Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoenen voor deze lente/zomer

+24
lyke
Sterre
Atelier Madame
Raindrop
Zininzon
Mizz_S
Makamba
BJA
PapillonRose
Bliss
Caresses
ingrid82
Lady4
Arwyn
Ellebel
Jeanette
Mamsie
Toet
smurfie
smooch
TNMN
loura
Roze Roos
Blond
28 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 Empty Re: Schoenen voor deze lente/zomer

Bericht  Ellebel zo 20 maa 2011 - 2:08

Ik heb deze gisteren binnen gekregen Very Happy

http://www.zalando.nl/via-uno-klassieke-ballerina-blauw-vi311b002-502.html
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 Empty Re: Schoenen voor deze lente/zomer

Bericht  Arwyn zo 20 maa 2011 - 3:01

Ik zag laatst deze staan en vind ze eigenlijk toch wel heel erg leuk!
Vorig jaar wou ik ook al zoiets, maar de enige echt leuke die ik toch kon vinden, vond ik toch iets te duur..

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 Schermafbeelding2011-03-18om152536
Zijn er ook in het blauw, ook erg leuk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:08

@Arwyn die zijn echt cute!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:16

Wat vinden jullie van deze?

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 20004301007-1

(ik moet voor m'n werk overwegen om Ecco's te gaan dragen vanwege rugklachten, maar ik vind alle Ecco's allemaal zo verschrikkelijk burgerlijk, suf, muf en oudbollig. Nu vond ik deze eigenlijk als enige van de voorjaarscollectie nog wel leuk, maar ik twijfel...)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:47

Mijn man heeft deze voor mij besteld.
Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 C031e00fb99b95dfb374315ee3b94cdb7f062cb7?$EC_9x16_large$

Ik vind de meeste zomerschoenen echt spuuglelijk. Dus bij mij blijft het meestal bij een paar burberry schoentjes en slippertjes.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 20 maa 2011 - 9:23

Wat een leuke schoenen Giacomo en Arwyn! Ik heb deze sandaaltjes net besteld:

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 Q49511_220
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ingrid82 zo 20 maa 2011 - 9:48

Arwyn schreef:Ik zag laatst deze staan en vind ze eigenlijk toch wel heel erg leuk!
Vorig jaar wou ik ook al zoiets, maar de enige echt leuke die ik toch kon vinden, vond ik toch iets te duur..

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 Schermafbeelding2011-03-18om152536
Zijn er ook in het blauw, ook erg leuk!

Ooo deze zijn wel heel leuk! Waar heb je ze gezien als ik vragen mag?!
groetjes
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Caresses zo 20 maa 2011 - 9:52

@Ingrid: ik denk dat die schoenen van de Sascha komen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:14

Giacomo schreef:
Storm schreef:Ah ok. Wat is je budget?

plus minus 50 euro?

Ik heb hele leuke balerinas gezien bij Le Ballon voor 50 euro, zit dat ook bij jou in de buurt? Ze hebben ook een webshop. De binnenkant is van leer en de buitenkant is met panterprint. Ik heb ze in de winkel besteld want maat 37 hadden ze niet meer.

Ik vind die blauwe schoenen niet mooi en heel erg tuttig.

Gast
Gast

Bericht  ingrid82 zo 20 maa 2011 - 20:33

Caresses schreef:@Ingrid: ik denk dat die schoenen van de Sascha komen.

dankjewel!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Arwyn zo 20 maa 2011 - 21:44

Caresses schreef:@Ingrid: ik denk dat die schoenen van de Sascha komen.

Klopt helemaal smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Bliss ma 21 maa 2011 - 5:23

Ik draag allerlei gympies, All Stars, Birkenstocks, slippers en sandaalachtige toestanden. Ballerina's probeer ik elk jaar weer, maar het normale ballerinamodel (dus zonder bandjes over de wreef etc.) kan ik gewoon niet aan, ik loop daar altijd uit. Té irritant. Dus ik waag me daar niet meer aan. In plaats daarvan heb ik nu deze gekocht:

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 233078r
Ik heb ze gewoon in het zwart, maar dat plaatje doet het niet op de site. Hoop dat ik hier nou eens wat beter op kan lopen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  PapillonRose ma 21 maa 2011 - 5:41

Hmm.. slecht topic voor mij! Ik krijg zin in nieuwe schoenen bij het zien van al deze plaatjes!

Maar ik mag van mezelf pas weer als er een paar weggaat, omdat ze bijv. versleten zijn. Heb denk ik zeker nog zo'n 20 paar zomerschoenen staan, met teenslippers erbij nog wel meer zelfs.
Onder andere twee paar birkenstocks, replay ballerina's, pumps, gympen en weet ik niet wat nog meer Embarassed

Ik ben altijd erg zuinig op mijn schoenen en heb er daardoor best veel verzameld door de jaren heen. En als je er veel hebt slijten ze ook niet snel.. Achja, heb nu ook wel weer betere dingen om me op te richten, zoals leuke dingen kopen voor mijn meisje of wat extra sparen. Maar ik sluit toch niet uit dat ik mezelf ga toestaan nog 1 paar leuke schoenen per seizoen te kopen ofzo Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  BJA ma 21 maa 2011 - 7:48

Ik ga sowieso 2 paar mooie pumps kopen met een hak van 8-10 cm. Ik wil ze in het suede.
Ik koop alleen nooit meer pumps die van plastic zijn, wat een blaren krijg ik daar van! Evil or Very Mad
Bij mij moeten de pumps ook echt uitlopen.
Verder heb ik nog een paar sleehakken van Ugg die nog echt gaaf zijn, een paar Birkenstocks, paar Nikes, maar ik wil voor deze lente echt los gaan met mooie schoenen.
Ben zelf meer van de laarzen, maar zomerschoenen zijn ook leuk!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:50

Bliss schreef:Ik draag allerlei gympies, All Stars, Birkenstocks, slippers en sandaalachtige toestanden. Ballerina's probeer ik elk jaar weer, maar het normale ballerinamodel (dus zonder bandjes over de wreef etc.) kan ik gewoon niet aan, ik loop daar altijd uit. Té irritant. Dus ik waag me daar niet meer aan. In plaats daarvan heb ik nu deze gekocht:

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 233078r
Ik heb ze gewoon in het zwart, maar dat plaatje doet het niet op de site. Hoop dat ik hier nou eens wat beter op kan lopen!

wauw, ik vind ze mooi!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:50

Ik vind deze wel leuk :-)

http://www.zalando.nl/lise-lindvig-gesppumps-grijs-li1-fza-0204-10.html?&wmc=DIS_33&utm_source=DIS&utm_medium=DIS_33

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 21 maa 2011 - 9:05

@ Giacomo: thanks! Zijn maar 39,95 én echt leer, dus als je nog op zoek bent...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 9:12

Ik wil deeeze

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 K-SWISS%20YUNY%2091843002

En verder kijk ik voor simpele, witte sneakers en ballerina's e.d. gewoon bij VanHaren! Vind de prijskwaliteit heel redelijk daar smile En als ik maar 3 maanden doe met een schoen van 3 tientjes.... Och. En ik hou van de Zwarte markt Wink

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 21 maa 2011 - 9:19

smooch schreef:Ik heb deze gekocht een paar weken terug.

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 DXLA01_78552_09090_31_3475

Die heb ik besteld!

Laatst aangepast door Strawberry Shortcake op ma 21 maa 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Makamba ma 21 maa 2011 - 9:22

Maple schreef:Wat vinden jullie van deze?

(ik moet voor m'n werk overwegen om Ecco's te gaan dragen vanwege rugklachten, maar ik vind alle Ecco's allemaal zo verschrikkelijk burgerlijk, suf, muf en oudbollig. Nu vond ik deze eigenlijk als enige van de voorjaarscollectie nog wel leuk, maar ik twijfel...)

Ik vind ze leuk! Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 1:41

heb deze in het zwart, misschien dat ik nog een degelijk paar bijkoop maar dat weet ik nog niet.

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 30903-308-308-fit

Gast
Gast

Bericht  Toet di 22 maa 2011 - 2:25

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 Tommy-hilfiger-victoria-sneaker-10369330

Deze heb ik nog van vorig jaar (of twee jaar terug?) ze lopen nog steeds heerlijk en ik heb ze nu aan op het werk.

Ik ben opzoek naar zo'n soort model in het (gebroken)wit-lak.
Vorig jaar zag ik die ergens staan, maar ik had toen niet zo veel geld en heb ze niet gekocht, daar heb ik nog altijd spijt van. Nu kan ik ze nergens meer naar m'n zin vinden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mizz_S di 22 maa 2011 - 7:27

Strawberry Shortcake schreef:
Maple schreef:Wat vinden jullie van deze?

Ik vind ze leuk! Very Happy

Ik vind ze op zich leuk, alleen de kleur wat minder. Maar zeker niet truttig/oubollig en ze zien er niet uit als typische ecco's.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Zininzon di 22 maa 2011 - 10:48

Ik heb deze gisteren gekocht.
In het echt zijn ze wel iets blauwer dan op de foto

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 Xl_28142_81
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 11:23

Ik heb deze gympies voor de zomer!

Schoenen voor deze lente/zomer - Pagina 2 1be30666

En ik koop denk ik ook maar weer eens ballerina's, die heb ik jaren niet gedragen maar zie al leuke voorbij komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: