Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

+11
Bliss
M@niek
Sea of Trees
Clapperdie
LDJ
Pommes
Punk'd
Lady Starstruck
ExpressoB
Fortissimo
Caribbeanlover
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Caribbeanlover wo 8 mei 2013 - 3:01

https://www.youtube.com/watch?v=oJn0jABYn7c
Ze is schijnbaar ''hot'' en gaat of heeft al een album uitgebracht.................wat een giller!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Fortissimo wo 8 mei 2013 - 3:04

Als je de clip bekijkt zonder geluid (wat ik dus doe omdat ik op stage zit) ziet het er nog dommer uit. Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Caribbeanlover wo 8 mei 2013 - 3:06

Ze heeft blijkbaar fans, vind haar wel komisch hoor. Ze was laatst bij dat programma waar ze een make under krijgen. Ik zat achter de laptop aan tafel en kon de tv niet zien, maar moest lachen omdat ze die machine waar die stem uitkomt verrot schold en terug praatte.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  ExpressoB wo 8 mei 2013 - 4:40

hahhahhaha Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 394967
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Lady Starstruck wo 8 mei 2013 - 6:24

Wat een ellende Wink
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Punk'd wo 8 mei 2013 - 6:30

Ik vind haar zo grappig.. Met haar 'ellende' en 'fluit' Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 253468018

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Pommes wo 8 mei 2013 - 6:32

Wat een ellende die single. Had ik 'm maar zonder geluid gezien. Heb 'm ma 15 seconden stopgezet.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  LDJ wo 8 mei 2013 - 6:32

Hahaha idd, wat een ellende nerd .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Clapperdie wo 8 mei 2013 - 7:09

Neutral verschrikkelijk zeg
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Sea of Trees wo 8 mei 2013 - 7:11

Punk'd schreef:Ik vind haar zo grappig.. Met haar 'ellende' en 'fluit' Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 253468018
+1! Very Happy
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  M@niek wo 8 mei 2013 - 7:21

Ooo my wat een kansloos nummer :nopompom:
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 7:31

Sea of Trees schreef:
Punk'd schreef:Ik vind haar zo grappig.. Met haar 'ellende' en 'fluit' Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 253468018
+1! Very Happy

Menen jullie dat nou echt?

Ik kan niet naar haar kijken zonder een misselijkmakend gevoel van plaatsvervangende schaamte. Wat een verschrikkelijk domme en irritante muts No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Bliss wo 8 mei 2013 - 7:40

Ooh wat erg dit :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Sea of Trees wo 8 mei 2013 - 7:42

Minneke schreef:
Sea of Trees schreef:
Punk'd schreef:Ik vind haar zo grappig.. Met haar 'ellende' en 'fluit' Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 253468018
+1! Very Happy

Menen jullie dat nou echt?

Ik kan niet naar haar kijken zonder een misselijkmakend gevoel van plaatsvervangende schaamte. Wat een verschrikkelijk domme en irritante muts No
Het is niet dat ik haar zo leuk vindt en dat ze een vriendin zou kunnen zijn, maar ik vind haar wel grappig.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Japie wo 8 mei 2013 - 7:44

Hahahaha wat een flop.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Caribbeanlover wo 8 mei 2013 - 7:57

Pommes schreef:Wat een ellende die single. Had ik 'm maar zonder geluid gezien. Heb 'm ma 15 seconden stopgezet.

Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Caribbeanlover do 9 mei 2013 - 22:17

M@niek schreef:Ooo my wat een kansloos nummer Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 1270000679
Het is niet te hopen dat een platenzaak ed haar cd's inkopen!silent

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Caribbeanlover do 9 mei 2013 - 22:18

http://www.rtl.nl/xl/#/u/affef907-2c4d-32c8-80b0-80c0cb2365df
Voor de grap zouden jullie dit even kunnen bekijken met Michella...............echt te erg,maar wel komisch. Haar vriendin is heel anders, een nette leuke meid om te zien.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Mermaid do 9 mei 2013 - 22:23

zo wat is dit een slecht nummer.. geef me dan maar dat nummer van Britt, die is nog wel leuk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Punk'd do 9 mei 2013 - 22:26

Sea of Trees schreef:
Minneke schreef:
Sea of Trees schreef:
Punk'd schreef:Ik vind haar zo grappig.. Met haar 'ellende' en 'fluit' Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 253468018
+1! Very Happy

Menen jullie dat nou echt?

Ik kan niet naar haar kijken zonder een misselijkmakend gevoel van plaatsvervangende schaamte. Wat een verschrikkelijk domme en irritante muts No
Het is niet dat ik haar zo leuk vindt en dat ze een vriendin zou kunnen zijn, maar ik vind haar wel grappig.

hahaha precies. Ik zou ook helemaal gek van haar worden. Maar zo op tv vind ik het heerlijk vermaak Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). 281626781Ik vind het ook gewoon leuk dat ze aan alles en iedereen schijt heeft.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Steep do 9 mei 2013 - 22:48

Het grappige is, is dat zij ook echt zo is! Niks geacteerd of gespeeld. What you see is what you get!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  loura do 9 mei 2013 - 22:55

Ik krijg bij haar altijd het gevoel alsog het allemaaal 1 grote act is. Ik kan mij niet voorstellen dat zij echt zo is. Het is gewoon leuk acteer werk.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Steep do 9 mei 2013 - 23:34

loura schreef:Ik krijg bij haar altijd het gevoel alsog het allemaaal 1 grote act is. Ik kan mij niet voorstellen dat zij echt zo is. Het is gewoon leuk acteer werk.

Nee ik ken haar.. she's real. Tuurlijk is het ook mooi knip en plakwerk van de montage. Maar zij is echt een grove flapuit met schijt aan alles en iedereen.

Edit: Dit is in ieder geval wel hoe zij zich gedraagd in het openbaar, ook voordat ze bekend werd. Ik ken haar en daar is alles dan ook wel mee gezegd. Samen gelachen en een drankje gedronken toen ik nog in de horeca werkte en zij kwam stappen. Ze was een vaste gast waar ik werkte, al jaaaaaren.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 23:56

Schijt hebben hoeft nog niet zo asociaal als je het mij vraagt. Iemand met zo'n grote bek vind ik niks grappigs aan. Ik begrijp ook niet dat een zender zoiets als vermaak uitbrengt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  loura vr 10 mei 2013 - 1:04

Steep schreef:
loura schreef:Ik krijg bij haar altijd het gevoel alsog het allemaaal 1 grote act is. Ik kan mij niet voorstellen dat zij echt zo is. Het is gewoon leuk acteer werk.

Nee ik ken haar.. she's real. Tuurlijk is het ook mooi knip en plakwerk van de montage. Maar zij is echt een grove flapuit met schijt aan alles en iedereen.

Edit: Dit is in ieder geval wel hoe zij zich gedraagd in het openbaar, ook voordat ze bekend werd. Ik ken haar en daar is alles dan ook wel mee gezegd. Samen gelachen en een drankje gedronken toen ik nog in de horeca werkte en zij kwam stappen. Ze was een vaste gast waar ik werkte, al jaaaaaren.
Oke, maar dan toch zet ze wel dingen express aan denk ik, zoals die computer helemaal verrot schelden en haar make under vreselijk vind. Ik denk toch echt dat, dat een showtje is, gewoon omdat het leuke tv oplevert.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum