Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Waarom zou je om die reden niet meer durven?Snoes schreef:Ze staan er nog gewoon hoor, blz 17 ofzo denk.ProudMama schreef:Nu heb ik de foto's van Alex gemist....
En als ik de commentaren zo lees weet ik niet of ik maandag durf...
Omdat ze weet dat ze de lul is en ze haar jurkje aan me kwijt is
Gast- Gast
Tullow schreef:Burn schreef:Tullow schreef:He Burn, had je al gebeld?
Nee, ben net thuis.. En de moed heb ik nog niet helemaal bij elkaar..
En het is nu aankomstdag op het park, en dat mag vanaf 3u, dus het is nu geen logische tijd om te bellen..
Is dat voor dat park in Heijen? Anders probeer je het vanavond even...
Dat ga ik doen! Dankje voor die schop onder mn kont!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nou, ik heb weer een half uur gewerkt..nu even de afwas doen en dan nog een half uurtje werken. Hopelijk is tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben, mijn vriend ook weer terug uit België.
Ow en btw ik wil ook nieuwe kleren! Heb van de week wel 2 shirtjes gekocht, maar mijn kast is bijna leeg..dus moet echt nog shoppen, daar heb ik dan alleen weer geen zin in. Dus iemand nog leuke webshops?
Ow en btw ik wil ook nieuwe kleren! Heb van de week wel 2 shirtjes gekocht, maar mijn kast is bijna leeg..dus moet echt nog shoppen, daar heb ik dan alleen weer geen zin in. Dus iemand nog leuke webshops?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Tullow schreef:Burn schreef:Tullow schreef:He Burn, had je al gebeld?
Nee, ben net thuis.. En de moed heb ik nog niet helemaal bij elkaar..
En het is nu aankomstdag op het park, en dat mag vanaf 3u, dus het is nu geen logische tijd om te bellen..
Is dat voor dat park in Heijen? Anders probeer je het vanavond even...
Dat ga ik doen! Dankje voor die schop onder mn kont!
You're welcome
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
KUTVER! KUTVER! KUTVER!
Ik hoef al niet meer te bellen!
Burn- Lady Post-a-lot
Wow! Wat een figuurtje... Loop ik dan als een soort dikke pinguin naast te waggelen...Alex167 schreef:Smikkell schreef:Waarom zou je om die reden niet meer durven?Snoes schreef:Ze staan er nog gewoon hoor, blz 17 ofzo denk.ProudMama schreef:Nu heb ik de foto's van Alex gemist....
Gast- Gast
Burn schreef:KUTVER! KUTVER! KUTVER!
Aah zonde!
Tullow- Kletskop
ProudMama schreef:Wow! Wat een figuurtje... Loop ik dan als een soort dikke pinguin naast te waggelen...Alex167 schreef:Smikkell schreef:Waarom zou je om die reden niet meer durven?Snoes schreef:Ze staan er nog gewoon hoor, blz 17 ofzo denk.ProudMama schreef:Nu heb ik de foto's van Alex gemist....
Nooouu heus niet!
Gast- Gast
Burn schreef:KUTVER! KUTVER! KUTVER!
Nou ja, ik heb mn duim leeg en droog gezogen. Is het toch niet gelukt?
Gast- Gast
Jep, en dat is 3..
Burn- Lady Post-a-lot
Oh, wat vervelend Burn!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Burn schreef:Jep, en dat is 3..
Aah, echt jammer.
Maar je hebt dinsdag een gesprek in Assen toch? Of had je die al gehad?
Tullow- Kletskop
Ah nou Burn, wat jammer
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Gister gelukkig nog wel een sollicitatie gehad waar haar 1e indruk wel positief was.. Maar ga toch maar weer verder kijken..
Burn- Lady Post-a-lot
Nou, die is op dit moment wel even ver te zoeken! Zit in de diepste put..
Burn- Lady Post-a-lot
Wat ontzettend balen Burn!
Ik heb je terug gemaild Bitterkoek.
Ik heb je terug gemaild Bitterkoek.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik snap je punt helemaal. Het 'probleem' is je zelfbeeld.. Omdat wij een slank en mooi lichaam zien is dat vast moeilijker te begrijpen dan wanneer iemand met zichbaar overgewicht het zelfde zou posten. Maar dit is wat JIJ denkt en wat JIJ ziet en inderdaad ook waar JIJ aan moet werken voor JEZELF. Wij kunnen je allemaal mooi vinden, daar heb jij niets aan.
Het belangrijkste is je goed voelen in en over je lichaam. Hoe dat lichaam er uitziet doet er dan niet eens toe. Ik wilde aangeven dat uiterlijk niet alles is wat een mens mooi maakt. Iemand met een killerbody, maar een evil karakter is geen mooi mens.
Ik hoop dat het je -met de juiste hulp- lukt om wat meer vertrouwen te krijgen in jezelf en in het totaalplaatje. En dat je een betere relatie krijgt met eten en het lukt om wel te doseren en gezonde en voldoende voeding te eten zonder je schuldig te voelen. En dat je gaat zien dat je een mooi mens bent.
Het belangrijkste is je goed voelen in en over je lichaam. Hoe dat lichaam er uitziet doet er dan niet eens toe. Ik wilde aangeven dat uiterlijk niet alles is wat een mens mooi maakt. Iemand met een killerbody, maar een evil karakter is geen mooi mens.
Ik hoop dat het je -met de juiste hulp- lukt om wat meer vertrouwen te krijgen in jezelf en in het totaalplaatje. En dat je een betere relatie krijgt met eten en het lukt om wel te doseren en gezonde en voldoende voeding te eten zonder je schuldig te voelen. En dat je gaat zien dat je een mooi mens bent.
Gast- Gast
EENS!! Mooi gezegt Smikkell!Smikkell schreef:Ik snap je punt helemaal. Het 'probleem' is je zelfbeeld.. Omdat wij een slank en mooi lichaam zien is dat vast moeilijker te begrijpen dan wanneer iemand met zichbaar overgewicht het zelfde zou posten. Maar dit is wat JIJ denkt en wat JIJ ziet en inderdaad ook waar JIJ aan moet werken voor JEZELF. Wij kunnen je allemaal mooi vinden, daar heb jij niets aan.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: