Dagcafé
+20
Lotus
Feline
Burn
Roze Roos
Qiara
Zwoesj
Try
May
Kabouter
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Pien
VeryCherry
Moezie
Cheesegirl
Snoes
Blond
Zwerver
silly-one
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben er ook vandoor, vriend is nu thuis en heb een drukke dag morgen.
Dag allemaal!
Dag allemaal!
Gast- Gast
Doei Storm, slaap lekker voor nu / straks! Succes en sterkte morgen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Weltrusten alvast, Storm! En succes morgen (heb je je sollicitatie nou morgen??)!!!
Gast- Gast
Truste Storm!
Ik ga ook weer lekker liggen, morgen blijf ik nog maar een dagje thuis denk ik, al durf ik bijna niet af te bellen
Ik ga ook weer lekker liggen, morgen blijf ik nog maar een dagje thuis denk ik, al durf ik bijna niet af te bellen
Gast- Gast
I know... Maar voel me altijd zo'n zwakkeling als ik afbel...Alex schreef:Gewoon lekker uitzieken! Ziek is ziek, toch?
Gast- Gast
Beterschap PM, en lig / slaap lekker!
Eens met Alex!
Eens met Alex!
Qiara- Ratel
Mag iets met jullie delen waar ik nogal emotioneel, sentimenteel, gevoelig van wordt?
Gast- Gast
Kom maar op Bitterkoekje
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
owow daar komt het...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ProudMama schreef:I know... Maar voel me altijd zo'n zwakkeling als ik afbel...Alex schreef:Gewoon lekker uitzieken! Ziek is ziek, toch?
Ik vond je ook al zo'n zwakkeling vanmorgen
Ze hebben er meer aan als je weer helemaal opgeknapt ben dan wanneer je halfbeterhalfziek weer komt werken en binnen no time wéér thuis zit.
Gast- Gast
Woow wat super mooi!
Ik heb ook tranen! vind het ook echt nog steeds een super mooi liedje!
Ik heb ook tranen! vind het ook echt nog steeds een super mooi liedje!
Laatst aangepast door Anousch op ma 21 maa 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het een mooi liedje, maar heb nu even de rust niet om het helemaal te kijken
Qiara- Ratel
_Donnaa schreef:Hii!
Hoi...
Misschien een ongepaste vraag, maar ik vraag me af hoe het met jou en W. gaat na het hele drama vanwege een roddel.
Gast- Gast
Hoi Donnaa!
Qiara- Ratel
Toch even met jullie delen...
Een collega is deze week voor het laatst op onze afdeling. Hij blijft collega, maar is aangenomen voor een functie op een afdeling op dezelfde vloer. Dit betekent voor hem geen avonddiensten meer. Voor elke avond die we moeten werken krijgen we een x bedrag aan besteltegoed voor een bepaalde bestelsite. Vandaag was zijn laatste avonddienst en toen ik terugkwam van een pauze zag ik dat ik een bericht had ontvangen via een soort van MSN. Of ik zijn restant aan besteltegoed wilde. Maar natuurlijk!
Toen mijn collega aan mijn andere collega vroeg of hij voor zijn laatste maaltijd nu luxe ging eten, zei hij dat dit niet het geval was, maar dat hij het tegoed had vergeven. En toen opeens zei hij:"Het tegoed heb ik gegeven aan degene die het, het meeste verdient". Dat vond ik zo lief!
Een collega is deze week voor het laatst op onze afdeling. Hij blijft collega, maar is aangenomen voor een functie op een afdeling op dezelfde vloer. Dit betekent voor hem geen avonddiensten meer. Voor elke avond die we moeten werken krijgen we een x bedrag aan besteltegoed voor een bepaalde bestelsite. Vandaag was zijn laatste avonddienst en toen ik terugkwam van een pauze zag ik dat ik een bericht had ontvangen via een soort van MSN. Of ik zijn restant aan besteltegoed wilde. Maar natuurlijk!
Toen mijn collega aan mijn andere collega vroeg of hij voor zijn laatste maaltijd nu luxe ging eten, zei hij dat dit niet het geval was, maar dat hij het tegoed had vergeven. En toen opeens zei hij:"Het tegoed heb ik gegeven aan degene die het, het meeste verdient". Dat vond ik zo lief!
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: