Schoenen voor deze lente/zomer
+24
lyke
Sterre
Atelier Madame
Raindrop
Zininzon
Mizz_S
Makamba
BJA
PapillonRose
Bliss
Caresses
ingrid82
Lady4
Arwyn
Ellebel
Jeanette
Mamsie
Toet
smurfie
smooch
TNMN
loura
Roze Roos
Blond
28 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Schoenen voor deze lente/zomer
Heb het topic niet terug gelezen dus weet niet meer wie, maar dacht dat iemand Tommy Hilfiger ballerina's wilde, maar €79,95 te duur vind.
Zie net in de folder van de Bijenkorf dat deze tijdens de Maffe Marathon Weken maar
€49,95 zijn. (pagina 32-33 online).
Zie net in de folder van de Bijenkorf dat deze tijdens de Maffe Marathon Weken maar
Gast- Gast
Coco schreef:Heb het topic niet terug gelezen dus weet niet meer wie, maar dacht dat iemand Tommy Hilfiger ballerina's wilde, maar €79,95 te duur vind.
Thanks voor de tip!
Gast- Gast
smooch schreef:Ik heb deze gekocht een paar weken terug.
Waar heb je dit paar gekocht?
I love die hak
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Giacomo schreef:Coco schreef:Heb het topic niet terug gelezen dus weet niet meer wie, maar dacht dat iemand Tommy Hilfiger ballerina's wilde, maar €79,95 te duur vind.
Thanks voor de tip!
Dat zijn niet exact dezelfde, maar desondanks ook heel leuk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
H&M, zie eigenschappen plaatjeSnowflake schreef:
I love die hak
Gast- Gast
Oeh ik zie zoveel leuke schoenen langskomen! ik ga van het weekend maar is de stad in!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze schoenen zal kopen, ik vind ze zo moooooi! Maar ik vind mijn tenen niet mooi, dus vandaar dat ik het nog even niet weet:
Deze heb ik trouwens wel besteld (en ook in het bruin):
En nu wil ik ook de Tommy ballerina's! Ze zijn zo leuk!
Gast- Gast
Maar Alex, in die onderste schoenen zie je toch ook je tenen ? Kun je ze beter verpakken in NOG mooiere schoenen! Die bovenste vind ik echt super mooi, maar voor mij zou meer die hak het probleem vormen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Maar Alex, in die onderste schoenen zie je toch ook je tenen ? Kun je ze beter verpakken in NOG mooiere schoenen! Die bovenste vind ik echt super mooi, maar voor mij zou meer die hak het probleem vormen.
Hahaha, snap jij mijn dilemma? Ik ook niet, waarom wel de ene en niet de andere. Ik twijfel ook nog over de hak hoor ... maar ik vind ze zo mooi.
Maandag ben ik weer in de stad met een vriendin en dan ga ik ze weer passen en dan mag zij zeggen of ze mooi staan of niet. Zo ja, dan neem ik ze, zo nee dan niet (wat een logica ).
Gast- Gast
ik wil dezeeeee!!!! als ik zo mijn stufi binnen heb ga ik ze meteen halen!
EDIT: Heb ze net gepast in de winkel en ze zijn niet zo mooi als op de foto.. dus toch maar op zoek naar andere schoenen!
EDIT: Heb ze net gepast in de winkel en ze zijn niet zo mooi als op de foto.. dus toch maar op zoek naar andere schoenen!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Meer zomerschoenen, maar deze vorige week gekocht in Miami.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind dit soort schoenen zo seksloos...Zininzon schreef:
Gast- Gast
Alex, ik zou die sandaal met die hoge hak zeker even in het echt bekijken en passen. Ik vond ze in de winkel echt tegenvallen, vooral dat goudachtige ritsje...
Gast- Gast
Purple schreef:Alex, ik zou die sandaal met die hoge hak zeker even in het echt bekijken en passen. Ik vond ze in de winkel echt tegenvallen, vooral dat goudachtige ritsje...
Ik heb ze gisteren aangehad Dat ritsje kom ik nog wel overheen, maar ik weet niet of ik over die lelijke grote teen die er zo pontificaal uit komt heen kom.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik vind dit soort schoenen zo seksloos...Zininzon schreef:
Dank je!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Snowflake schreef:smooch schreef:Ik heb deze gekocht een paar weken terug.
I love die hak
Wow, die hak is echt mooi. Ik ben zo gek op sleehakken en zoek ook nog zomerschoenen en heeeel graag met sleehak maar dan geen open voorkant ( dat je mijn teen ziet ) helaas nog niks gevonden.... Dus als jullie misschien nog tips hebben hoor ik ze graag
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zininzon schreef:Purple schreef:Ik vind dit soort schoenen zo seksloos...Zininzon schreef:
Dank je!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze schoenen zal kopen, ik vind ze zo moooooi! Maar ik vind mijn tenen niet mooi, dus vandaar dat ik het nog even niet weet:
Deze heb ik ook in het bruin! Zijn leuk!!
Gast- Gast
Zitten die ook nog ergens naar Arden? Het lijkt me zo kunststof zeg maar.
Gast- Gast
Arden, ik heb ze ook nog in het bruin
James, ik vind ze fijn zitten! Ik heb er natuurlijk nog geen hele dag op gelopen, maar ze zitten prima.
James, ik vind ze fijn zitten! Ik heb er natuurlijk nog geen hele dag op gelopen, maar ze zitten prima.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze schoenen zal kopen, ik vind ze zo moooooi! Maar ik vind mijn tenen niet mooi, dus vandaar dat ik het nog even niet weet:
Ik heb zoiets van de H&M maar dan met die bredere banden. Die hebben ze in het bruin en het zwart. Die rits is pijnlijk! Ik vind het echt jammer want zijn zo leuk. Maar je huid gaat echt kapot door die rits . Ik zou daar dus (beter dan ik heb gedaan) op letten als je ze gaat passen.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Alex schreef:Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze schoenen zal kopen, ik vind ze zo moooooi! Maar ik vind mijn tenen niet mooi, dus vandaar dat ik het nog even niet weet:
[img][/img]
Ik heb zoiets van de H&M maar dan met die bredere banden. Die hebben ze in het bruin en het zwart. Die rits is pijnlijk! Ik vind het echt jammer want zijn zo leuk. Maar je huid gaat echt kapot door die rits . Ik zou daar dus (beter dan ik heb gedaan) op letten als je ze gaat passen.
Goed dat je het zegt. Ik wilde deze misschien ook kopen, maar heb altijd erg veel last van kapotte huid bij mijn hielen. Ik heb al hele leuke ballerina's(wel goedkope) maar die doen zo zeer. Ook heb ik ooit sportschoenen moeten weggooien omdat de achterkant(bij de hiel) plastic plaatje had. Deze kwam door de stof heen en mijn hele huid gaat er kapot aan.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke schoenen wil jij voor de lente/zomer?
» op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer
» Wat voor schoenen bij deze jurk?
» Wat voor schoenen onder deze jurk?
» op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer
» Wat voor schoenen onder deze jurk?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: