model en ik denk ook niet dat hij jou zou staan. Het maakt een beetje kinderachtig zoals het op die foto gestyled is. Ik zou dan een broek nemen die wat langer is, en met rechte pijpen.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
BJA schreef:Ik denk dat de colberts jou zeker staan.
dank je, nee dat dacht ik achteraf ook (dacht dat het langere broek was, verkeerd gekeken. zodat ik mn broek in laarzen kan doen;))
Vind t met n colbert zo moeilijk om de juiste maat te hebben..
Gast- Gast
Ik vind het ook lastig om te zeggen maar ik heb volgens mij ongeveer hetzelfde figuur als jij. Ik heb zelf allebei de colbertjes (ongeveer dan) en ik vind dat altijd heel mooi afkleden, vooral met een mooie top en een goede broek eronder. Ik vind die spijkerbroek niet zo heel leuk, zou eerder een lange spijkerbroek, daarop een mooie top en een colbertje. Ik draag zelf overigens bijna geen broeken maar met name rokjes. Hoe lang ben jij?
Gast- Gast
Dat denk ik zeker!
Je zou eigenlijk bij meerdere winkels moeten kijken voor een mooi colbert. Zara heeft ook hele mooie en betere kwaliteit dan de H&M is mijn mening.
Ik heb maat 38, maar meestal kunnen ze bij mij niet dicht doordat ik cup D heb.
Maar als ik maat 40 neem, dan verzuip ik erin.
Zelf vind ik het leuk als een colbert open gedragen kan worden, dus heb me erbij neergelegd dat ze (meestal) niet dicht kunnen.
Je zou eigenlijk bij meerdere winkels moeten kijken voor een mooi colbert. Zara heeft ook hele mooie en betere kwaliteit dan de H&M is mijn mening.
Zelf vind ik het leuk als een colbert open gedragen kan worden, dus heb me erbij neergelegd dat ze (meestal) niet dicht kunnen.
BJA- Prater
BJA schreef:Dat denk ik zeker!
dat bedoel ik.... heb dat ook met blousjes..
ja ben nu beetje aan t rondneuzen vind n colbert altijd super mooi, maar durf t dan vaak niet te dragen ofzo (ja als zomerjasje) en dan vind mn vriend me helemaal *kwijl* haha, ook als ik n polo shirt aan heb :S
Gast- Gast
appeltje schreef:Ik vind het ook lastig om te zeggen maar ik heb volgens mij ongeveer hetzelfde figuur als jij. Ik heb zelf allebei de colbertjes (ongeveer dan) en ik vind dat altijd heel mooi afkleden, vooral met een mooie top en een goede broek eronder. Ik vind die spijkerbroek niet zo heel leuk, zou eerder een lange spijkerbroek, daarop een mooie top en een colbertje. Ik draag zelf overigens bijna geen broeken maar met name rokjes. Hoe lang ben jij?
broeken draag ik op mijn werk... rokjes en jurken thuis. dus ik wissel wel af, maar heb graag een rokje (meer jurkjes) aan.
Ik ben ongeveer 1.65
Gast- Gast
Ik ben 1.60m en ben gek op colberts! Heb er behoorlijk veel.
Moet er eigenlijk een beetje mee afwisselen, anders wordt het zo saai.
Succes met passen!
Moet er eigenlijk een beetje mee afwisselen, anders wordt het zo saai.
Succes met passen!
BJA- Prater
Sannie89 schreef:
dank je
Ik denk dat het je echt goed kan staan! Dat eerste collbertje is soepel, die draag ik meer casual en die andere draag ik meer netjes maar kun je ook wat stoerder maken door er bijvoorbeeld sneakers onder de dragen. Veel plezier met passen
Gast- Gast
appeltje schreef:Sannie89 schreef:
dank je
Ik denk dat het je echt goed kan staan! Dat eerste collbertje is soepel, die draag ik meer casual en die andere draag ik meer netjes maar kun je ook wat stoerder maken door er bijvoorbeeld sneakers onder de dragen. Veel plezier met passen
Dank jullie wel:D
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil me helpen kleding zoeken?
» Wie kan mij helpen??
» Wie kan mij helpen?
» Wie o wie kan mij even helpen ????
» Hoe kan ik helpen?
» Wie kan mij helpen??
» Wie kan mij helpen?
» Wie o wie kan mij even helpen ????
» Hoe kan ik helpen?