Echte meisjes in de jungle.
+3
Marsy28
Monte
Caribbeanlover
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Echte meisjes in de jungle.
Binnenkort weer, deze keer in Nepal en het lijkt wel alsof er veel meer meedoen.
Ik zag een voorstukje en een aantal meiden waren aan het woord. Zie ik een meid en denk ''goh waar ken ik haar van'' totdat er ''Jenna'' onder kwam te staan van ''Dames in de Dop''.
Ik herkende haar niet, ze heeft een vrij vol gezicht nu...............misschien is ze zwanger?!
Ik zag een voorstukje en een aantal meiden waren aan het woord. Zie ik een meid en denk ''goh waar ken ik haar van'' totdat er ''Jenna'' onder kwam te staan van ''Dames in de Dop''.
Ik herkende haar niet, ze heeft een vrij vol gezicht nu...............misschien is ze zwanger?!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Echte meisjes in de jungle.
Misschien is ze zo vol geworden na dat avontuur, want het is al opgenomen.
Britt doet ook weer mee wat ik niet snap, 1x is leuk, dan niet meer.
Ze hadden Meron moeten vragen, zij heeft toen Dames in de Dop gewonnen.
Britt doet ook weer mee wat ik niet snap, 1x is leuk, dan niet meer.
Ze hadden Meron moeten vragen, zij heeft toen Dames in de Dop gewonnen.
Caribbeanlover- Ratel
http://www.tvrubriek.nl/echte-meisje-in-de-jungle-opgepakt-in-nepal
Gaat lekker!
Gaat lekker!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:http://www.tvrubriek.nl/echte-meisje-in-de-jungle-opgepakt-in-nepal
Gaat lekker!
Belachelijk dat je het lef hebt je zo oneerbiedig te gedragen terwijl je te gast bent in een land. Echt respectloos. Van mij had ze wel wat langer vast mogen zitten. Ook achterlijk dat niemand haar daar tegenhoudt dit te doen. Zal me niks verbazen dat het nog aangemoedigd is ook. Alles voor 'leuke beelden' natuurlijk. Bah, ben ik blij dat ik geen tv kijk zeg.
Gast- Gast
Respectloos is het 1e wat ik dacht. Je krijgt van te voren te horen dat je zo doek om moet of je haren oid moet bedekken en dan doet zij dat!
Vond haar in Benelux Next Topmodel echt geen leuke meid, altijd grof en ruziezoeken!
Vond haar in Benelux Next Topmodel echt geen leuke meid, altijd grof en ruziezoeken!
Caribbeanlover- Ratel
Wat denk je dan dat de reden is dat ze nu weer in dit programma komt? Blijkbaar trekt dit kijkcijfers... Het is toch wel triest gesteld met de Nederlandse bevolking...
Gast- Gast
Helemaal gelijk heb je, ik heb dit programma nog nooit gezien(ik ken alleen britt uit de media, die is daarvan toch? en als dat het gehele niveau is......)Zusje schreef:Wat denk je dan dat de reden is dat ze nu weer in dit programma komt? Blijkbaar trekt dit kijkcijfers... Het is toch wel triest gesteld met de Nederlandse bevolking...
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Meron doet dat ECHT niet hoor...
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Net als dat nieuwe programma Barbies Bruiloft, zo triest allemaal.....Monte schreef:Helemaal gelijk heb je, ik heb dit programma nog nooit gezien(ik ken alleen britt uit de media, die is daarvan toch? en als dat het gehele niveau is......)Zusje schreef:Wat denk je dan dat de reden is dat ze nu weer in dit programma komt? Blijkbaar trekt dit kijkcijfers... Het is toch wel triest gesteld met de Nederlandse bevolking...
Gast- Gast
Marsy28 schreef:Meron doet dat ECHT niet hoor...
Hoe weet je dat?
Caribbeanlover- Ratel
Zelda schreef:Net als dat nieuwe programma Barbies Bruiloft, zo triest allemaal.....Monte schreef::laughcry: Helemaal gelijk heb je, ik heb dit programma nog nooit gezien(ik ken alleen britt uit de media, die is daarvan toch? en als dat het gehele niveau is......)Zusje schreef:Wat denk je dan dat de reden is dat ze nu weer in dit programma komt? Blijkbaar trekt dit kijkcijfers... Het is toch wel triest gesteld met de Nederlandse bevolking...
Eigenlijk wel ja, maar ik ga wel kijken.
Caribbeanlover- Ratel
Het gaat nu ''Echte meisjes op zoek naar zichzelf'' heten.
Nou dan kunnen de meesten lang zoeken haha
Nou dan kunnen de meesten lang zoeken haha
Caribbeanlover- Ratel
Ik denk dat ik dit programma wel zal kijken, maar ik vind het wel erg respectloos wat die meid deed! Het programma van Barbie ga ik echt niet kijken, ook dat van Sterretje niet.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:http://www.tvrubriek.nl/echte-meisje-in-de-jungle-opgepakt-in-nepal
Gaat lekker!
Belachelijk dat je het lef hebt je zo oneerbiedig te gedragen terwijl je te gast bent in een land. Echt respectloos. Van mij had ze wel wat langer vast mogen zitten. Ook achterlijk dat niemand haar daar tegenhoudt dit te doen. Zal me niks verbazen dat het nog aangemoedigd is ook. Alles voor 'leuke beelden' natuurlijk. Bah, ben ik blij dat ik geen tv kijk zeg.
Ben het met je eens. Wat vind je dan van al het tuig dat hier te gast is en zich verschrikkelijk gedraagt? Dat wordt blijkbaar normaal gevonden, omdat men niets anders hoort!
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Toeristen zijn hier inderdaad wat vrijer. Nederland is ook een vrijer land. Voor vloeken in de kerk word je hier vast ook niet opgepakt!Muurvlindertje schreef:Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:http://www.tvrubriek.nl/echte-meisje-in-de-jungle-opgepakt-in-nepal
Gaat lekker!
Ben het met je eens. Wat vind je dan van al het tuig dat hier te gast is en zich verschrikkelijk gedraagt? Dat wordt blijkbaar normaal gevonden, omdat men niets anders hoort!
Gast- Gast
Sweety schreef:Ik denk dat ik dit programma wel zal kijken, maar ik vind het wel erg respectloos wat die meid deed! Het programma van Barbie ga ik echt niet kijken, ook dat van Sterretje niet.
Ik ga beiden wel kijken, houd wel van dat soort tv en tenslotte zetten zij zichzelf voor lul = leedvermaak, daar houd ik wel van.
Caribbeanlover- Ratel
Ik weet niet over welk tuig je het hebt Muurvlindertje. Wel kan ik me ergeren aan mensen die zeggen dat ze in Nederland geweest zijn en het enige dat ze gezien hebben zijn dan coffeeshops in Amsterdam. Ik ben echt voorstander van het omzetten van dit systeem. Dat alleen mensen met een Nederlandse nationaliteit daar gebruik van mogen maken. Hier in Den Haag hebben we er minder last van denk ik. Gaan ze ook wel naar coffeeshops maar komen ze vaak toch wel voor meer dan dat alleen. Maar goed, ik ontmoet hier in Den Haag voornamelijk expats en au pairs en die weten over het algemeen wel hoe ze zich moeten gedragen. Degene die dat niet weten zijn in mijn ervaring ook snel weer weg .
Gast- Gast
Dat is wat vm amerikanen zeggen als je verteld dat je hier woont.......................WIET, da's het enige wat ze onderhand kennen van ons. Erg jammer!
Caribbeanlover- Ratel
dat zijn niet alleen amerikanen hoor die zo reageren als je zegt in NL te wonen
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Marsy28 schreef:Meron doet dat ECHT niet hoor...
Hoe weet je dat?
Te druk met andere dingen, en denk dat ze nu ook niet al teveel op tv wil komen? Althans zo'n typ lijkt ze mij nu ook weer niet. Is een dood normaal meisje.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Echte meisjes in de jungle
» Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).
» Echte meisje in de jungle
» Echte Meisjes
» Echte meisjes op de prairie.
» Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).
» Echte meisje in de jungle
» Echte Meisjes
» Echte meisjes op de prairie.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: