Lente foto's!
+9
Jerry
Lady4
Olijfje
rapa nui
Zwerver
Eris
Tullow
Laquisia
May
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Lente foto's!
Zeker weten! Was dan ook heerlijk weer Vind het eigenlijk maar jammer om weer thuis te zijn!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja je hebt zeker heerlijk weer gehad! Ik wil over een tijd een weekend naar Volendam. Waren er in de vakantie een halve dag, maar dat is veel te kort eigenlijk.
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik een weekendje ook te kort vondAuxo schreef:Ja je hebt zeker heerlijk weer gehad! Ik wil over een tijd een weekend naar Volendam. Waren er in de vakantie een halve dag, maar dat is veel te kort eigenlijk.
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Ik moet zeggen dat ik een weekendje ook te kort vondAuxo schreef:Ja je hebt zeker heerlijk weer gehad! Ik wil over een tijd een weekend naar Volendam. Waren er in de vakantie een halve dag, maar dat is veel te kort eigenlijk.
Ja? Dus ik kan beter nog langer gaan dan haha? Wat heb je allemaal gedaan daar dan dan je een weekend te kort vond?
Gast- Gast
Auxo schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik moet zeggen dat ik een weekendje ook te kort vondAuxo schreef:Ja je hebt zeker heerlijk weer gehad! Ik wil over een tijd een weekend naar Volendam. Waren er in de vakantie een halve dag, maar dat is veel te kort eigenlijk.
Ja? Dus ik kan beter nog langer gaan dan haha? Wat heb je allemaal gedaan daar dan dan je een weekend te kort vond?
Ik heb gewoon een bijkom-weekend geboekt. Maar dat was gewoon niet lang genoeg Het is daar zo heerlijk rustig en stil. Oooh wat verlang ik er weer naar! Maar Volendam zelf heb je snel gezien hoor. Als ik dan heel eerlijk ben vind ik eigenlijk alleen de haven boeiend.
Chocolate Cookie- Ratel
Dankje!Theedoosje schreef:CC> wat een leuke foto Wordt er vrolijk van
Chocolate Cookie- Ratel
Zusje van Bert! Die kuikentjes! LIEF
Ik heb ook een dierenfoto. De schaduwen zijn - van links naar rechts: mijn broertje, Tomas en ik:
Ik heb ook een dierenfoto. De schaduwen zijn - van links naar rechts: mijn broertje, Tomas en ik:
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Chocolate Cookie schreef:Auxo schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik moet zeggen dat ik een weekendje ook te kort vondAuxo schreef:Ja je hebt zeker heerlijk weer gehad! Ik wil over een tijd een weekend naar Volendam. Waren er in de vakantie een halve dag, maar dat is veel te kort eigenlijk.
Ik heb gewoon een bijkom-weekend geboekt. Maar dat was gewoon niet lang genoeg Het is daar zo heerlijk rustig en stil. Oooh wat verlang ik er weer naar! Maar Volendam zelf heb je snel gezien hoor. Als ik dan heel eerlijk ben vind ik eigenlijk alleen de haven boeiend.
Oh op die manier. Ik vind inderdaad dat je Volendam wel in een dag kan zien, dus vond het al zo gek dat een weekend te kort voor je was haha.
Gast- Gast
Afgelopen weekend op het strand! Heeeerlijk weer en de zee maken mij gelukkig.
Gast- Gast
Gast- Gast
Yasmin schreef:Sterre, wauw wat een mooie fotos!! welke camera heb je?
Thanks! Ik heb een Canon 1000D. Spiegelreflex dus, maar wel een instapmodel. Ik ben er heel gelukkig mee
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Gast- Gast
Ja echt super mooi! Zijn gemaakt met de telefoon van mijn vriend, maar die camera is echt goed met super mooie kleuren!Theedoosje schreef:ZC> heerlijk zo op het strand! En die zee foto, wauw!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: