Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
+12
Snoes
Mida4you
TukTuk
Prosecco
Elsje
bolus26
Error
Zwerver
JD
ekiaam87
Beachgirl
Pien
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
Snoes schreef:Wij hebben onze tuinmeubels ook altijd bij Van Craenenbroeck gehaald, goed betaalbaar en goede kwaliteit.
nog noooooit van gehoord....zal eens even googlen waar dat zit, niet in de buurt denk ik zomaar
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Een minder verse tak die vanzelf is afgevallen/gewaaid is veel beter te gebruiken en vaak als deels gedroogd.Paraplu schreef:Kun je niet stiekem even ergens een tak afzagen?
Hier bij de bloemenwinkel verkopen ze takken. 6,95 HALLOO!!
Gast- Gast
Hij heeft niet superveel vestigingen hoor. "De firma Van Cranenbroek heeft momenteel 5 winkelfilialen. In Nederland zijn dat Budel, Dongen, Landgraaf en Schijndel. De Belgische vestiging staat in Opglabbeek." Dit staat op de site.*Marietje* schreef:Snoes schreef:Wij hebben onze tuinmeubels ook altijd bij Van Craenenbroeck gehaald, goed betaalbaar en goede kwaliteit.
nog noooooit van gehoord....zal eens even googlen waar dat zit, niet in de buurt denk ik zomaar
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
*Marietje* schreef:ik zoek... tuinstoelen zoals hieronder afgebeeld. Model mag iets anders zijn, maar wel van dat riet achtige spul.
Ik weet dat ze ze in heel veel winkels verkopen, alleen merk ik dat er bets nogal wat prijsverschil inzit...dus bij deze; waar zijn ze een beetje leuk betaalbaar??
Staan nu in het Kwantum-foldertje, van 75, voor 65 euro (fauteuil en hocker zanzibar)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
AngelNyn schreef:Ik zoek nog betaalbare goede pannen(set). Sowieso een steelpan, of 2, en dan 2 of 3 maten gewone pannen, en eventueel nog een nieuwe koekenpan..
Blokker en dan Le chef pannen. Ik heb de hele set + 3 koekenpannen en wok, en die zijn perfect, en betaalbaar.
Gast- Gast
Jerry schreef:*Marietje* schreef:ik zoek... tuinstoelen zoals hieronder afgebeeld. Model mag iets anders zijn, maar wel van dat riet achtige spul.
Ik weet dat ze ze in heel veel winkels verkopen, alleen merk ik dat er bets nogal wat prijsverschil inzit...dus bij deze; waar zijn ze een beetje leuk betaalbaar??
Staan nu in het Kwantum-foldertje, van 75, voor 65 euro (fauteuil en hocker zanzibar)
echt? en dat zijn de buitenmodellen? je hebt ze namelijk ook voor binnen, en die zijn inderdaad veel goedkoper...ik ga even kijken bij kwantum, dankje!
JD- Ratel
dit zijn die van de kwantum, heb ze in het echt gezien en vond ze minder mooi... ik denk alleen wel dat het héél mooi bij je tafel staat!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik weet alleen niet of ze voor buiten zijn...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
ja ik had nu deze gezien bij praxis, 3 + 1 gratis...in het bruin
had er dus 1 meegenomen om te kijken of het stond bij de tafel, maar geloof dat ik het niet echt heel mooi vind...
het is wel duurzamer dan dat riet denk ik....wat dat betreft is de tafel lastig, er past niet zo heel veel bij...
had er dus 1 meegenomen om te kijken of het stond bij de tafel, maar geloof dat ik het niet echt heel mooi vind...
het is wel duurzamer dan dat riet denk ik....wat dat betreft is de tafel lastig, er past niet zo heel veel bij...
JD- Ratel
Bij gamma zijn ze nu 2 voor 99 euro Vind het niet echt duur, en ga ze volgend weekend ook even halen
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Bij gamma zijn ze nu 2 voor 99 euro Vind het niet echt duur, en ga ze volgend weekend ook even halen
die ik hierboven heb staan bedoel je?
o had de folder van gamma online gekeken, maar die stoel die jullie bedoelen staat op een andere pagina dan de tuinmeubels...dus ik denk dat deze voor binnen is
maar goed dat je zegt dat ze bij gamma 2 voor 99 zijn, zijn ze er daar ook in het bruin?
JD- Ratel
*Marietje* schreef:FoolishSam schreef:Bij gamma zijn ze nu 2 voor 99 euro Vind het niet echt duur, en ga ze volgend weekend ook even halen
die ik hierboven heb staan bedoel je?
o had de folder van gamma online gekeken, maar die stoel die jullie bedoelen staat op een andere pagina dan de tuinmeubels...dus ik denk dat deze voor binnen is
maar goed dat je zegt dat ze bij gamma 2 voor 99 zijn, zijn ze er daar ook in het bruin?
Die van de gamma zijn voor buiten Ze staan in de folder bij de extra aanbiedingen, en daar staan allemaal tuinsets, dus neem aan dat het ook een tuinstoel is.
En ze hebben 'm ook in het bruin ja.
Gast- Gast
pannenset ff bij blokker en/of marskramer kijken (online, want ze hebben volgens mij niet alles in de winkel!)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zoek een leuk en betaalbaar (maximaal 100 euro, liever goedkoper) bankje voor in de tuin. Liefst hout, wit en romantisch!
Gast- Gast
*Marietje* schreef:ja ik had nu deze gezien bij praxis, 3 + 1 gratis...in het bruin
Die stoelen kun je wel dramatisch slecht opbergen. Ze zijn niet stapelbaar, dus nemen een hoop ruimte in beslag. Tenzij je ze het hele jaar buiten laat staan.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Marin schreef:Ik zoek een leuk en betaalbaar (maximaal 100 euro, liever goedkoper) bankje voor in de tuin. Liefst hout, wit en romantisch!
Van 14-27 maart bij Karwei
21-30 maar bij Intratuin (niet echt romantisch bankje vind ik)
Bij de Blokker
Beachgirl- Kletskop
Ik vind die eerste heel erg leuk! Dat is eigenlijk precies wat ik zoek
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind die eerste heel erg leuk! Dat is eigenlijk precies wat ik zoek
Rennen naar Karwei
Beachgirl- Kletskop
Haha ja, alhoewel ik denk ik toch eerst een wasmachine moet kopen Maar dan is deze actie al weer weg. Nou ja, ik hou 't even in gedachten.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha ja, alhoewel ik denk ik toch eerst een wasmachine moet kopen Maar dan is deze actie al weer weg. Nou ja, ik hou 't even in gedachten.
Ik zag bij de Formido een leuk bankje in het wit, ik geloof rond de 50 euro. Maar ik weet niet meer precies hoe die er uit zag...
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
@ Marin: het duurt misschien nog even voordat ze dit ook weer hebben bij de Ikea, maar wij hebben vorig jaar een hele houten set (2 grote stoelen, tafel en bankje) bij de Ikea gekocht voor iets van 120,-. Die hadden ze ook in het wit. Bankje los zal dus iets van 50 euro zijn geweest.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:@ Marin: het duurt misschien nog even voordat ze dit ook weer hebben bij de Ikea, maar wij hebben vorig jaar een hele houten set (2 grote stoelen, tafel en bankje) bij de Ikea gekocht voor iets van 120,-. Die hadden ze ook in het wit. Bankje los zal dus iets van 50 euro zijn geweest.
Ah thanks! Ik heb gisteren toevallig het foldertje van de tuinmeubels van Ikea doorgekeken en daar vond ik niet echt iets tussenstaan wat ik zocht. Wel een bankje van 49 euro in 't wit, maar die is van staal, niet hout. En een bankje zonder leuning, maar dat vind ik ook weer niet leuk. Haha ja redelijk specifiek. Kan trouwens ook altijd nog op MP kijken of daar iets staat. Zag ik vorige week een leuke, maar ja die zal al wel weer weg zijn.
Gast- Gast
@Marin, ik heb laatst een leuk tuinbankje gekocht bij kwantum. Was maar 50 euro, en niet wat jij zoekt, maar misschien hebben ze nog andere leuke modellen staan?
JD- Ratel
*Marietje* schreef:@Marin, ik heb laatst een leuk tuinbankje gekocht bij kwantum. Was maar 50 euro, en niet wat jij zoekt, maar misschien hebben ze nog andere leuke modellen staan?
Ik heb 'm even bekeken! Als ik die wit zou verven zou 't wel kunnen. Heb 'm liever iets romantischer, maar zoiets zou ook prima zijn.
Gast- Gast
in het krantje van Gamma staat nu een wit bankje van hout. is dat niks?Marin schreef:Ik zoek een leuk en betaalbaar (maximaal 100 euro, liever goedkoper) bankje voor in de tuin. Liefst hout, wit en romantisch!
http://www.gamma.com/actie/
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» het grote -TUIN- topic!
» Ondervraag elkaar topic
» Help wij zoeken namen - topic
» Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)
» Het grote huishoudgeld topic!
» Ondervraag elkaar topic
» Help wij zoeken namen - topic
» Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)
» Het grote huishoudgeld topic!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: