Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Tijd geleden dat ik in het nachtcafe was
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ola!
Vandaag kan ik mezelf het meest egoistische kreng van de wereld noemen! Mijn stiefmoeder is ziek, mijn stief'iets' (Hij is acht jaar ouder, dat kan ik echt niet zoiets als 'vader' gaan noemen) gaat bij mijn moeder weg en het enige wat ik denk is:"Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn schilderijen aan mijn muur, zonder dat ik zelf hoef te prutsen?
Vandaag kan ik mezelf het meest egoistische kreng van de wereld noemen! Mijn stiefmoeder is ziek, mijn stief'iets' (Hij is acht jaar ouder, dat kan ik echt niet zoiets als 'vader' gaan noemen) gaat bij mijn moeder weg en het enige wat ik denk is:"Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn schilderijen aan mijn muur, zonder dat ik zelf hoef te prutsen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil mijn HM bestellliiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!
Is ie er nu nog niet? TNT is slooooowwwwwwwwwwwwwww! (Hij lag zaterdag toch al in het sorteercentrum?)
Gast- Gast
Nee . Ik kan me er niet goed toe zetten, ik hoest nu ook veel, slaap daardoor ook slecht. Dat speelt wel mee.
Ik hoop dat je hem snel krijgt. Eet dan wat !
Hoi SB!
Ik hoop dat je hem snel krijgt. Eet dan wat !
Hoi SB!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo!
Ik kom ook nog even meepraten vandaag. Niet te lang, want ik ben echt doodop!
Ik kom ook nog even meepraten vandaag. Niet te lang, want ik ben echt doodop!
Gast- Gast
Oh, busted
Hoi June!
Hoi June!
Qiara- Ratel
Heey June
ABE, soms mag je (ook in dit soort situaties) best aan jezelf denken. Het ophangen zelf is niet zo moeilijk hoor
ABE, soms mag je (ook in dit soort situaties) best aan jezelf denken. Het ophangen zelf is niet zo moeilijk hoor
Gast- Gast
ABE, soms is alle drama in andermans leven niet jouw hoogste prioriteit. Na een lange tijd wil jij ook een keer je huis op orde hebben. Dat is toch normaal? Het feit dat je jezelf een egoïstisch kreng vindt, laat al zien dat het reuze meevalt .
Gast- Gast
Hmmm, daar zit wat in. Ik heb vandaag mac and cheese gegeten
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:
Weet je wat het probleem is? Ik ben eindelijk zover dat het helemaal naar mijn smaak is. Of althans, de wanden zijn naar mijn smaak. En ik ben zo bang dat ik de boor net verkeerd zet en dus mijn wanden weer verpruts. Mijn moeder en ik waren zondag haar vriend aan het ontlasten door zelf dingen op te hangen m.b.v. plakstrips. Zij zegt dat het recht hangt, ik plak, hangt het niet recht en trek ik vervolgens al het verf van de wand... Ow, dat ik hem even niet meer had. Dat wil ik dus niet meer, haha.
Gast- Gast
Quire: vervelend ook al verkouden? Bij mij op het werk zijn veel collega's ziek vanwege griep/verkoudheid!
ABE: Heb je geen handige buurman/ vriend/ oom etc.
Ik heb nog geen zin in slapen! mijn man is er weer eens vandoor
ABE: Heb je geen handige buurman/ vriend/ oom etc.
Ik heb nog geen zin in slapen! mijn man is er weer eens vandoor
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Maar wat moet er worden opgehangen dan? Alles wat aan 1 schroef hangt, hangt sowieso recht. Heb je geen vrienden die het voor je willen doen?ABE schreef:Smikkell schreef:
Weet je wat het probleem is? Ik ben eindelijk zover dat het helemaal naar mijn smaak is. Of althans, de wanden zijn naar mijn smaak. En ik ben zo bang dat ik de boor net verkeerd zet en dus mijn wanden weer verpruts. Mijn moeder en ik waren zondag haar vriend aan het ontlasten door zelf dingen op te hangen m.b.v. plakstrips. Zij zegt dat het recht hangt, ik plak, hangt het niet recht en trek ik vervolgens al het verf van de wand... Ow, dat ik hem even niet meer had. Dat wil ik dus niet meer, haha.
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Quire: vervelend ook al verkouden? Bij mij op het werk zijn veel collega's ziek vanwege griep/verkoudheid!
Nou, het is vooral alleen hoest, begon vorige week met een raar gevoel in mijn keel en als ik dan in bed lig, moet ik zo erg hoesten dat ik niet kan slapen
Qiara- Ratel
Wow, June, doe maar wild!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Wow, June, doe maar wild!
Het is echt een heel leuk verhaal en het was ook nog eens heel leuk.
Resultaat: een uur slaap en te laat op mijn werk. Au.
Gast- Gast
June schreef:Wat rot, Q ..
Ja, ik snap er niets van. Ik hoop dat het vannacht weer beter gaat, gisteren ging het in ieder geval iets beter...
Vertel?
Laatst aangepast door Qiara op wo 30 maa 2011 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Qiara schreef:June schreef:Wat rot, Q ..
Ja, ik snap er niets van. Ik hoop dat het vannacht weer beter gaat, gisteren ging het in ieder geval iets beter...
Als het over een week niet over is, misschien toch maar even babbelen met de huisarts?
Gast- Gast
Ja, moet ik maar doen, maar niet veel zin in.
Qiara- Ratel
uhh.. ik zie geen verslag in mijn mal!!June schreef:Ik heb gisteren een jongen mee naar huis genomen
Gast- Gast
Volgens mij komt het verslag nu
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Maar wat moet er worden opgehangen dan? Alles wat aan e schroef hangt, hangt sowieso recht. Heb je geen vrienden die het voor je willen doen?ABE schreef:Smikkell schreef:
Ik heb geen vrienden. Nee, even serieus. Ik wil het niet aan hen overlaten al ik hun huis zie. Want volgens mij kan ik het dan net zo goed zelf doen.
Ik heb hier nu nog een boormachine staan van de vriend (of ex-vriend) van mijn moeder en zou in het gasbeton kunnen boren, maar of het echt verstandig is???
Gasbeton:
*Lepelrek in keuken.
*Memobord in keuken.
*Kapstok.
*Spiegel in de slaapkamer.
Harde muren (waar ik geen boor voor heb);
*Het lelijke schilderij moet worden verhangen.
*En er moet een schilderij boven mijn buikkast komen.
*En eventueel negen fotolijstjes boven het eetgedeelte, maar ik denk dat ik deze ga plakken met plakstrips.
En dan heb ik nog mijn eetkamertafellampen (Nieuw woord!) die moeten komen te hangen.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: