Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verkoudheid baby

3 plaatsers

Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty verkoudheid baby

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 20:51

Onze dochter ( 8 maanden ) is nu al een paar dagen verkouden, ik heb het vermoeden dat we het ergste nu wel gehad hebben, ze hoest af en toe nog wel flink maar het is al veel minder erg dan in het begin, doe haar s'morgens en s'avonds insmeren met luuf, een ui op haar kamertje en het bedje heb ik iets omhoog staan en in mijn ogen kan ik nu niet meer doen,

Maar mijn man vond dat het nu wel lang duurt en wil dat we de huisarts bellen, tja ik vind het niet echt nodig, maar wat zouden jullie doen ? ( ik zou ook niet weten wat de huisarts er verder aan kan doen..)

Ohja ze eet en drinkt verder gewoon goed en is verder ook gewoon vrolijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty Re: verkoudheid baby

Bericht  loesje zo 20 maa 2011 - 21:04

Ik denk niet dat de huisarts er iets mee doet babys zijn gewoon veel verkouden.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty Re: verkoudheid baby

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 21:06

Heeft ze koorts of pijn ? Zo nee dan zou ik niet de huisarts bellen, wat kan die nu betekenen ? De meeste baby's zijn inderdaad met regelmaat verkouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty Re: verkoudheid baby

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 21:12

Dat vond ik dus ook al, mijn man is gewoon erg bezorgd over haar ( ze is toen ze net geboren was opgenomen geweest voor 5 dagen wegens uitdroging en volgens mij is hij gewoon te bezorgd ) en ik heb nu al zo vaak gezegd dat ze gewoon verkouden is, ze heeft geen koorts, zover we weten geen pijn ( ze is gewoon heel vrolijk, neem aan als ze pijn heeft ze dan wel zou huilen ) ze trekt niet aan haar oortjes of niets dus tja ik heb zoiets gewoon even afwachten gaat wel weer over, maar krijg het manlief niet zo aan het verstand gebracht

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty Re: verkoudheid baby

Bericht  Annemie zo 20 maa 2011 - 22:19

Mijn zoontje was wel een aantal maanden verkouden, maar de dokter zei dat het er gewoon bij hoorde, dus niks aan te doen. Ik heb wel luuf gesmeerd, maar voor de rest niks.. Dus ik denk niet dat je zo nodig naar de huisarts hoeft.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty Re: verkoudheid baby

Bericht  Susan zo 20 maa 2011 - 22:20

Bij heel kleine baby's zijn ze wel heel alert bij een verkoudheid, al duurt die nog maar een paar dagen, maar ik denk dat ze bij een baby van 8 maanden nog niet zo snel iets zullen doen, behalve wat tips geven. Je kunt natuurlijk altijd bellen als je dat prettig vindt, dat doe ik ook gewoon als ik ongerust ben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty Re: verkoudheid baby

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:37

Hier willen ze H vaak wel eventjes zien maar dat is meer omdat al van baby's afaan verkouden is en vaak oorontsteking heeft zonder dat ze daar iets van laat merken...

Voor het hoesten zou je de VSM druppels tusikind kunnen gebruiken.
Die werken hier echt als een tierelier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verkoudheid baby Empty Re: verkoudheid baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum