Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
achja maar het vervelende is: ik heb nog steeds honger dus als iemand nog kliekjes heeft ik meld me aan om je ervan af te helpen
Gast- Gast
Smikkie, ik heb geen plannen voor vanavond en dat hou ik zo. Ga straks lekker aan de rose, en misschien op tijd naar bed.
Reev, ik dacht dat het m'n man was en toen zag ik jouw naam en ik dacht WTF maar ik belde nog terug en toen nam je niet eens op. Flauw.
Reev, ik dacht dat het m'n man was en toen zag ik jouw naam en ik dacht WTF maar ik belde nog terug en toen nam je niet eens op. Flauw.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Smikkie, ik heb geen plannen voor vanavond en dat hou ik zo. Ga straks lekker aan de rose, en misschien op tijd naar bed.
Whaha hilarisch. Ik mopperde wel heel erg op mn moeder omdat twee keer de verbinding werd verbroken. Maar dat deed ik dus blijkbaar zelf
Maarre als jij aan de rose gaat en ik ook, dan drink ik niet in mn eentje
Gast- Gast
Yeeeaaah, dan mag ik ook.Reva schreef:Alex167 schreef:Smikkie, ik heb geen plannen voor vanavond en dat hou ik zo. Ga straks lekker aan de rose, en misschien op tijd naar bed.
Whaha hilarisch. Ik mopperde wel heel erg op mn moeder omdat twee keer de verbinding werd verbroken. Maar dat deed ik dus blijkbaar zelf
Gast- Gast
Hmm.. hij ligt op de grill en ik heb er zin in Hij is ook erg lekker Smik!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Yeeeaaah, dan mag ik ook.Reva schreef:Alex167 schreef:Smikkie, ik heb geen plannen voor vanavond en dat hou ik zo. Ga straks lekker aan de rose, en misschien op tijd naar bed.
Ik hou wijselijk mijn mond
Merai- Ratel
Recept?Merai schreef:Hmm.. hij ligt op de grill en ik heb er zin in Hij is ook erg lekker Smik!
Gast- Gast
Ik ben thee aan het zuipen, telt dat ook .
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn fles is al leeg.. Rotfles! stond in de ah met een fles wijn. zegt die stomme trut achter de kassa, mag ik je legitimatie zien ? Ik zo: ik ben al 23! bijna 24..
maar was niet aan mijn gezicht af te zien dus kreeg die fles niet mee. Stomme doos. Ik was echt hels.
maar was niet aan mijn gezicht af te zien dus kreeg die fles niet mee. Stomme doos. Ik was echt hels.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Recept?Merai schreef:Hmm.. hij ligt op de grill en ik heb er zin in Hij is ook erg lekker Smik!
Okay, terwijl ik geniet van dit heerlijke (!!) gerecht het simpele recept
Benodigdheden voor 1 tosti:
- 2 boterhammen (Het liefst dikgesneden)
- een plak kaas
- een plakje bacon
- een halve bosui
- een halve rode peper
- een teentje knoflook
Smeer de boterham, beleg met de kaas. De bacon in kleine reepjes scheuren en verdelen over de kaas. Zo ook de gesneden bosui, peper en knoflook. Boterham erop, in de grill en eet smakelijk! Ketchup erbij is een aanrader
Laatst aangepast door Merai op vr 18 maa 2011 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Lynn_ schreef:Ik ben thee aan het zuipen, telt dat ook .
Ik doe mee met ijsthee light
Merai- Ratel
Dolcis_ schreef:Mijn fles is al leeg.. Rotfles! stond in de ah met een fles wijn. zegt die stomme trut achter de kassa, mag ik je legitimatie zien ? Ik zo: ik ben al 23! bijna 24..
Kan me voorstellen dat het voor jou vervelend was in deze situatie maar ik vind het goed dat ze er op controleren en zich aan de regels houden!
Merai- Ratel
Reev, je vertelt niet eens waarom je niet opnam. Chickenshit
A. zei net tijdens het eten ineens 'Tietuh'.
Gast- Gast
Uiteindelijk hield ze zich nog neit aan de regels, want als je samen alcohol koopt, moet je je beiden legitimeren. En ze verkocht de wijn wel aan mijn vriend. Zonder dat ik mij kon legitimeren.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reev, je vertelt niet eens waarom je niet opnam. Chickenshit
Laat je dr meelezen op het forum ofzo Bedoelde ze zitten? Ik zag pas net op mn foon toen jij het zei dat ik je had gebeld Blijkbaar kan mijn htctje wisselgesprekken voeren.
Wie kijkt x factor? Mooi zeg!!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reev, je vertelt niet eens waarom je niet opnam. Chickenshit
Haha leest ze hier soms mee?
Edit: spuit elf
Merai- Ratel
Dolcis_ schreef:Uiteindelijk hield ze zich nog neit aan de regels, want als je samen alcohol koopt, moet je je beiden legitimeren. En ze verkocht de wijn wel aan mijn vriend. Zonder dat ik mij kon legitimeren.
Daar heb je gelijk in.
Merai- Ratel
Ik ben het ook aan het kijken, mooooi inderdaad!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Eens.Merai schreef:Dolcis_ schreef:Mijn fles is al leeg.. Rotfles! stond in de ah met een fles wijn. zegt die stomme trut achter de kassa, mag ik je legitimatie zien ? Ik zo: ik ben al 23! bijna 24..
Kan me voorstellen dat het voor jou vervelend was in deze situatie maar ik vind het goed dat ze er op controleren en zich aan de regels houden!
Hier hangt nu een bordje in de supermarkt waarop staat dat je, wanneer je al groep alcohol komt komen, allemaal boven de 16 moet zijn. Is dat bij jullie ook? Ik vind dat wel goed. Zo voorkom je toch weer een beetje dat één oudere jongen drank kan kopen voor een groep jongere personen.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 18 maa 2011 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Merai, klinkt goed. Nu heb ik een reden om morgen naar buiten te gaan
Haha nou dat is toch een mooie bijkomstigheid van deze heerlijke tosti Het enige nadeel is: hij smaakt altijd naar meer maar ik heb mezelf weten te bedwingen..
Merai- Ratel
Maar ik weet niet hoor...misschien ben ik erg, maar dan laat je de 15jarige-piemeltjes toch even buiten wachten?
Gast- Gast
Reva schreef:Maar ik weet niet hoor...misschien ben ik erg, maar dan laat je de 15jarige-piemeltjes toch even buiten wachten?
Ja het staat hier inderdaad ook, samen alcohol kopen, samen legitimeren. Maar ik vind deze maatregel ook niet echt goed te controleren, ik vind het idee wel goed maar je kunt er inderdaad erg makkelijk onderuit komen.
Merai- Ratel
Klopt, daarom schreef ik ´een beetje´ ook dikgedrukt.Reva schreef:Maar ik weet niet hoor...misschien ben ik erg, maar dan laat je de 15jarige-piemeltjes toch even buiten wachten?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: