Dagcafé
+20
Lotus
Feline
Burn
Roze Roos
Qiara
Zwoesj
Try
May
Kabouter
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Pien
VeryCherry
Moezie
Cheesegirl
Snoes
Blond
Zwerver
silly-one
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ja ticker/tekst whatever.. Komt op hetzelfde neer zeg maarIsabella schreef:_Donnaa schreef:
Maargoed, jij plaatst ook nooit echt foto`s toch? Ik zag Isabella haar ticker en daar kwam mijn reactie ook vandaan. Zij plaatst wel eens foto`s.. Ik kan me voorstellen dat er meelezers zijn die haar wellicht herkennen.. [/i]
Ik heb geen ticker hoor Maar dan nog; datum is niet bekend & het huis is niet eens leeg dan, want wij krijgen een logée, dus zie er niet zo'n probleem in dat mensen weten dat ik in mei naar Turkije ga
Maargoed, zelf weten.. Schijnbaar zet het je toch aan het denken als je de datum weggehaald hebt..
Gast- Gast
Huh? Ik had de tekst tegelijk met Wuppertal al aangepast? Lees nu net je tekst, ik ben de hele middag weggeweest. Maar goed haha.
Gast- Gast
Ik ik ik. Heb alleen geen tuin, maar het balkon mag je wel betegelen.Reva schreef:Ik kan straten!!!!!!! Wie is er achterover gevallen?
En een schutting zetten kan nooit moeilijk zijn. Ik kan trouwens ook heel goed behangen, vloeren leggen en electra doortrekken.
Wie heeft er een huis
Gast- Gast
Reva schreef:Ik kan straten!!!!!!! Wie is er achterover gevallen?
En een schutting zetten kan nooit moeilijk zijn. Ik kan trouwens ook heel goed behangen, vloeren leggen en electra doortrekken.
Wie heeft er een huis
Nou je mag er per direct een weekje in! haha mooi dorpje op de veluwe wat wil je nog meer
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Er moet hier nog 50 m2 getegeld worden; nieuwe douchebak + cabine geplaatst & wc vervangen. Iemand?
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Reva schreef:Ik kan straten!!!!!!! Wie is er achterover gevallen?
Wie heeft er een huis
Nou je mag er per direct een weekje in! haha mooi dorpje op de veluwe wat wil je nog meer
Een gigolo die 24/7 beschikbaar is.
Laatst aangepast door Reva op di 22 maa 2011 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh, toen ik het zostraks zag en daarna hier de vraag stelde stond de datum er nog. Anders had ik namelijk die vraag niet gesteld.. Een maand is zo`n ruim ietsIsabella schreef:Huh? Ik had de tekst tegelijk met Wuppertal al aangepast? Lees nu net je tekst, ik ben de hele middag weggeweest. Maar goed haha.
Gast- Gast
Dat kan ik ook allemaal Ik kan ook de grond gelijk maken met een waterpas (dus voorbereiding voor het straten), kan ook verschillende manieren van straten, best handig zo'n ex die hovenier isReva schreef:Ik kan straten!!!!!!! Wie is er achterover gevallen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Dat kan ik ook allemaal Ik kan ook de grond gelijk maken met een waterpas (dus voorbereiding voor het straten), kan ook verschillende manieren van straten, best handig zo'n ex die hovenier isReva schreef:Ik kan straten!!!!!!! Wie is er achterover gevallen?
En ik, ik kan de waterpas met de grond gelijk maken. En verder ook alles en iedereen met de grond gelijk maken. Zo!
Gast- Gast
Na 6 jaar nog bezig zijn, dan komt het echt je strot uit hoor. Zeker als het budget al lang op is...Anousch schreef:Wat lijkt het me heerlijk om met je huis bezig te zijn!
Zolang we een bouwdepot hadden vond ik het wel leuk
Gast- Gast
Kan ik dit vanavond aan om te hospiteren (oude foto hoor maar gaat om het jurkje). Ik heb nu wel een donkerdere panty aan, en all stars (zwart) omdat ik nog niet met andere schoenen mag/kan lopen en wat sieraden (lange ketting, 2 armbanden). *als het plaatje het weer niet doet word ik gek btw!*
KLIK, anders issie te groot...
Als ik aankom heb ik een leren jasje van de hema:
Lekker stom maar ik wil deze kamer echt heel graag dus ben ineens superonzeker. Ben benieuwd hoe ik overkom, vooral nu met mijn krukken (en dan dus deze outfit), dus jullie eerste indrukken?
KLIK, anders issie te groot...
Als ik aankom heb ik een leren jasje van de hema:
Lekker stom maar ik wil deze kamer echt heel graag dus ben ineens superonzeker. Ben benieuwd hoe ik overkom, vooral nu met mijn krukken (en dan dus deze outfit), dus jullie eerste indrukken?
Laatst aangepast door Try op di 22 maa 2011 - 7:15; in totaal 2 keer bewerkt
Try- Kletskop
Haha!Reva schreef:
En ik, ik kan de waterpas met de grond gelijk maken. En verder ook alles en iedereen met de grond gelijk maken. Zo!
Zullen we een bedrijfje beginnen? Try & Revalutionair
Try- Kletskop
Ik heb 't aangepast maar nu issie enorm.. Ik snap hier niets meer vanIsabella schreef:Ik zie je foto niet Try.
Try- Kletskop
Ik ga maar eens een snickers halen, want ik heb nog niet eens 1000 calorieën gehad vandaag
Gast- Gast
Ik vind het je goed staan, Try!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het een heel leuk jurkje!Die's ook van het hoe zie jij er nu uit topic toch? Gewoon doen Leuk! Je bent een leuke meid, qua uiterlijk en volgens mij ook hoe je overkomt, dus komt goed. En je valt 'gelukkig' op door je been
Succes!
Succes!
Gast- Gast
Goed idee, aangepast. Doet ie 't nu ook?ProudMama schreef:Anders even link naar de foto plaatsen?
Try- Kletskop
+1, ziet er prima uit hoor meid, niks meer aan doen!Suus schreef:Ik vind het je goed staan, Try!
Gast- Gast
Ja, hij doet t!Try schreef:Goed idee, aangepast. Doet ie 't nu ook?ProudMama schreef:Anders even link naar de foto plaatsen?
Gast- Gast
Ja klopt, ik had vanochtend al een beetje bedacht wat ik aan wilde. Wilde eerst een legging aandoen met een groen lang topje en dan een soort blazertje maar dat groene topje is misschien toch te kort en heb bij mijn pa ook geen rokje ofzo liggen dat eronder kan.Reva schreef:Ik vind het een heel leuk jurkje!Die's ook van het hoe zie jij er nu uit topic toch? Gewoon doen Leuk! Je bent een leuke meid, qua uiterlijk en volgens mij ook hoe je overkomt, dus komt goed. En je valt 'gelukkig' op door je been
Succes!
Bedankt btw, ik hoop dat het goed komt. Ik wil deze kamer eigenlijk echt heel erg graag..
Hebben jullie verder nog tips? Ik weet dat ik het al een keer heb gevraagd maar toch.. Do's en don'ts?
Try- Kletskop
try: lieve schat, ben gewoon jezelf. Dan komt het wel goed.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Zo zie je er als jezelf uit lieve Try, dus dat is helemaal goed. En verder, echt jezelf zijn. Je kunt lekker praten; bent eerlijk, open en serieus, dus dat zullen ze wel zien & dan ligt het er aan wat ze zoeken. Het komt helemaal goed.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: