Dagcafé
+20
Lotus
Feline
Burn
Roze Roos
Qiara
Zwoesj
Try
May
Kabouter
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Pien
VeryCherry
Moezie
Cheesegirl
Snoes
Blond
Zwerver
silly-one
24 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
lekker Suus!
het is echt heeeerlijk weer!
Ik heb in mijn lunchpauze wat zomershirtjes (gewoon effen(?) t-shirts) gekocht in vrolijke kleurtjes!
het is echt heeeerlijk weer!
Ik heb in mijn lunchpauze wat zomershirtjes (gewoon effen(?) t-shirts) gekocht in vrolijke kleurtjes!
Gast- Gast
Jordana schreef:Meid knal je msn aan en vraagt het Weet je gelijk wat ze bedoelt. Misschien is ze wel zwanger, gaat ze trouwen en wilt ze jou als getuige weet ik veel. Knal je msn aan en vraag het
Haha, dat ze zwanger is geloof ik niet, ze is nog geen 11 maanden terug bevallen. Getrouwd is ze al en verder vindt mijn man het gewoon leuk om me lekker gefrustreerd te maken en haalt daar dan gerust vriendinnen bij die er eigenlijk niets mee te maken hebben
Gast- Gast
Maple schreef:Jordana schreef:Meid knal je msn aan en vraagt het Weet je gelijk wat ze bedoelt. Misschien is ze wel zwanger, gaat ze trouwen en wilt ze jou als getuige weet ik veel. Knal je msn aan en vraag het
Haha, dat ze zwanger is geloof ik niet, ze is nog geen 11 maanden terug bevallen. Getrouwd is ze al en verder vindt mijn man het gewoon leuk om me lekker gefrustreerd te maken en haalt daar dan gerust vriendinnen bij die er eigenlijk niets mee te maken hebben
Lekker man heb jij Doet hij dat vaker dan? Erg zeg, jij in de stress is er niets aan de hand
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
TYRAEL!
Komt jouw naam heel toevallig uit Diablo II?
Komt jouw naam heel toevallig uit Diablo II?
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Ja, 't is een clown, die man van mij. Ga maar eens eten maken... Heb trek in ovenfrites, maar dat hebben we niet
Gast- Gast
Ik eet vanavond wel lekker frietjes
Jordana- Ratel
Ik heb net voor het eerst in 15 jaar ofzo weer geschommeld (de laatste maanden van de zwangerschap niet meegerekend )
Gast- Gast
Goedenavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mensen die in hun ticker zetten wanneer ze op vakantie gaan; zijn jullie niet 'bang' dat je gevolgd wordt?
Plukken ze even je hele huis leeg als je weg bent
Gast- Gast
Zoow klaar. Nog paar minuten forummen en dan ga ik
En ik heb als het goed is 2 kaartjes voor de apenheul voor 5 euro per stuk Via Greenchoice kreeg ik een mail. Eindelijk weer eens samen weg (kon tijdje niet echt vanwege financiën).
En ik heb als het goed is 2 kaartjes voor de apenheul voor 5 euro per stuk Via Greenchoice kreeg ik een mail. Eindelijk weer eens samen weg (kon tijdje niet echt vanwege financiën).
Gast- Gast
Ja idd..._Donnaa schreef:Mensen die in hun ticker zetten wanneer ze op vakantie gaan; zijn jullie niet 'bang' dat je gevolgd wordt?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Mensen die in hun ticker zetten wanneer ze op vakantie gaan; zijn jullie niet 'bang' dat je gevolgd wordt?
Ik mocht dat 'vroeger' ook nooit op hyves ofzo zetten van mn moeder..
Laatst aangepast door Burn op di 22 maa 2011 - 6:18; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb mijn eten op..
ga nu de stofzuiger er maar ns doorhalen.. (door mn huis, en niet door t eten dus )
ga nu de stofzuiger er maar ns doorhalen.. (door mn huis, en niet door t eten dus )
Gast- Gast
Hoe moeten zij weten waar ik woon dan?
Nee hoor, als ik daar al over na moet gaan denken.
Gast- Gast
Bye TD!
Alex, tsja, het is hier wat anoniemer.. Hier zou ik het misschien ook wel neerzetten. Maar op hyves ofzo is dan wel weer iets anders..
Alex, tsja, het is hier wat anoniemer.. Hier zou ik het misschien ook wel neerzetten. Maar op hyves ofzo is dan wel weer iets anders..
Burn- Lady Post-a-lot
Er kunnen hier toch mensen komen die jou 'kennen' of in ieder geval weten waar je woont?Alex schreef:Hoe moeten zij weten waar ik woon dan?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Er kunnen hier toch mensen komen die jou 'kennen' of in ieder geval weten waar je woont?Alex schreef:Hoe moeten zij weten waar ik woon dan?
Gast- Gast
FORUMMERADRESSEN TE KOOOOOP...FORUMMERADRESSEN TE KOOP!!!
100 euro per stuk, special price for you!
Ruim bestand!
Ruim bestand!
Gast- Gast
Reva schreef:FORUMMERADRESSEN TE KOOOOOP...FORUMMERADRESSEN TE KOOP!!!
Ruim bestand!
Jordana- Ratel
Ben ik aan het winkelen, roept er zo'n Alexchocolaatjesblik 'Ooooh Reeeevaaaaaaa, joeeehoeeeee, hieeeroooo'. Zucht, nou kom maar in mn mandje dan
Gast- Gast
Reva schreef:FORUMMERADRESSEN TE KOOOOOP...FORUMMERADRESSEN TE KOOP!!!
Ruim bestand!
Gast- Gast
Ik ga er vandoor!
Ga even mijn zwagertje (van 2m.) aanmoedigen met zijn oefenwedstrijd!
Ga even mijn zwagertje (van 2m.) aanmoedigen met zijn oefenwedstrijd!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Ben ik aan het winkelen, roept er zo'n Alexchocolaatjesblik 'Ooooh Reeeevaaaaaaa, joeeehoeeeee, hieeeroooo'. Zucht, nou kom maar in mn mandje dan
Da's toch weer aardig van je!
Gast- Gast
Lejow, als je het maar uit je hoofd laat!
Nee, er komen hier geen mensen die mij kennen. Ik kan het me niet voorstellen in ieder geval. Het staat trouwens ook op mijn Hyves, die staat dan wel afgeschermd maar dan nog ga ik er geen rekening mee houden. Misschien was het een ander verhaal als ik hartje Rotterdam/Amsterdam of in een 'slechte' buurt van het eiland zou wonen, maar hier? Nee hoor.
Nee, er komen hier geen mensen die mij kennen. Ik kan het me niet voorstellen in ieder geval. Het staat trouwens ook op mijn Hyves, die staat dan wel afgeschermd maar dan nog ga ik er geen rekening mee houden. Misschien was het een ander verhaal als ik hartje Rotterdam/Amsterdam of in een 'slechte' buurt van het eiland zou wonen, maar hier? Nee hoor.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: