Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Lynn_ schreef:In Tilburg?May schreef:Ik ga straks voor het eerst in mijn eentje naar het theater, en vind het nu best spannend hahaha. Maar ik ga vanavond lekker genieten van de theatervoorstelling van Jurk En wat zijn jouw plannen?
Ik heb geen plannen... Avondje bankhangen. Druk weekend voor de boeg en ben mega verkouden!
Nee dat is een beetje ver weg Ze staan vanavond in Hengelo!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Zo, goedenavond. Homeeee sweeeeet hooooomeee.
Ik ga even douchen en daarna eten maken. Eet smakelijk voor de eters alvast
Alex: ik weet niet of je foto's er nog staan ondertussen, maar had op mn telefoon al gekeken maar het kwam er niet van te reageren. Ik vond die met die streepjes heel mooi en het jurkje echt WOW mooi. De eerste was niet echt mijn kleur, ik ben niet zo kleurrijk Maar damn wat een figuur
Ik ga even douchen en daarna eten maken. Eet smakelijk voor de eters alvast
Alex: ik weet niet of je foto's er nog staan ondertussen, maar had op mn telefoon al gekeken maar het kwam er niet van te reageren. Ik vond die met die streepjes heel mooi en het jurkje echt WOW mooi. De eerste was niet echt mijn kleur, ik ben niet zo kleurrijk Maar damn wat een figuur
Gast- Gast
May schreef:Ik ga straks voor het eerst in mijn eentje naar het theater, en vind het nu best spannend hahaha. Maar ik ga vanavond lekker genieten van de theatervoorstelling van Jurk En wat zijn jouw plannen?
Wat gaaf Jurk. Ik wil daar ook nog wel eens naar toe.
Aaah Lynn_ toch, Heb je al gestoomd voor het wat los te maken?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ik heb zin in WIJN!
Ik drink niet meer in mn eentje gisteravond een belofte gedaan (en helaas tegen iemand, niet alleen mezelf ).
Ohja, ik ging douchen.
Gast- Gast
Reva: Ik ben toch wel benieuwd of je dat nou meende wat je van de week zei.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Goedenavond dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Nee, heb nog niet gestoomd... Misschien wel een goed idee!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Die belofte maakte ik gistermiddag ook en vannacht was ik toch echt niet nuchter en wel alleen. Maar ik vind het knap dat je een poging doet.Reva schreef:_Donnaa schreef:Ik heb zin in WIJN!
Ik drink niet meer in mn eentje gisteravond een belofte gedaan (en helaas tegen iemand, niet alleen mezelf ).
Ohja, ik ging douchen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die belofte maakte ik gistermiddag ook en vannacht was ik toch echt niet nuchter en wel alleen. Maar ik vind het knap dat je een poging doet.Reva schreef:_Donnaa schreef:Ik heb zin in WIJN!
Ohja, ik ging douchen.
Kunnen jullie elkaar niet motiveren?
Merai- Ratel
Goedenavond!
Ik ben aan het koken en ga vanavond met mijn vriendje naar de bios
Ik ben aan het koken en ga vanavond met mijn vriendje naar de bios
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oehh dat zou ik ook zo graag willen he de bios.. is alweer veel te lang geleden!
Goedenavond allemaal!
Goedenavond allemaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jordana, wat bedoel je?
Weet iemand of ik mn gehakt (ingevroren) even in magnetron kan ontdooien.. Wil het rullen maar dat gaat natuurlijk uren duren zo
Weet iemand of ik mn gehakt (ingevroren) even in magnetron kan ontdooien.. Wil het rullen maar dat gaat natuurlijk uren duren zo
Gast- Gast
Nou ja ik heb net bij de supermarkt allemaal blikjes gin tonic en baco en vodka jus etc gekocht...dus tja Maar hij zei 'Je kan toch geen 1 of 2 wijntjes drinken dan ipv een halve fles licor 43' Dus technisch gezien breek ik de belofte niet met een drankje nu en dan.
Gast- Gast
Reva schreef:Jordana, wat bedoel je?
Tuurlijk kan dat. Doe ik ook altijd. Gewoon even 1 of 2 minuten op de hoogste stand.
Gast- Gast
ik heb zon kiespijn
ben vandaag bij de tandarts geweest..heb een ontsteking onder mn verstandskies.. moet nu spoelen met een of ander goedje
en k stink enormuit mn bek net nu mn 'date' vandaag komt..
ben vandaag bij de tandarts geweest..heb een ontsteking onder mn verstandskies.. moet nu spoelen met een of ander goedje
en k stink enormuit mn bek net nu mn 'date' vandaag komt..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Merai, hoe ging je tentame?
Ja ging wel aardig geloof ik, het viel een beetje tegen maar denk wel dat ik een voldoende heb. Thanx for asking! Hoe was het bij jou op school?
Merai- Ratel
Das nog niet heel postief..Merai schreef:Smikkell schreef:Merai, hoe ging je tentame?
Ja ging wel aardig geloof ik, het viel een beetje tegen maar denk wel dat ik een voldoende heb. Thanx for asking! Hoe was het bij jou op school?
Ik ben niet naar school geweest en ik zou niet kunnen vertellen waarom.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: