Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

3 plaatsers

Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  mauwmauw za 19 maa 2011 - 20:56

ik heb gister de baby box van felicitas opgehaald(beetje laat maar had de uitnodiging niet ontvangen vandaar)en daar zat een potje fruit in van nestle met appel,banaan en aardbei.maar voor zover ik weet mogen ze toch pas van een maand of 8 of een jaar aarbei hebben,ga het me zoontje niet geven hoor,maar vroeg me af of ik dit nu verkeerd heb of niet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 20:57

Wij geven op mijn werk aardbeien pas vanaf een jaar. Maar volgens mij heb ik ooit eens op het forum gelezen dat kinderen geen allergische reactie meer zouden moeten krijgen zodra de aardbei verhit is geweest, dus misschien is dat wel gebeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  Dora za 19 maa 2011 - 20:58

De 'pitjes' die erop zitten mogen ze niet hebben. De rest wel.
En wat ik begrepen heb ik dat het in de potjes in zo een kleine hoeveelheid zit en gecombineerd is met ander fruit dat het niet uitmaakt. Maar alleen aarbeien als fruit zou weer te veel zijn...

Maar pin je er even niet te veel op vast, want die heb ik ook maar gehoord of ergens gelezen en weet ook niet meer waar.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  mauwmauw za 19 maa 2011 - 21:00

ja er staat wel iets op dat het gestoomd is geweest.zal het eens vragen op het cb als ik er ben,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:23

De zwarte pitjes kunnen inderdaad voor een allergische reactie zorgen, net als de zwarte pitjes in een kiwi. Als je de aardbei kookt of stoomt, schijnen die zwarte pitjes eraf te vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:14

Ik zou met 4 maanden geen aardbeien geven idd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  mauwmauw za 19 maa 2011 - 22:17

FoolishSam schreef:Ik zou met 4 maanden geen aardbeien geven idd smile
nee doe ik ook niet,zat net nog op de verpakking te kijken en er staat niet dat het gestoomd is,stond op het bakje worteltjes dat het gestoomd is.ga het denk lekker zelf opeten straks.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:20

mauwmauw schreef:
FoolishSam schreef:Ik zou met 4 maanden geen aardbeien geven idd smile
nee doe ik ook niet,zat net nog op de verpakking te kijken en er staat niet dat het gestoomd is,stond op het bakje worteltjes dat het gestoomd is.ga het denk lekker zelf opeten straks.

Hihi, je hebt groot gelijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  Annemie zo 20 maa 2011 - 0:08

Op dat potje stond toch op vanaf 4 maanden??? Ik heb het toen gewoon gegeven met 6 maanden, omdat mijn zoontje toen met vaste voeding begon.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei? Empty Re: baby's van 4 maanden mogen toch geen aardbei?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum