Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?
+22
minoessepoes
*Rainbow
M-G
xxDila
Mamsie
Roze Roos
Ella
Arwyn
Smurf
PrimaBella
Alias
Lotus
Merai
Laquisia
Blond
smooch
BJA
Zininzon
JD
Tsjip
Caroow
Jeanette
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?
Eigenlijk nooit. Tegen mijn vriend eigenlijk alleen als er iets speciaals is of als er een waardevol moment is. Maar ik zeg wel bijna elke avond: Ik vind je lief, of iets dergelijks.
Tegen mijn ouders, vrienden of broer eigenlijk nooit. Mijn ouders zeggen dat ook nooit tegen ons. Maar ik weet echt wel dat het zo is, daar twijfel ik geen moment aan. Ze uiten het alleen meer in daden dan in woorden.
Ik vind te pas en te onpas roepen dat je van iemand houdt een beetje afbreuk doen aan die woorden. Tussen mij en mijn vriend is het speciaal als we het zeggen en niet uit verplichting elke keer als we de deur uit gaan of als we de telefoon ophangen.
Tegen mijn ouders, vrienden of broer eigenlijk nooit. Mijn ouders zeggen dat ook nooit tegen ons. Maar ik weet echt wel dat het zo is, daar twijfel ik geen moment aan. Ze uiten het alleen meer in daden dan in woorden.
Ik vind te pas en te onpas roepen dat je van iemand houdt een beetje afbreuk doen aan die woorden. Tussen mij en mijn vriend is het speciaal als we het zeggen en niet uit verplichting elke keer als we de deur uit gaan of als we de telefoon ophangen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zeg heel vaak tegen mijn vriend dat ik van hem houd. Eigenlijk elke dag wel een keertje nu ik er zo over na denk. Soms staan we er ook op speciale momenten nog even bij stil.
Tegen mijn moeder of andere familieleden zeg ik het eigenlijk nooit. Wel jammer want ik weet dat zij wel weten dat ik van ze houd maar we spreken het niet uit. Zo zijn we niet echt opgevoed. Ik hoop dat als ik ooit kinderen krijg ik dit hun wel mee kan geven.
Tegen mijn moeder of andere familieleden zeg ik het eigenlijk nooit. Wel jammer want ik weet dat zij wel weten dat ik van ze houd maar we spreken het niet uit. Zo zijn we niet echt opgevoed. Ik hoop dat als ik ooit kinderen krijg ik dit hun wel mee kan geven.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zeg het tegen mijn vriend elke dag, tegen mijn moeder eens per jaar? Misschien minder.
Tegen vriendinnen heel soms. Maar voel me er ongemakkelijk bij, helemáál als ze het tegen mij zeggen.
Tegen vriendinnen heel soms. Maar voel me er ongemakkelijk bij, helemáál als ze het tegen mij zeggen.
Gast- Gast
Ik zeg heel vaak tegen mijn vriend dat ik van hem hou.. of heel vaak.. Ik zeg in iedergeval vaak dat ik gek op hem ben.
Mijn ouders zeg ik het ook regelmatig, als ik weer eens een weekendje thuis ben geweest en weer weg ga bijvoorbeeld. Tegen mijn zus heel af en toe.. En vriendinnen ligt het er een beetje aan wie het is. Mijn beste vriendinnetje zeg ik het ook nog wel een paar keer per jaar tegen, en de rest wat minder.. Maar dat betekent niet dat ze het niet weten.
Mijn ouders zeg ik het ook regelmatig, als ik weer eens een weekendje thuis ben geweest en weer weg ga bijvoorbeeld. Tegen mijn zus heel af en toe.. En vriendinnen ligt het er een beetje aan wie het is. Mijn beste vriendinnetje zeg ik het ook nog wel een paar keer per jaar tegen, en de rest wat minder.. Maar dat betekent niet dat ze het niet weten.
Gast- Gast
Ik zeg het eigenlijk alleen tegen mijn vriend. Tegen familie zeg ik het niet, mijn vader spreek ik niet meer, mijn moeder is het contact de laatste maanden ook erg slecht mee. De enige waar ik het tegen zou kunnen zeggen is mijn zusje, maar dat is niet in me opgekomen de laatste tijd.
Ben er dus niet echt scheutig mee om dat vaak te zeggen tegen mensen.
Ben er dus niet echt scheutig mee om dat vaak te zeggen tegen mensen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Heel zelden eigenlijk. Ik ben er niet zo van, vind het op de een of andere manier beladen woorden. Maar ik voel het wel vaak en dat vind ik het belangrijkst .
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Vaak toch wel , tegen vrienden en vriendinnen ;d
HellYeah- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 21-03-11
Rouxxxe schreef:Heel zelden eigenlijk. Ik ben er niet zo van, vind het op de een of andere manier beladen woorden. Maar ik voel het wel vaak en dat vind ik het belangrijkst .
Dat jij voelt dat je van een ander houdt vind je het belangrijkst? Wat apart. Als je het nooit zegt, kan een ander het toch niet weten? (spreek ook voor mezelf hoor) ik zou het heel erg/jammer vinden als mijn vriend nooit 'ik hou van je' tegen me zegt, maar hij het 't belangrijkst vindt dat hij het voelt.
Ik vind het een rare uitspraak van je.
Gast- Gast
Ik zeg het eigenlijk alleen maar tegen m'n vriend en tegen m'n zoontje. En ik zeg het bijna iedere dag wel
Gast- Gast
Ik zeg het nooit. Ook bij m'n ex zei ik het alleen maar als hij het eerst zei, nooit uit mezelf en van huis uit heb ik het ook nooit echt meegekregen dus daar zeggen we het ook niet.
Ik vind het ook een eng iets om te zeggen. Ik voel me dan kwetsbaarder dan dat ik me eigenlijk wil voelen.
Ik vind het ook een eng iets om te zeggen. Ik voel me dan kwetsbaarder dan dat ik me eigenlijk wil voelen.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?
» Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!
» Goede mensen, slechte mensen?
» Hoe vaak zie jij ....
» nav hoe vaak
» Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!
» Goede mensen, slechte mensen?
» Hoe vaak zie jij ....
» nav hoe vaak
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: