Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Pfff, ja ik ben nu wel heel blij We gaan van 13 t/m 20 mei dus naar dit hotel. Alleen jammer dat ik moest boeken bij Corendon, was de goedkoopste die ik kon vinden, maar ik vind het zo'n spijtige reclame dat ik daar eigenlijk nooit wilde boeken. Maar dan komt de echte Hollander in me naar boven en kies ik toch voor iets minder betalen
Gast- Gast
Oh Alex dat ziet er gaaf uit! EN ja dan maar het goedkoopste. Als ze verder goed zijn maakt het niet uit.
Gast- Gast
mensen.. niet qouten please.
Maar weet iemand hoe jongeren met adhd (en een heeeele licht verstandelijke beperking) begeleid kan gaan werken? of waar... in een bedrijf waar ze om kunnen gaan met een lvb, adhd, agressie?
Maar weet iemand hoe jongeren met adhd (en een heeeele licht verstandelijke beperking) begeleid kan gaan werken? of waar... in een bedrijf waar ze om kunnen gaan met een lvb, adhd, agressie?
Gast- Gast
Is er geen zorgloket of instantie voor dat soort vragen?
Ik heb het idee dat dit soort mensen via een instantie en hun begeleiding aan het werk gaan en dat deze ook bemiddeld tussen persoon en bedrijf.
Ik heb het idee dat dit soort mensen via een instantie en hun begeleiding aan het werk gaan en dat deze ook bemiddeld tussen persoon en bedrijf.
Gast- Gast
Ja, de MEE zover ik weet.
maar dit gebeurt niet altijd, mn broertje werkt nu via het reguliere werk, maar dit loopt helemaal fout, door zijn gedrag... dus hebben eigenlijk iemand nodig die voor hem kan praten. t is bij hem zwart/wit en stront eigenwijs
Gast- Gast
Alex schreef:Pfff, ja ik ben nu wel heel blij We gaan van 13 t/m 20 mei dus naar dit hotel. Alleen jammer dat ik moest boeken bij Corendon, was de goedkoopste die ik kon vinden, maar ik vind het zo'n spijtige reclame dat ik daar eigenlijk nooit wilde boeken. Maar dan komt de echte Hollander in me naar boven en kies ik toch voor iets minder betalen
Nu sponser jij die reclame. Doet dat pijn?
Gast- Gast
Whahaha ik stond net in mn string en topje voor het raam (ja dom, I know) en toen liep de buurjongen lachend langs. Nah ja, prima. Loopt ie net weer terug langs het raam, naar binnen kijkend. Zeg piemelhoofd, ik blijf niet voor dat raam stond ofzo heur...
Gast- Gast
Ik ga straks een blik van 'jouw' chocolaatjes weggeven. Sterk he Geen zin om bloemetje te halen ofzo en vond dit wel een goede B-optie (en goed voor mijn lijn ).
Hij is erg leuk om te zien en het eerste jaar dat ik hier woonde was ik altijd blij als hij voorbij liep en liet ik zelfs een keer mn boodschappen vallen toen hij het hek voor me open hield. Totdat ik hem een keer hoorde praten. Hij praat alsof hij niet 100% is, misschien is ie dat ook niet. Echt een debielenklankje ofzo....kan het niet benoemen Sinds die tijd is de liefde over.
Hij is erg leuk om te zien en het eerste jaar dat ik hier woonde was ik altijd blij als hij voorbij liep en liet ik zelfs een keer mn boodschappen vallen toen hij het hek voor me open hield. Totdat ik hem een keer hoorde praten. Hij praat alsof hij niet 100% is, misschien is ie dat ook niet. Echt een debielenklankje ofzo....kan het niet benoemen Sinds die tijd is de liefde over.
Gast- Gast
Knap van jou Die chocolaatjes doen jou nu dus aan mij denken? Cool!
Zo jammer he, als je een lekkere kerel tegenkomt en er toch iets niet helemaal 100 aan hem is.
Zo jammer he, als je een lekkere kerel tegenkomt en er toch iets niet helemaal 100 aan hem is.
Gast- Gast
Ja en eerst dacht ik ach, wat maakt het uit. Kwestie van knevelen in bed en tis opgelost. Maar ja, dat ding moet een keer uit...
Gast- Gast
Olaaa!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn nieuwe buurjongen is aan het klussen en staat buiten zijn deuren te verven. Zal ik die van mij er naast zetten? Ik woon hier nu al 5 jaar en er staan pas twee deuren lelijk in de grondverf.
Ik ben maar gedoucht en uit bed gegaan. Voor de verandering ook eens aangekleed, want anders denken ze bij de supermarkt dat ik alleen nog maar in pyjama leef met mascara tot mijn kin. En als ze dat bij de supermarkt denken, denkt mijn nieuwe buurman dan vast ook.
Ik ben maar gedoucht en uit bed gegaan. Voor de verandering ook eens aangekleed, want anders denken ze bij de supermarkt dat ik alleen nog maar in pyjama leef met mascara tot mijn kin. En als ze dat bij de supermarkt denken, denkt mijn nieuwe buurman dan vast ook.
Gast- Gast
Ik zou het proberen, Smikkie. Is het een leuke buurjongen?
Hoi Storm en Jeanette!
Hoi Storm en Jeanette!
Laatst aangepast door Alex op za 19 maa 2011 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hey Alex, toch je naam veranderd zie ik. Zo is ie toch leuker
Heb je toch een vakantie geboekt?
Gast- Gast
Als het een leuke buurjongen is Smikkell, gewoon doen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Hey Alex, toch je naam veranderd zie ik. Zo is ie toch leuker
Ja leuker is ie zo he Vind ik ook.
We hebben ein-de-lijk de vakantie geboekt. 13 t/m 20 mei naar Turkije. Mijn man vraagt deze week nog de vakantie aan voor september, gaan we die ook gelijk boeken.
Hoe is het nu met jou?
Gast- Gast
Nou, ik ben er net achtergekomen dat ik wacht met mijn oordeel tot ik hem heb horen praten.Alex schreef:Ik zou het proberen, Smikkie. Is het een leuke buurjongen?
Hoi Storm en Jeannette!
*gaat nu snel alle vuilniszakken en wijnflessen bij de voordeur opruimen*
Gast- Gast
Dolores schreef:Sannie, waar ik woon gaat dat via de Altlantgroep, is er bij jullie niet zoiets?
dat weet ik dus niet, we hebben nu (met spoed) een mailtje naar de mee gestuurd
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: