Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Mag wel hoor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is lief, maar voor ik daar ben kan je weer naar huis hahaha. Ik moet dan het hele land door
Gast- Gast
Ik snap niks van mn pakketjes.. Er is woensdag aangebeld voor een pakket van de wehkamp, dus ik denk donderdag ook (toen was ik aan het werk). Maar er ligt geen briefje in de bus ofzo dat ik het kan ophalen. En ook van de dvdboxen van bol.com niet. Mis ik iets ? Hoe kom ik dan nu aan mn pakketjes
Gast- Gast
Ik ga eens de foto's uploaden die ik net gemaakt heb. En dan kijk ik welke ik hier neer ga zetten
Gast- Gast
pffffff we zitten te kijken voor luxe vakantie in september, maar het mag niet teveel kosten voor meneer. Stel je voor dat je meer dan 2000 euro moet betalen voor 2 weken Mexico.
Gast- Gast
Bah zeg, wilde ik vanmiddag naar de woonboulevard, blijkt dat de bus maar 1x in het uur gaat. Dan nog maar even een drie kwartier wachten, is 't gelijk alweer zo laat als ik daar ben...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ga eens de foto's uploaden die ik net gemaakt heb. En dan kijk ik welke ik hier neer ga zetten
Zo ze staan in ander topic
MAple> balen zeg
Alex> Waarom mag het niet meer kosten van hem?
Gast- Gast
Nee, niet direct, ik ga gewoon even neuzen. Wil even bij de Action en de Xenos kijken, misschien dta ik nog wat leuke dingen voor in huis vind. Zal vast niet met lege handen thuiskomen
Gast- Gast
Maple schreef:Nee, niet direct, ik ga gewoon even neuzen. Wil even bij de Action en de Xenos kijken, misschien dta ik nog wat leuke dingen voor in huis vind. Zal vast niet met lege handen thuiskomen
Oh nou gelukkig maar:D Veel plezier ! Ik hoop dat je wat leuks vind
Gast- Gast
Zo mijn weektaak is gedaan, mijn was is bijna klaar, heb besloten wat ik ga eten het weekend, mijn kamer is weer redelijk toonbaar, nu tijd voor een kopje thee met een boterham!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Zo mijn weektaak is gedaan, mijn was is bijna klaar, heb besloten wat ik ga eten het weekend, mijn kamer is weer redelijk toonbaar, nu tijd voor een kopje thee met een boterham!
Goed bezig May Een verdiende boterham en kopje thee
Bij mij staat de was ook aan, hij is hoop ik bijna klaar
Gast- Gast
Jeetje mina, hij kan echt alleen maar zeuren. Nu durft hij weer niet te boeken omdat hij misschien geen vakantie krijgt in september. Wie komt hem even spanken?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:May schreef:Zo mijn weektaak is gedaan, mijn was is bijna klaar, heb besloten wat ik ga eten het weekend, mijn kamer is weer redelijk toonbaar, nu tijd voor een kopje thee met een boterham!
Ja mijn jurkjes liggen heerlijk buiten te drogen, alleen jammer dat de zon daar niet is, maar ach, het droogt wel lekker!
Alex wat enorm frustrerend lijkt me dat!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May, enorm frustrerend.
Mei gaan we in ieder geval wél boeken. Nu nog even het hotel kiezen, whaha. Wat een gedoe.
Mei gaan we in ieder geval wél boeken. Nu nog even het hotel kiezen, whaha. Wat een gedoe.
Gast- Gast
May schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Zo mijn weektaak is gedaan, mijn was is bijna klaar, heb besloten wat ik ga eten het weekend, mijn kamer is weer redelijk toonbaar, nu tijd voor een kopje thee met een boterham!
Ja mijn jurkjes liggen heerlijk buiten te drogen, alleen jammer dat de zon daar niet is, maar ach, het droogt wel lekker!
Alex wat enorm frustrerend lijkt me dat!
Oh ja ik twijfelde ook om kleding nog buiten te hangen. Maar bij ons is de zon ook een heel end weg gedraaid al. Dus ook weinig zon nog op terras. Heb nu maar binnen gehangen
Gast- Gast
Alex schreef:Jeetje mina, hij kan echt alleen maar zeuren. Nu durft hij weer niet te boeken omdat hij misschien geen vakantie krijgt in september. Wie komt hem even spanken?
Ooh nee he Vervelend zo belangrijk zijn voor je werk Frustrerend ook :S
Gast- Gast
Hoiii meiden!!
Hoe gaat ie hier?
Hoe gaat ie hier?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Huh maar in september was toch al toegezegd?
Ja, maar man is nu bang dat ze het toch weer intrekken bladiebla en toen zei ik dat ie dan maandag maar naar meneer de LG moet gaan en tegen hem moet zeggen dat hij van 13 t/m 20 mei en van 22 september t/m 4 oktober niet aanwezig is ivm vakantie. Maar dat durft ie dan weer niet.
Maaaaar de vakantie voor mei is GEBOEKT! HALLELUJA.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: