Wat ben ik toch een doos.
+6
Kqip
Dennenappel
loura
Caro
Suus
Caramba
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat ben ik toch een doos.
Ik gebruik alleen shampoo, make up ed van eigen merk Etos, Kruidvat ed omdat die niet op dieren zijn getest.
In de Etos folder zag ik dat er shampoo en contioner van Wella in de aanbieding was (normaal is 1 fles daar € 5,00 en nu is het 2 flessen voor die prijs).
Op proefdiervrij.nl had ik ooit eens gezien dat Wella niet op dieren was getest dus ik dacht ''mooi dat ga ik eens even kopen''.
Kom ik er gisteravond achter dat het volgens mij een ander merk was. Het ging om Weleda wat niet op dieren getest is.
Nu zit ik met 4 grote flessen die ik niet wil gebruiken.
Best dom haha.
Nou ja, dan geef ik ze wel aan me moeder.
Ook iemand een domme acties gehad laatst?
In de Etos folder zag ik dat er shampoo en contioner van Wella in de aanbieding was (normaal is 1 fles daar € 5,00 en nu is het 2 flessen voor die prijs).
Op proefdiervrij.nl had ik ooit eens gezien dat Wella niet op dieren was getest dus ik dacht ''mooi dat ga ik eens even kopen''.
Kom ik er gisteravond achter dat het volgens mij een ander merk was. Het ging om Weleda wat niet op dieren getest is.
Nu zit ik met 4 grote flessen die ik niet wil gebruiken.
Best dom haha.
Nou ja, dan geef ik ze wel aan me moeder.
Ook iemand een domme acties gehad laatst?
Gast- Gast
Re: Wat ben ik toch een doos.
Domme actie van mezelf: Van de week van de trap gevallen, door haast, nu kwam ik er vandaag pas achter dat mijn pink een afwijking heeft en ik heb er geen gevoel in. Het enige gevoel dat ik ermee heb is, doof en tintelingen.
Straks naar de huisarts ermee.
Straks naar de huisarts ermee.
Laatst aangepast door Spetterdespat op vr 18 maa 2011 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
_Donnaa schreef:Het moet toch ergens op getest worden..
Nou dat vind ik dus niet, want kan ook zonder dieren zoals je dus nu weet.
Daar ging het niet om trouwens.
Marin, nee dat doe ik niet.
Gast- Gast
Domme actie van mij: ik ben woensdag over een paaltje gevallen en heb nu nog steeds moeite met (trap)lopen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
CBL, ik vind het nobel dat je achter je standpunt blijft staan, ook nu je ze al gekocht en in huis hebt. Dat siert je..
Je kan ze inderdaad weggeven. Ik neem aan dat ruilen geen optie is?
Je kan ze inderdaad weggeven. Ik neem aan dat ruilen geen optie is?
Gast- Gast
Alles kan beter, maar dat wil niet zeggen dat we dat ook doen..Caribbeanlover schreef:_Donnaa schreef:Het moet toch ergens op getest worden..
Maar daar gaat dit topic niet om, al kreeg ik dat idee wel..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Alles kan beter, maar dat wil niet zeggen dat we dat ook doen..Caribbeanlover schreef:_Donnaa schreef:Het moet toch ergens op getest worden..
Het gaat dus gewoon om domme acties
Gast- Gast
Ik ben niet achterlijkFoolishSam schreef:_Donnaa schreef:Alles kan beter, maar dat wil niet zeggen dat we dat ook doen..Caribbeanlover schreef:_Donnaa schreef:Het moet toch ergens op getest worden..
Gast- Gast
Wanneer heb je het gekocht, CBL? Kun je niet ruilen als je de bon nog hebt?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben niet achterlijkFoolishSam schreef:_Donnaa schreef:Alles kan beter, maar dat wil niet zeggen dat we dat ook doen..Caribbeanlover schreef:_Donnaa schreef:Het moet toch ergens op getest worden..
Oh...dat idee kreeg ik wel
Gast- Gast
Weleda staat bekend als een heel erg natuurlijk, volgens mij diervriendelijk merk. Heb je het echt al uitgezocht dat het om Weleda ging en niet om Wella?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend voor je.FoolishSam schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Vervelend voor je.FoolishSam schreef:
Haha!
Ok, ontopic!
Gast- Gast
Caro schreef:Weleda staat bekend als een heel erg natuurlijk, volgens mij diervriendelijk merk. Heb je het echt al uitgezocht dat het om Weleda ging en niet om Wella?
Ze had Wella shampoo gekocht in de veronderstelling dat dat de diervriendelijke was. Maar dat bleek Weleda te zijn.
Als je t niet kunt ruilen zou ik ze gewoon aan iemand weggeven. Maak je iemand anders er nog blij mee.
Gast- Gast
Caro schreef:Weleda staat bekend als een heel erg natuurlijk, volgens mij diervriendelijk merk. Heb je het echt al uitgezocht dat het om Weleda ging en niet om Wella?
Ik geloof dat het om een paar flessen shampoo Wella ging en niet Weleda. Wella is idd niet dierproefvriendelijk.
Gast- Gast
Als je het bonnetje hebt kan je het ook terug brengen?
Ik heb nog niet veel gedaan vandaag dus nog niets doms nee
Ik heb nog niet veel gedaan vandaag dus nog niets doms nee
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Caro schreef:Weleda staat bekend als een heel erg natuurlijk, volgens mij diervriendelijk merk. Heb je het echt al uitgezocht dat het om Weleda ging en niet om Wella?
Ze had Wella shampoo gekocht in de veronderstelling dat dat de diervriendelijke was. Maar dat bleek Weleda te zijn.
Als je t niet kunt ruilen zou ik ze gewoon aan iemand weggeven. Maak je iemand anders er nog blij mee.
huh? dat zeg ik toch ook? :-). Ze wilde Wella kopen, heeft nu Weleda gekocht maar dacht dat Weleda niet diervriendelijk was. En dan zeg ik volgens mij dat ik weleda bekend staat als een natuurlijk en diervriendelijk merk. DUs vandaar dat ik vraag of ze zich dan niet in de namen vergist heeft. Oftewel: dat ze die flessen alsnog niet kan gebruiken :-)
Caro- Ratel
Caro schreef:Marin schreef:Caro schreef:Weleda staat bekend als een heel erg natuurlijk, volgens mij diervriendelijk merk. Heb je het echt al uitgezocht dat het om Weleda ging en niet om Wella?
huh? dat zeg ik toch ook? :-). Ze wilde Wella kopen, heeft nu Weleda gekocht maar dacht dat Weleda niet diervriendelijk was. En dan zeg ik volgens mij dat ik weleda bekend staat als een natuurlijk en diervriendelijk merk. DUs vandaar dat ik vraag of ze zich dan niet in de namen vergist heeft. Oftewel: dat ze die flessen alsnog niet kan gebruiken :-)
Nee het is net andersom!
Gast- Gast
Domme actie van mij; de deur hard achter mij dicht trekken terwijl mijn vinger er nog tussen zat.
Nu heb ik een blauwe gevoelige nagel.
Nu heb ik een blauwe gevoelige nagel.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wella test op dieren net als vele andere merken zoals bijvoorbeeld Andrelon, FA, Lancaster, Dove, Sanex en Rexona
Maar als je de bon hebt zou ik het gewoon ruilen?
Maar als je de bon hebt zou ik het gewoon ruilen?
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Nou hehe: lezen is ook een kunst Caro!
Caro- Ratel
Huh waar testen hun dat dan, dat zijn toch nederlandse merken? Die dove en andrelon enzo, weet even niet meer wie het zei. Make-up en verzorgingsproducten mogen al heel lang niet meer op dieren getest worden in europa.. dacht ik
Gast- Gast
[quote="Smikkell"]CBL, ik vind het nobel dat je achter je standpunt blijft staan, ook nu je ze al gekocht en in huis hebt. Dat siert je..
quote]
+1.
quote]
+1.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» De blije doos...
» Iemand een doos over
» Forummomenten uit de oude doos
» Doos bewaren ivm garantie?
» De blije doos...
» Iemand een doos over
» Forummomenten uit de oude doos
» Doos bewaren ivm garantie?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: