Schoenen voor deze lente/zomer
+24
lyke
Sterre
Atelier Madame
Raindrop
Zininzon
Mizz_S
Makamba
BJA
PapillonRose
Bliss
Caresses
ingrid82
Lady4
Arwyn
Ellebel
Jeanette
Mamsie
Toet
smurfie
smooch
TNMN
loura
Roze Roos
Blond
28 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Schoenen voor deze lente/zomer
Ik heb deze gisteren binnen gekregen
http://www.zalando.nl/via-uno-klassieke-ballerina-blauw-vi311b002-502.html
http://www.zalando.nl/via-uno-klassieke-ballerina-blauw-vi311b002-502.html
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ik zag laatst deze staan en vind ze eigenlijk toch wel heel erg leuk!
Vorig jaar wou ik ook al zoiets, maar de enige echt leuke die ik toch kon vinden, vond ik toch iets te duur..
Zijn er ook in het blauw, ook erg leuk!
Vorig jaar wou ik ook al zoiets, maar de enige echt leuke die ik toch kon vinden, vond ik toch iets te duur..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vinden jullie van deze?
(ik moet voor m'n werk overwegen om Ecco's te gaan dragen vanwege rugklachten, maar ik vind alle Ecco's allemaal zo verschrikkelijk burgerlijk, suf, muf en oudbollig. Nu vond ik deze eigenlijk als enige van de voorjaarscollectie nog wel leuk, maar ik twijfel...)
(ik moet voor m'n werk overwegen om Ecco's te gaan dragen vanwege rugklachten, maar ik vind alle Ecco's allemaal zo verschrikkelijk burgerlijk, suf, muf en oudbollig. Nu vond ik deze eigenlijk als enige van de voorjaarscollectie nog wel leuk, maar ik twijfel...)
Gast- Gast
Mijn man heeft deze voor mij besteld.
Ik vind de meeste zomerschoenen echt spuuglelijk. Dus bij mij blijft het meestal bij een paar burberry schoentjes en slippertjes.
Ik vind de meeste zomerschoenen echt spuuglelijk. Dus bij mij blijft het meestal bij een paar burberry schoentjes en slippertjes.
Gast- Gast
Wat een leuke schoenen Giacomo en Arwyn! Ik heb deze sandaaltjes net besteld:
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Arwyn schreef:Ik zag laatst deze staan en vind ze eigenlijk toch wel heel erg leuk!
Ooo deze zijn wel heel leuk! Waar heb je ze gezien als ik vragen mag?!
groetjes
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
@Ingrid: ik denk dat die schoenen van de Sascha komen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Giacomo schreef:Storm schreef:Ah ok. Wat is je budget?
plus minus 50 euro?
Ik heb hele leuke balerinas gezien bij Le Ballon voor 50 euro, zit dat ook bij jou in de buurt? Ze hebben ook een webshop. De binnenkant is van leer en de buitenkant is met panterprint. Ik heb ze in de winkel besteld want maat 37 hadden ze niet meer.
Ik vind die blauwe schoenen niet mooi en heel erg tuttig.
Gast- Gast
Caresses schreef:@Ingrid: ik denk dat die schoenen van de Sascha komen.
dankjewel!
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Caresses schreef:@Ingrid: ik denk dat die schoenen van de Sascha komen.
Klopt helemaal
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik draag allerlei gympies, All Stars, Birkenstocks, slippers en sandaalachtige toestanden. Ballerina's probeer ik elk jaar weer, maar het normale ballerinamodel (dus zonder bandjes over de wreef etc.) kan ik gewoon niet aan, ik loop daar altijd uit. Té irritant. Dus ik waag me daar niet meer aan. In plaats daarvan heb ik nu deze gekocht:
Ik heb ze gewoon in het zwart, maar dat plaatje doet het niet op de site. Hoop dat ik hier nou eens wat beter op kan lopen!
Ik heb ze gewoon in het zwart, maar dat plaatje doet het niet op de site. Hoop dat ik hier nou eens wat beter op kan lopen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hmm.. slecht topic voor mij! Ik krijg zin in nieuwe schoenen bij het zien van al deze plaatjes!
Maar ik mag van mezelf pas weer als er een paar weggaat, omdat ze bijv. versleten zijn. Heb denk ik zeker nog zo'n 20 paar zomerschoenen staan, met teenslippers erbij nog wel meer zelfs.
Onder andere twee paar birkenstocks, replay ballerina's, pumps, gympen en weet ik niet wat nog meer
Ik ben altijd erg zuinig op mijn schoenen en heb er daardoor best veel verzameld door de jaren heen. En als je er veel hebt slijten ze ook niet snel.. Achja, heb nu ook wel weer betere dingen om me op te richten, zoals leuke dingen kopen voor mijn meisje of wat extra sparen. Maar ik sluit toch niet uit dat ik mezelf ga toestaan nog 1 paar leuke schoenen per seizoen te kopen ofzo
Maar ik mag van mezelf pas weer als er een paar weggaat, omdat ze bijv. versleten zijn. Heb denk ik zeker nog zo'n 20 paar zomerschoenen staan, met teenslippers erbij nog wel meer zelfs.
Onder andere twee paar birkenstocks, replay ballerina's, pumps, gympen en weet ik niet wat nog meer
Ik ben altijd erg zuinig op mijn schoenen en heb er daardoor best veel verzameld door de jaren heen. En als je er veel hebt slijten ze ook niet snel.. Achja, heb nu ook wel weer betere dingen om me op te richten, zoals leuke dingen kopen voor mijn meisje of wat extra sparen. Maar ik sluit toch niet uit dat ik mezelf ga toestaan nog 1 paar leuke schoenen per seizoen te kopen ofzo
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ga sowieso 2 paar mooie pumps kopen met een hak van 8-10 cm. Ik wil ze in het suede.
Ik koop alleen nooit meer pumps die van plastic zijn, wat een blaren krijg ik daar van!
Bij mij moeten de pumps ook echt uitlopen.
Verder heb ik nog een paar sleehakken van Ugg die nog echt gaaf zijn, een paar Birkenstocks, paar Nikes, maar ik wil voor deze lente echt los gaan met mooie schoenen.
Ben zelf meer van de laarzen, maar zomerschoenen zijn ook leuk!
Ik koop alleen nooit meer pumps die van plastic zijn, wat een blaren krijg ik daar van!
Bij mij moeten de pumps ook echt uitlopen.
Verder heb ik nog een paar sleehakken van Ugg die nog echt gaaf zijn, een paar Birkenstocks, paar Nikes, maar ik wil voor deze lente echt los gaan met mooie schoenen.
Ben zelf meer van de laarzen, maar zomerschoenen zijn ook leuk!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Bliss schreef:Ik draag allerlei gympies, All Stars, Birkenstocks, slippers en sandaalachtige toestanden. Ballerina's probeer ik elk jaar weer, maar het normale ballerinamodel (dus zonder bandjes over de wreef etc.) kan ik gewoon niet aan, ik loop daar altijd uit. Té irritant. Dus ik waag me daar niet meer aan. In plaats daarvan heb ik nu deze gekocht:
wauw, ik vind ze mooi!
Gast- Gast
Ik vind deze wel leuk :-)
http://www.zalando.nl/lise-lindvig-gesppumps-grijs-li1-fza-0204-10.html?&wmc=DIS_33&utm_source=DIS&utm_medium=DIS_33
http://www.zalando.nl/lise-lindvig-gesppumps-grijs-li1-fza-0204-10.html?&wmc=DIS_33&utm_source=DIS&utm_medium=DIS_33
Gast- Gast
@ Giacomo: thanks! Zijn maar 39,95 én echt leer, dus als je nog op zoek bent...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik wil deeeze
En verder kijk ik voor simpele, witte sneakers en ballerina's e.d. gewoon bij VanHaren! Vind de prijskwaliteit heel redelijk daar En als ik maar 3 maanden doe met een schoen van 3 tientjes.... Och. En ik hou van de Zwarte markt
En verder kijk ik voor simpele, witte sneakers en ballerina's e.d. gewoon bij VanHaren! Vind de prijskwaliteit heel redelijk daar En als ik maar 3 maanden doe met een schoen van 3 tientjes.... Och. En ik hou van de Zwarte markt
Gast- Gast
smooch schreef:Ik heb deze gekocht een paar weken terug.
Die heb ik besteld!
Laatst aangepast door Strawberry Shortcake op ma 21 maa 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Maple schreef:Wat vinden jullie van deze?
Ik vind ze leuk!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
heb deze in het zwart, misschien dat ik nog een degelijk paar bijkoop maar dat weet ik nog niet.
Gast- Gast
Deze heb ik nog van vorig jaar (of twee jaar terug?) ze lopen nog steeds heerlijk en ik heb ze nu aan op het werk.
Ik ben opzoek naar zo'n soort model in het (gebroken)wit-lak.
Vorig jaar zag ik die ergens staan, maar ik had toen niet zo veel geld en heb ze niet gekocht, daar heb ik nog altijd spijt van. Nu kan ik ze nergens meer naar m'n zin vinden.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Strawberry Shortcake schreef:Maple schreef:Wat vinden jullie van deze?
Ik vind ze leuk!
Ik vind ze op zich leuk, alleen de kleur wat minder. Maar zeker niet truttig/oubollig en ze zien er niet uit als typische ecco's.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb deze gisteren gekocht.
In het echt zijn ze wel iets blauwer dan op de foto
In het echt zijn ze wel iets blauwer dan op de foto
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb deze gympies voor de zomer!
En ik koop denk ik ook maar weer eens ballerina's, die heb ik jaren niet gedragen maar zie al leuke voorbij komen.
En ik koop denk ik ook maar weer eens ballerina's, die heb ik jaren niet gedragen maar zie al leuke voorbij komen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke schoenen wil jij voor de lente/zomer?
» op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer
» Wat voor schoenen bij deze jurk?
» Wat voor schoenen onder deze jurk?
» op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer
» Wat voor schoenen onder deze jurk?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: