Dagcafé
+25
silly-one
Kqip
Silver
Moezie
Kabouter
VeryCherry
Chocolate Cookie
Zwerver
_Lacey_
Zwoesj
Toet
klavertje
Serena
Snoes
Suus
Try
Ella
Roze Roos
Burn
Zininzon
May
Jeanette
Qiara
Lotus
Merai
29 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Precies. In je andere topic las ik al dat je zelf aan het rommelen bent geweest. Ik vind je ogen echt niet iets om zelf mee te rommelen.Dolores schreef:Nee ik weet het niet zeker.
Het is eind vorig jaar begonnen, met dat andere zgn psychosomatische gezeik...
Ik wil helemaal niet naar de dokter, maar zoals jullie zagen, zit er echt vrij weinig anders op...
Gast- Gast
Ik ga even iets eten
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind ogen ook niet iets om 'zelf mee te rommelen' ....
Maar zo plastisch als jij t nu neerzet was het ook niet....
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind ogen ook niet iets om 'zelf mee te rommelen' ....
Ik doelde hierop:
Dolores schreef:
Dat is allemaal tot daaraantoe, ik heb verschillende oogcreme's en homeopatische zalfjes geprobeerd (cardiflor/callendullan etc) zonder resultaat, maar nu lijkt het alsof het 'ergst aangedane oog' ook af en toe opzwelt en ik zie er waziger mee..
Gast- Gast
Ik weet het Smik..
It's okay.... ik voel me gewoon even klote omdat ik er soms een zooi van maak..
Gast- Gast
Je hoeft je ook niet te verantwoorden. Je zit in een lastige postitie. Tuurlijk hoop je dat je het zelf kan oplossen en zo onder de dokter uit kan komen.. Maar meis, kijk in de spiegel..Dolores schreef:Ik weet het Smik..
En wie weet hoe je zelf je ogen aan het beschadigen bent. Dat is het ontwijken van de doc toch niet waard?
Gast- Gast
Gast- Gast
Meis, ga aub naar je huisarts, vraag desnoods een andere. Die roodheid onder je ogen ziet er vrij ernstig uit, ook in combinatie met je andere klachten. Het lijkt wel een allergische reactie ofzoiets.
Gast- Gast
Ik ga maandag bellen Storm, Smik en andere lieve mensen ....
Ik wil niet overkomen als aansteller maar ik heb er gewoon genoeg van.....
Ik wil niet overkomen als aansteller maar ik heb er gewoon genoeg van.....
Gast- Gast
*weg voor Do*
Laatst aangepast door Smikkell op za 19 maa 2011 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb het al eens eerder gegeven en er op door blijven gaan is flauw, maar ik kan echt niet tegen dat (soort) programma en ervaar eerder gevoelens van overgeven dan van tranen.Isabella schreef:Altijd huil ik bij All you need is love
Gast- Gast
Je bent echt alles behalve een aansteller Do, die uitslag in je gezicht doet gewoon veel pijn. Het is de dokter zijn taak om jou serieus te nemen hier in.
Gast- Gast
Eens..Storm schreef:Je bent echt alles behalve een aansteller Do, die uitslag in je gezicht doet gewoon veel pijn. Het is de dokter zijn taak om jou serieus te nemen hier in.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dan maar wegblijven vind ik je eigen fout. Nu kun je de arts niets kwalijk nemen. Ik zou toch naar de arts gaan met dit probleem. Misschien ziet hij meteen wat het is en begint hij niet over je p-dossier. Dat is iets wat je nu zelf invult. Net als *hint:aansteller*. Al snap ik je houding wel, daar moet ik eerlijk in zijn.
Dat ben ik ook echt met je eens....echt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eens..Storm schreef:Je bent echt alles behalve een aansteller Do, die uitslag in je gezicht doet gewoon veel pijn. Het is de dokter zijn taak om jou serieus te nemen hier in.
Ook eens.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb het al eens eerder gegeven en er op door blijven gaan is flauw, maar ik kan echt niet tegen dat (soort) programma en ervaar eerder gevoelens van overgeven dan van tranen.Isabella schreef:Altijd huil ik bij All you need is love
Haha. Hoezo dan? Ik vind het echt heerlijk om te kijken
Gast- Gast
Ja, en ik heb er helemaal niets mee.. ik kan het echt niet aanzien.Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik heb het al eens eerder gegeven en er op door blijven gaan is flauw, maar ik kan echt niet tegen dat (soort) programma en ervaar eerder gevoelens van overgeven dan van tranen.Isabella schreef:Altijd huil ik bij All you need is love
Haha. Hoezo dan? Ik vind het echt heerlijk om te kijken
Gast- Gast
Goedenavond iedereen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: