Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Echte meisjes in de jungle

+46
SleepingBeauty
Error
Miccie
Bliss
Sushi
teletascha
Toet
Puk
Carra
Nietjuuh
Jerry
L!ND@
nina
Try
Lies
Sweety
Tyrael
Caroow
Mizzie
Spring
Rovine
Happy
Pannetoet
Caramba
kippiee
Mermaid
Zora
Inge
Saxy
banjer49
Sarah1985
Pancake
loura
Tullow
smooch
Jeanette
SuperGrover
ijsjemeisje
lyke
SoGood
Mamsie
Printje
Elsje
Smurf
Zwerver
Alias
50 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  nina do 7 apr 2011 - 8:48

Ik vind het eigenlijk best jammer dat ze zo veel ruzie onderling hebben...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Try do 7 apr 2011 - 8:51

Inge schreef:
Vind Michella helemaal niks, irriteer mij ook dat ze bij elk filmpje dat ze praat aan het roken is.
Vond de opmerkingen van Amanda ook wel gemeen, maar Michella is echt een trut

Mee eens. Maar Michella heeft die reactie van Amanda wel uitgelokt. Amanda zal vast geen lieverdje zijn, maar ze zou niet 'zomaar' dit zeggen, daar ging al dat getreiter enzo wel aan vooraf..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:51

Inge schreef:Ik ook.
Vind Michella helemaal niks, irriteer mij ook dat ze bij elk filmpje dat ze praat aan het roken is.
Vond de opmerkingen van Amanda ook wel gemeen, maar Michella is echt een trut
+1

Amanda komt veel oprechter op me over dan Michella, ook met die uitspraak over de opdracht verkloten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  L!ND@ do 7 apr 2011 - 8:52

Michella moest echt weg.Die opmerkingen van Amanda konden echt niet, maar uiteindelijk was het naar mijn idee toch iedere keer Michella die weer begon te stoken....
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  L!ND@ do 7 apr 2011 - 8:53

SunnyScience schreef:
Inge schreef:Ik ook.
Vind Michella helemaal niks, irriteer mij ook dat ze bij elk filmpje dat ze praat aan het roken is.
Vond de opmerkingen van Amanda ook wel gemeen, maar Michella is echt een trut
+1

Amanda komt veel oprechter op me over dan Michella, ook met die uitspraak over de opdracht verkloten!

+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Inge do 7 apr 2011 - 8:55

Try schreef:
Inge schreef:
Vind Michella helemaal niks, irriteer mij ook dat ze bij elk filmpje dat ze praat aan het roken is.
Vond de opmerkingen van Amanda ook wel gemeen, maar Michella is echt een trut

Mee eens. Maar Michella heeft die reactie van Amanda wel uitgelokt. Amanda zal vast geen lieverdje zijn, maar ze zou niet 'zomaar' dit zeggen, daar ging al dat getreiter enzo wel aan vooraf..
klopt, ben ik ook helemaal met je eens.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  L!ND@ do 7 apr 2011 - 8:56

nou inderdaad!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 23:31

Tsja, ik begrijp Michella wel...ze waarschuwt Amanda een paar keer dat ze op moet houden en op een gegeven moment is dan een grens bereikt. Zeggen dat iemand een slechte moeder is enzovoorts is echt een trap op iemands hart geven. Dus ik begrijp wel dat Michella helemaal doorsloeg.
Ben blij dat Amanda opgerot is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 23:35

pfff ik ook, werd helemaal gek van die opmerkingen van Amanda e.d. Maar toch vind ik dat die michella er ook uitmoet, ik irriteer me ook mateloos aan haar. Moet wel ongelofelijk lachen om de opmerkingen van Briit :P ook vind ik Ymke grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Sweety do 7 apr 2011 - 23:41

Oh die Britt. Hoe ze Amanda zo op een voetstuk zette! "ik woon maar in een rijtjeshuis en zij wil met me praten over normale dingen... blablabla..." Meid doe normaal, Amanda is ook maar een mens hoor.
Ik vond het gevecht eigenlijk wel meevallen. Op de reclame stukjes dacht ik echt dat het heel lang zou zijn, maar viel wel mee. Ben er niet rouwig om dat Amanda eruit is. Ze is zelf ook geen lieverdje, Michella ook niet hoor maar ja als iemand tegen je zegt dat je een slechte moeder ben, ja ik snap wel dat je dan uithaalt na een paar keer zeggen nu moet je echt ophouden. Ach het was weer leuk om ernaar te kijken ben alweer benieuwd naar afl 4 Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 2:34

Volgensmij zei ze niet dat ze een slechte moeder was, maar 'en dat is nou een moeder'. Ik snap die opmerking wel. Als je zo gaat lopen schreeuwen en ordinair gaat lopen doen, wat voor voorbeeld ben je dan voor je kind? Je komt wel op tv. En inderdaad heeft Michella haar gewaarschuwd, maar Michella ging ook de hele tijd door met opmerkingen maken. Dan moet je niet gaan miepen als je opmerkingen terug krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 2:37

Jen_ schreef:Volgensmij zei ze niet dat ze een slechte moeder was, maar 'en dat is nou een moeder'.
Dat is voor mij wel hetzelfde, de bedoeling is om te kwetsen. Ik vond het gemeen hoe Amanda persoonlijke dingen erbij haalde (moederschap, etc).
Tuurlijk, waar twee vechten zijn twee schuld en Michella is ook geen lieverdje hoor, maar ik snapte wel waarom ze door het lint ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  smooch vr 8 apr 2011 - 3:06

Jen_ schreef:Volgensmij zei ze niet dat ze een slechte moeder was, maar 'en dat is nou een moeder'. Ik snap die opmerking wel. Als je zo gaat lopen schreeuwen en ordinair gaat lopen doen, wat voor voorbeeld ben je dan voor je kind? Je komt wel op tv. En inderdaad heeft Michella haar gewaarschuwd, maar Michella ging ook de hele tijd door met opmerkingen maken. Dan moet je niet gaan miepen als je opmerkingen terug krijgt.

Mee eens, ik vind Michella gewoon tien keer niks! Negatieve houding elke keer, die Leslie kan er ook wat van. Wat een lelijk mens had ik niet gedacht van haar.

Ik moet wel elke keer lachen om Britt hor, is ze serieus. Kan het bijna niet geloven haha
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 3:15

smooch schreef:
Jen_ schreef:Volgensmij zei ze niet dat ze een slechte moeder was, maar 'en dat is nou een moeder'. Ik snap die opmerking wel. Als je zo gaat lopen schreeuwen en ordinair gaat lopen doen, wat voor voorbeeld ben je dan voor je kind? Je komt wel op tv. En inderdaad heeft Michella haar gewaarschuwd, maar Michella ging ook de hele tijd door met opmerkingen maken. Dan moet je niet gaan miepen als je opmerkingen terug krijgt.

Mee eens, ik vind Michella gewoon tien keer niks! Negatieve houding elke keer, die Leslie kan er ook wat van. Wat een lelijk mens had ik niet gedacht van haar.

Ik moet wel elke keer lachen om Britt hor, is ze serieus. Kan het bijna niet geloven haha

He gekkerd het is 'hoor' niet 'hor' Jij schrjift altijd 'hor' Very Happy Je bent half Antilliaans he? Mijn half Antilliaanse vriendin schrijft ook altijd 'hor'. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 7:30

Ik heb ook echt een schijthekel aan Michella. Die zit echt constant ruzies uit te lokken. Wat Amanda zei ging te ver, maar wat Michella steeds doet valt zeker niet goed te praten. Maar ze heeft wel haar zin nu Amanda weg is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:29

Ik vind dit echt zo'n geweldig droog en dom programma ! Ik lig hier gewoon iedere week dubbel op de bank ! Very Happy

Ik vind het juist wel jammer dat Amanda weg is. En wat ik ook wel jammer vind dat ze telkens iemand weg moeten stemmen. Ik vind het zo wel een leuk stel !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Pannetoet di 12 apr 2011 - 5:30

Pff ik vind Michella ook vreselijk! Alleen haar manier van praten al.. een echte tokkie :P Leslie vind ik ook 100x niks. Maar dat vond ik EchteGooischeMeisjes al niet haha en Britt is grappig! Mijn moeder/vriendinnen lachen zich altijd slap om mij omdat ik haar heel goed na kan doen..haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Jeanette do 14 apr 2011 - 21:42

Echt, die Michelle mag er wel uit. Wat een ordinair mens zeg! Staat iedereen zijn opdrachten te vervullen, zit zij met d'r luie reet telkens een sigaret te roken. En maar een grote mond hebben!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Sweety do 14 apr 2011 - 21:45

Utje, utje, utje we hebben allemaal een kaal .... :shock:
Ik vond het wel grappig van jaelle dat ze Anna had opgeschreven en Nadia zei. :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Inge vr 15 apr 2011 - 2:58

Ik irriteer mij echt verschrikkelijk aan Michella, wat een irritant mens... alleen maar zitten, roken en commentaar leveren.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 3:03

Inge schreef:Ik irriteer mij echt verschrikkelijk aan Michella, wat een irritant mens... alleen maar zitten, roken en commentaar leveren.

inderdaad en zelf maar niks doen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:20

Inge schreef:Ik irriteer mij echt verschrikkelijk aan Michella, wat een irritant mens... alleen maar zitten, roken en commentaar leveren.

Eens. Die dacht volgens mij echt dat het alleen maar lang leve de lol zou zijn daar in de jungle. Beetje luieren en bruin worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Pancake vr 15 apr 2011 - 5:47

Ik vind eigenlijk al die Sranang Sweeties niet leuk. Oke, alleen Britt daar kan ik nog wel om lachen, maar die Leslie lijkt me ook echt een vreselijk mens.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:53

Ik heb het net even terug gekeken van gister, maar echt hoe die Michella daar bij die goudpoel zit. Beetje bevelen uitdelen en zelf een sigaretje roken. Ik kan daar echt niet tegen, zo een zou ik niet bij me moeten hebben.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 5:58

Auxo schreef:Ik heb het net even terug gekeken van gister, maar echt hoe die Michella daar bij die goudpoel zit. Beetje bevelen uitdelen en zelf een sigaretje roken. Ik kan daar echt niet tegen, zo een zou ik niet bij me moeten hebben.


Iedereen dacht dat het aan Amanda lag, maar volgens mij was die groep veel leuker geweest al Michella was weg gegaan ipv Amanda.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte meisjes in de jungle - Pagina 5 Empty Re: Echte meisjes in de jungle

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum