Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wilde je vroeger altijd worden?

+63
tg
Yzma
Dikkie Dik
Bloempje86
Roxi3
SuperGrover
Bibi2010
Frappuccino
Sunshine
Fiwen
_Femme
Zwerver
me-girl
Blond
Mari
priets
SleepingBeauty
Zininzon
Inge
Snoes
SarahKey
Joli86
lieke89
flow21
Ploen
Tazz
mo-lola
Lotus
Mizz_S
Susan
VeryCherry
Blair
Rovine
Tiana
Polly
Serena
TricTrac
Tania
Rosa
Oasis
Lejow
Schaapke
Hutselfuts
Shadowfax
_Lacey_
Qiara
Catootje
Cillian
rapa nui
xxDila
Makamba
Coccinelle
Dora
smurfie
Dribbel
smooch
Sarah1985
Muppetje
LightBlue
Remco
mzcharlotte
aardbeitje
Jeanette
67 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Polly wo 8 dec 2010 - 11:44

Ik wilde straaljagerpiloot worden, maar zowel het leger als natuurkunde is helemaal niks voor mij. Voor de rest kan ik het me niet herinneren, ik wilde al jaaaren worden wat ik uiteindelijk ook werd smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Tiana wo 8 dec 2010 - 19:20

Ik wilde al sinds ik in groep 3 zat, juffrouw worden! Nu nog steeds want ik zit inmiddels in het 2e jaar van de PABO. Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Rovine wo 8 dec 2010 - 20:49

Schrijfster of iets met kinderen.

Nu ben ik constructeur. En moet er niet aan denken de hele dag met ladingen kinderen om me heen te zitten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Blair wo 8 dec 2010 - 20:57

Stewardess.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 21:10

Juf, maar dan wel op de basisschool.
Met mijn studie zou ik verkort de lerearenopleiding voor een specifiek vak op de middelbare school kunnen doen, alleen heb ik daar niet zo'n trek ik met de pubers van tegenwoordig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  VeryCherry wo 8 dec 2010 - 22:18

Etaleur, ben het nog steeds niet. Maar die dag komt nog wel, en tot die tijd ben ik een voorbeeldige Stepford wive Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Susan wo 8 dec 2010 - 22:21

Ik wilde altijd schrijfster worden en dat is redelijk gelukt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 22:34

Toen ik op de basisschool zat wilde ik juf worden of schrijfster of moeder. Later wilde ik arts worden, maar ik bleek een ramp in biologie dus dat werd 'm ook niet. Daarna wilde ik Engels studeren, maar wat ik daarmee wilde worden wist ik niet (en nog steeds niet :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Mizz_S wo 8 dec 2010 - 22:50

Vroeger als kind wist ik het nooit, op de middelbare school nog steeds niet, en zelfs tijdens mijn studie niet. Het werk wat ik nu doe daar ben ik ingerold, ik zou wel wat anders willen, maar wat... Ik weet het nog steeds niet... Wink
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Lotus do 9 dec 2010 - 0:51

Op de basisschool wist ik niet wat ik wilde worden. Op de middelbare school wilde ik eerst kinderpsycholoog worden. Daarna wist ik het weer een hele tijd niet. Na een paar opnames besloot ik dat ik psychiatrisch verpleegkundige wilde worden en ben ik HBO-V gaan doen. Daar moest ik mee stoppen, omdat het weer helemaal mis ging met me. Nu weet ik het weer niet. Misschien wil ik de HBO-V wel afmaken, maar ik weet niet of dat haalbaar is. Misschien wil ik psycholoog worden (geen kinderpsycholoog), maar ik weet ook niet of dat haalbaar is. Misschien wil ik ook wel iets anders in de hulpverlening. Ik weet het niet zo goed. Wat trouwens behoorlijk frustrerend is.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  mo-lola do 9 dec 2010 - 2:17

Ik wou op de basisschool kapster worden.

Op de middelbareschool wou ik iets in de zorg gaan doen.

en me vervolgopleiding wou ik hondentrimster/dierenartsassistente worden.

Ben ook hondentrimster geweest alleen door ziekte ben ik afgekeurd en zit ik thuis.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 2:22

Eerst Juf, toen schrijfster, toen Juf voor dove kindjes, toen kinderpsychologe, toen wist ik het niet meer, toen ging ik naar het buitenland, toen orthopedagoge (ik ging Pedagogische Wetenschappen studeren), na een jaar wist ik zeker dat ik dat ook niet wilde, nu studeer ik Nederlands (zou je niet zeggen als je dit stuk leest, met al dat 'getoen', haha), maar ik weet nog niet precies wat ik daarmee wil. Het liefst bij een uitgever werken, maar ik wil ook wel mijn bevoegdheid halen om les te geven smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Tazz do 9 dec 2010 - 4:38

kleuterjuf of dierenarts.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Ploen vr 10 dec 2010 - 6:32

Catootje schreef:Dolfijnentrainster (:

ik ook! zelfs nog naar het programma 'Geef nooit op' geschreven voor mijn wens haha
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  flow21 vr 10 dec 2010 - 7:34

Juf, dierenarts, psycholoog.

flow21
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 5
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  lieke89 vr 10 dec 2010 - 9:21

Ik was daar helemaal niet mee bezig en heb tot mijn 19de echt geen idee gehad wat ik wilde gaan doen. Toen ik echt heel klein was zei ik altijd dat ik brulkikker wilde worden.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Joli86 ma 13 dec 2010 - 4:44

Vroeger wilde ik graag politieagente of juf worden.
Ik ben nu pedagogisch medewerkster en werk voor een grote kinderopvangorganisatie. Ik werk op een 3+ groep en de bso. Onder schooltijd ga ik wel met de 3 jarige peutertjes meedraaien in de onderbouw.. Ik ben dus wel een paar dagen per week in de klas te vinden!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  SarahKey ma 13 dec 2010 - 9:12

Patholoog, hoe luguber misschien. Als kind smulde ik van dit beroep.
Maar ik heb er de hersens gewoon niet voor.

Daarna of iets bij de politie of iets met kinderen. Het is uiteindelijk iets met kinderen geworden al trekt het politiebestaan ook nog steeds.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Snoes ma 13 dec 2010 - 10:11

Ik wilde altijd dierenarts worden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Inge ma 13 dec 2010 - 10:14

Toen ik klein was zei ik dat ik mama wilde worden, daarna wilde ik juf worden.
Vanaf groep 7 wist ik dat ik op een internaat of zoiets wilde werken. Heb een documentaire gezien over een schippersinternaat, en dat leek mij meteen een mooie baan. wist dus ook al snel dat ik SPW wilde gaan doen en met jongeren wilde werken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Zininzon ma 13 dec 2010 - 10:18

Ik wilde eerst juf op de basisschool worden, daarna docente Duits..
En ik ben nu maatschappelijk werkster, hoewel ik mezelf over een paar jaar wel op het HBO les zie geven.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  SleepingBeauty ma 13 dec 2010 - 10:30

Ik wilde altijd al zuster worden.
En in juni van dit jaar heb ik het papiertje van verpleegkundige in ontvangst mogen nemen Very Happy

En ik hoop nog een keer moeder te worden angel
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  priets ma 13 dec 2010 - 10:35

archeoloog, of architect of ontdekkingsreiziger 👽 :cyclops:
priets
priets
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 10:45

Ik ook archeoloog. Later juf, die opleiding heb ik ook gedaan, maar toen bleek al snel dat ik er helemaal niks aan vond. Heb de opleiding afgemaakt en werk nu als projectadministrateur (vooral boekhoudkundig, maar wil iets meer de vastgoedkant op). Dus het lijkt er nog niet op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Mari di 14 dec 2010 - 4:00

Eerst zeemeermin, toen ik ouder werd Filmster of zangeres..

Nou ik heb nooit een vind gekregen en hollywood ging ook niet lukken, haha

Gelukkig heb ik wel een leuke baan, en zing ik nog steeds onder de douche.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde je vroeger altijd worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde je vroeger altijd worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum