Dagcafé
+25
silly-one
Kqip
Silver
Moezie
Kabouter
VeryCherry
Chocolate Cookie
Zwerver
_Lacey_
Zwoesj
Toet
klavertje
Serena
Snoes
Suus
Try
Ella
Roze Roos
Burn
Zininzon
May
Jeanette
Qiara
Lotus
Merai
29 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Dagcafé
Dolores, fijn dat je kunt komen en dat je serieus wordt genomen door de assistente.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik vannacht mijn (lelijke) deuren nou omruil met die (net geverfte) van mijn buurman.. Is dat een idee? Zijn huis is alleen wel in spiegelbeeld, maakt dat wat uit? Hij zal morgen vast denken dat ze lelijk zijn opgedroogd en dan opnieuw gaan schuren en verven
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als ik vannacht mijn (lelijke) deuren nou omruil met die (net geverfte) van mijn buurman.. Is dat een idee? Zijn huis is alleen wel in spiegelbeeld, maakt dat wat uit? Hij zal morgen vast denken dat ze lelijk zijn opgedroogd en dan opnieuw gaan schuren en verven
Whaha, je zou het kunnen proberen
Gast- Gast
Wat goed van je, Do.Dolores schreef:Ik heb net de huisartsenpost gebeld...
Ik mag om half elf komen want de assistente vond het toch niet zo goed klinken...
Vandaag nog?
Gast- Gast
En er een briefje bij ophangen of hij ze ook gelijk wilt doen en dan pas terug mag brengen?
De liefde met de buurman is toch al over, want hij heeft een witte laminaat vloer en dus totaal geen smaak.
Gast- Gast
Smikkell schreef:De liefde met de buurman is toch al over, want hij heeft een witte laminaat vloer en dus totaal geen smaak.
Weet je hoe gaaf dat kan zijn!
Gast- Gast
*Heel stom: soms type ik reacties en slik ik ze in, stomme onzekerheid*
Qiara- Ratel
En lelijke schoenen, maar dat kan nog voor het klussen zijn.
(Zijn stem is wel goedgekeurd, Alex )
(Zijn stem is wel goedgekeurd, Alex )
Gast- Gast
Nee..Isabella schreef:Smikkell schreef:De liefde met de buurman is toch al over, want hij heeft een witte laminaat vloer en dus totaal geen smaak.
Gast- Gast
Je kunt hem altijd nog stylen haha!
Een wit geverfte houten vloer vind ik fantastisch, net als een wit betonnen (gegoten) vloer.. Maar dat wit/grijse laminaat vind ik verschrikkelijk!Smikkell schreef:Nee..Isabella schreef:Smikkell schreef:De liefde met de buurman is toch al over, want hij heeft een witte laminaat vloer en dus totaal geen smaak.
Gast- Gast
Done
Qiara- Ratel
Kom maar door..Qiara schreef:*Heel stom: soms type ik reacties en slik ik ze in, stomme onzekerheid*
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kom maar door..Qiara schreef:*Heel stom: soms type ik reacties en slik ik ze in, stomme onzekerheid*
Haha, op dit moment ben ik niets aan het inslikken, maar ik onthoud het voor de volgende keer!
Qiara- Ratel
Maar die vloer ligt er net een paar dagen in. Ik vind dat iemand moet zijn zoals hij is en zich niet (te veel) moet aanpassen. Dan is deze persoon alleen niet geschikt voor mij..Jeanette schreef:Je kunt hem altijd nog stylen haha!
Zou dat werken; iets met iemand beginnen die het niet helemaal is (welk vlak dan ook), met het idee dat je dat wel aan hem veranderd?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar die vloer ligt er net een paar dagen in. Ik vind dat iemand moet zijn zoals hij is en zich niet (te veel) moet aanpassen. Dan is deze persoon alleen niet geschikt voor mij..Jeanette schreef:Je kunt hem altijd nog stylen haha!
Zou dat werken; iets met iemand beginnen die het niet helemaal is (welk vlak dan ook), met het idee dat je dat wel aan hem veranderd?
Nee, ik zlou dat ook niks vinden hoor. Ik zou me er alleen maar aan gaan ergeren. Je kunt iemand niet perfect maken naar je smaak, dan is hij het blijkbaar gewoon niet..
kee. Ik heb namelijk het idee dat de sfeer hier in het dag/nachtcafe wel zo is dat ieder zijn verhaal kan en mag doen en daar ook de eventuele hulp bij krijgt. Dat geldt dus ook voor jou..Qiara schreef:Smikkell schreef:Kom maar door..Qiara schreef:*Heel stom: soms type ik reacties en slik ik ze in, stomme onzekerheid*
Haha, op dit moment ben ik niets aan het inslikken, maar ik onthoud het voor de volgende keer!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar die vloer ligt er net een paar dagen in. Ik vind dat iemand moet zijn zoals hij is en zich niet (te veel) moet aanpassen. Dan is deze persoon alleen niet geschikt voor mij..Jeanette schreef:Je kunt hem altijd nog stylen haha!
Nee. Je moet er niet van uit gaan dat je iemand kan veranderen.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: