Wat ben ik toch een doos.
+6
Kqip
Dennenappel
loura
Caro
Suus
Caramba
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat ben ik toch een doos.
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon terugbrengen. Als je de reden erbij vertelt kan men bovendien bijna niet anders dan daar respect voor hebben, ik vind het in ieder geval lovenswaardig!
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Domme actie van mij: waar zal ik beginnen? Ik ben zó onhandig, dat ik de hele dag door onnozel overkom.
CBL: terugbrengen inderdaad!
CBL: terugbrengen inderdaad!
Gast- Gast
Wat goed dat je merken vermijdt die op dieren getest zijn, ik ga ook eens kijken op prroefdiervrij.nl. Ik zou het inderdaad ook proberen te ruilen.
Gast- Gast
Ik heb ooit proefdiervrije make up willen aanschaffen, maar ik werd toen meteen dood gespamd door de proefdiervrij brigade. Ze wilde zoveel van me, dat ik me zelf een proefdier ging voelen
Gast- Gast
Ook dom..
Slaapdienst op werk gisteren. Word ik wakker, ga achter de pc zitten om te rapporteren, snap ik niet waarom de pc het niet doet en zit er dan doelloos naar te staren. Oftewel, nog niet op aan gedrukt, maar was nog te duf haha.
Slaapdienst op werk gisteren. Word ik wakker, ga achter de pc zitten om te rapporteren, snap ik niet waarom de pc het niet doet en zit er dan doelloos naar te staren. Oftewel, nog niet op aan gedrukt, maar was nog te duf haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» De blije doos...
» Iemand een doos over
» Forummomenten uit de oude doos
» Doos bewaren ivm garantie?
» De blije doos...
» Iemand een doos over
» Forummomenten uit de oude doos
» Doos bewaren ivm garantie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: