Lente foto's!
+9
Jerry
Lady4
Olijfje
rapa nui
Zwerver
Eris
Tullow
Laquisia
May
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Lente foto's!
Zijn er nog meer mensen op uit getrokken? Laat je foto's zien van de lente!
Vandaag ben ik hier in het dorp er lekker op uitgetrokken. Ik heb een paar foto's gemaakt. Helaas nog niet zoveel bloemen als ik wilde en nog niet zo'n super boeiende foto's maar ik wilde ze toch wel delen met jullie. De echt mooie lente foto's komen vast nog wel
Hier de foto's die ik wel gemaakt heb: (gemaakt met telefoon)
Jaa bloemen!!
Vandaag ben ik hier in het dorp er lekker op uitgetrokken. Ik heb een paar foto's gemaakt. Helaas nog niet zoveel bloemen als ik wilde en nog niet zo'n super boeiende foto's maar ik wilde ze toch wel delen met jullie. De echt mooie lente foto's komen vast nog wel
Hier de foto's die ik wel gemaakt heb: (gemaakt met telefoon)
Jaa bloemen!!
Gast- Gast
Re: Lente foto's!
Niet speciaal een lente-foto, maar ik kreeg wel een lentegevoel toen ik de foto maakte.
Gast- Gast
Jaa ik ook! Als ik die van jou zie, met die bloemen en die bomen en die blauwe lucht krijg ik echt zin om hele dag buiten te zitten lezen en te genieten van het weer.
Gast- Gast
Auxo schreef:Jaa ik ook! Als ik die van jou zie, met die bloemen en die bomen en die blauwe lucht krijg ik echt zin om hele dag buiten te zitten lezen en te genieten van het weer.
haha ja ik twijfel ook of ik zo nog even lekker buiten ga zitten Maar de zon is bij ons al redelijk ver van t terras af gedraaid. Vandaar de twijfel.
Ik dacht net te horen (regionalen zender) dat het morgen nog wat warmer wordt Dan zit ik zeker buiten
Gast- Gast
Mijn uitzicht op het moment!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Auxo schreef:Jaa ik ook! Als ik die van jou zie, met die bloemen en die bomen en die blauwe lucht krijg ik echt zin om hele dag buiten te zitten lezen en te genieten van het weer.
haha ja ik twijfel ook of ik zo nog even lekker buiten ga zitten Maar de zon is bij ons al redelijk ver van t terras af gedraaid. Vandaar de twijfel.
Ik dacht net te horen (regionalen zender) dat het morgen nog wat warmer wordt Dan zit ik zeker buiten
Dat zou wel heerlijk zijn als het morgen nog warmer wordt! Al is het hier nu ook al erg lekker bij ons in de tuin, in de zon en uit de wind.
May, mooi uitzicht!
Gast- Gast
Je he auxo ik hoop dat ik dat goed gehoord heb op de radio
May ook zo'n mooie blauwe lucht! Heerlijk!
May ook zo'n mooie blauwe lucht! Heerlijk!
Gast- Gast
Ik heb genoten van de zon, heerlijk op het terras van mijn moeder. Hier een foto van mijn uitzicht (niet zo heel mooi, maar wel zonnig!):
Gast- Gast
Ik ben zo blij dat de lente zich langzaam begint te laten zien! Wat een heerlijk weer. En ik wordt vrolijk van deze lente foto's. Show me more!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Nice! Ik was ook buiten vanmorgen/ vanmiddag. Heerlijk was het .
Deze komen nu zo'n beetje uit:
Uitzicht naar de zee:
En deze kwamen we achter waar ik woon tegen, zo lief!
Deze komen nu zo'n beetje uit:
Uitzicht naar de zee:
En deze kwamen we achter waar ik woon tegen, zo lief!
Gast- Gast
ZvB> aaah de bloemetjes zo leuk!! en de eendjes lief!! Hier wordt ik ook blji van
Gast- Gast
Lieve bloemetjes
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Mooie foto's!!
Ik ga zo met mn vader, moeder, hond en vriendje het park in foto's maken
Ik ga zo met mn vader, moeder, hond en vriendje het park in foto's maken
Gast- Gast
Zelf heb ik geen lente foto's maar wat word ik blij van dit weer en deze foto's. Heerlijk!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb er vanmiddag wat in de tuin gemaakt, plaats ze morgenmiddag wel als ik er aan denk ( hele ochtend weg, batterij van camera nu leeg )
Leuke foto's! Lente, lente!
Leuke foto's! Lente, lente!
Gast- Gast
Mijn vriend en ik wouden even een ijsje halen bij de ijssalon. Wij waren blijkbaar niet de enige hahahaha!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Eris schreef:Zelf heb ik geen lente foto's maar wat word ik blij van dit weer en deze foto's. Heerlijk!
+1
Gast- Gast
Ja inderdaad, echt belachelijk gewoon hahaha. Gisteren ook al, maar goed dan zijn de winkels open...nu was het gewoon rustig in de stad behalve daar!
Is wel een goede lekkere ijsco kraam! Wij hebben overgeslagen deze keer!
Is wel een goede lekkere ijsco kraam! Wij hebben overgeslagen deze keer!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maar ze hebben daar ook wel super-lekker ijs! Dus het is het even wachten vaak wel waard.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: