Dagcafé
+25
silly-one
Kqip
Silver
Moezie
Kabouter
VeryCherry
Chocolate Cookie
Zwerver
_Lacey_
Zwoesj
Toet
klavertje
Serena
Snoes
Suus
Try
Ella
Roze Roos
Burn
Zininzon
May
Jeanette
Qiara
Lotus
Merai
29 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Die campagne heet 'ei love you' en is een initiatief van het Productschap Pluimvee en Eieren
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom geen heel gebakken ei?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Bij mij zitten er geen rozijnen in.Isabella schreef:Smikkell schreef:Rauwkost en bv een rijstwafel met ei..? Noten? Yoghurt met noten? Fruit.Isabella schreef:Smik, wat zou je dan aanraden om tussendoor te nemen?
Ik ben niet zo'n fan (meer) van die kant en klare koeken. Ik eet zelf nog wel granenliga's omdat die ook makkelijk zijn voor onderweg en die zitten altijd in mijn tas (vooral voor als ik flauw word).
Ja die lus ik dus niet omdat er rozijnen in zitten zoals meer gezonde koeken, of muesli repen. Yoghurt is hartstikke vet van geit, dus dat lijkt me ook niet een heel gezond tussendoortje, al neem ik het regelmatig met een volkoren beschuit en wat honing er doorheen.
Gast- Gast
Nou ja ik denk dat ik mij gewoon hou aan wat ik nu doe
Het werkt voor mij iig.
Dank je wel Smikkell voor de moeite en interesse en de tips.
Het werkt voor mij iig.
Dank je wel Smikkell voor de moeite en interesse en de tips.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Die campagne heet 'ei love you' en is een initiatief van het Productschap Pluimvee en Eieren
Hmmz, geld
Qiara- Ratel
Goedenavond dames! Ondanks (of juist dankzij natuurlijk ) een te hoge hoeveelheid alcohol in mijn bloed kom ik hier nog even kletsen
Laatst aangepast door Merai op za 19 maa 2011 - 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Gekookt ei, sowieso.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Rauwkost en bv een rijstwafel met ei..? Noten? Yoghurt met noten? Fruit.Isabella schreef:Smik, wat zou je dan aanraden om tussendoor te nemen?
Ik ben niet zo'n fan (meer) van die kant en klare koeken. Ik eet zelf nog wel granenliga's omdat die ook makkelijk zijn voor onderweg en die zitten altijd in mijn tas (vooral voor als ik flauw word).
Rijstwafel met ei ? Gebakken of gekookt? De combinatie gatver Sorry hahaha
Gast- Gast
Zininzon schreef:Die campagne heet 'ei love you' en is een initiatief van het Productschap Pluimvee en Eieren
Oke dat ga ik eens googlen. Dank je.
Gast- Gast
Leuk Merai, ik ben ook een beetje melig (van de alcohol denk ik)
Zininzon- Ratel
Gesjelliiig!Merai schreef:Goedenavond dames! Ondanks (of juist dankzij natuurlijk ) een te hoge hoeveelheid alcohol in mijn bloed kom ik hier nog even kletsen;)
Gast- Gast
Hoi Merai!
Qiara- Ratel
Waarom hebben jullie het over eieren?
Merai- Ratel
Vooral over gezond eten en eetschema'sMerai schreef:Waarom hebben jullie het over eieren?
Gast- Gast
Merai schreef:Waarom hebben jullie het over eieren?
We hadden het over eetschema's...
Qiara- Ratel
Laten we het nu eens hebben over lekker/ongezond eten... het is wel weekend hoor
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Laten we het nu eens hebben over lekker/ongezond eten... het is wel weekend hoor
Ja dus? In het weekend mag je ongezond?
Gast- Gast
Nouja, chips dus...
En ik zal ook niet snel 'nee' zeggen tegen taart
En ik zal ook niet snel 'nee' zeggen tegen taart
Zininzon- Ratel
Ik heb dat met een zak chips als hij open is of in mijn buurt. Zo in de winkel geen moeite meer mee.
Gast- Gast
Zoals ik al eerder zei: in het weekend bevat alles nog steeds evenveel calorieen, en maakt het je even dik.Theedoosje schreef:Zininzon schreef:Laten we het nu eens hebben over lekker/ongezond eten... het is wel weekend hoor
Gast- Gast
Ik ben echt van de koekjes!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hou van borrelhapjes in de kroeg! Zeker na een drankje (of wat) kan ik dat moeilijk weerstaan. Thuis hebben we eigenlijk zelden tot nooit lekkers in huis, dan gaat het ook op.
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Zoals ik al eerder zei: in het weekend bevat alles nog steeds evenveel calorieen, en maakt het je even dik.Theedoosje schreef:Zininzon schreef:Laten we het nu eens hebben over lekker/ongezond eten... het is wel weekend hoor
ja precies. Daarom snap ik weekend niet zo whaha Hoe wel ik voor mij zelf wel heb ik mag 1x in de week chips, wat gauw het weekend wordt in mijn geval.
Gast- Gast
Nee, is inderdaad wel handig om niet veel in huis te hebben. Maar krijg op het moment nogal veel visite, dus heb steeds wel koeken, chips etc in huis.
Maar ik probeer wel op te letten dat ik ook wat minder ongezonde dingen haal die ik visite kan voorschotelen, zoals olijven
Maar ik probeer wel op te letten dat ik ook wat minder ongezonde dingen haal die ik visite kan voorschotelen, zoals olijven
Zininzon- Ratel
Dit?Merai schreef:Ik hou van borrelhapjes in de kroeg! Zeker na een drankje (of wat) kan ik dat moeilijk weerstaan. Thuis hebben we eigenlijk zelden tot nooit lekkers in huis, dan gaat het ook op.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: