Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:maar wat houdt verveling in.Merai schreef:Smikkell schreef:de grote vraag is: is het erg om je te vervelen? Is het erg om soms eens helemaal niets te doen, te willen en te moeten i.p.v altijd maar vermaakt te worden door tv, forum, internet enz en bezig te zijn.Maple schreef:Ik verveel me...
Maar er is een verschil tussen niks willen en je vervelen toch?
Ik denk (en merk het ook bij mezelf) dat mensen steeds slechter tegen stilte en niets doen kunnen. Er staat overal altijd wel een tv en of radio aan. Mensen forummen terwijl ze tv kijken. Gewoon zitten/liggen en niets doen terwijl het stil is om je heen lijkt voor velen onmogelijk.
Wanneer verveel je je?
Je verveelt je wanneer je niet weet wat je kunt gaan doen maar wel iets wil doen, ik kan heerlijk genieten van niks doen maar ik als iets wil doen en ik weet niet wat dan raak ik ook gefrustreerd.
En btw, wie is Amber?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ow Merai, ik had je nog niet gespot. Maar als je er al was, dan neem ik het terug.
Wisten jullie trouwens dat ik heel goed Rene van der Gijp na kan doen?
Gast- Gast
Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Kan het totaal niet volgen en het gaat snel!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Jen_ schreef:Smikkell schreef:maar wat houdt verveling in.Merai schreef:Smikkell schreef:de grote vraag is: is het erg om je te vervelen? Is het erg om soms eens helemaal niets te doen, te willen en te moeten i.p.v altijd maar vermaakt te worden door tv, forum, internet enz en bezig te zijn.Maple schreef:Ik verveel me...
Maar er is een verschil tussen niks willen en je vervelen toch?
Ik denk (en merk het ook bij mezelf) dat mensen steeds slechter tegen stilte en niets doen kunnen. Er staat overal altijd wel een tv en of radio aan. Mensen forummen terwijl ze tv kijken. Gewoon zitten/liggen en niets doen terwijl het stil is om je heen lijkt voor velen onmogelijk.
Wanneer verveel je je?
Ik herken het. Ik ben altijd aan het breien tijdens de seks.
Merai- Ratel
Reva schreef:Ow Merai, ik had je nog niet gespot. Maar als je er al was, dan neem ik het terug.
Nou niet terugnemen Ik was er al best lang maar het laatste uur niets getypt (en gelezen)
Merai- Ratel
Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Ik ben er ook pas 1.5 pagina, en volg het al. Alleen werd ik eerst wel genegeerd. Klopt het toch van de groepjesvorming op het forum. Ik mis Marjolaine en Gurkie, dat was mijn groepje.
Gast- Gast
20% gin tonic kan prima als ik dat zo lees..Jen_ schreef:Reva schreef:Hoe zal amber denken over gin tonic. DOEEHOEEEEEEN.
"Dat kun je net zo goed rechtstreeks op je dijen plakken"
Gast- Gast
Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Gewoon meepraten, het went heel snel
Merai- Ratel
Smikkell schreef:20% gin tonic kan prima als ik dat zo lees..Jen_ schreef:Reva schreef:Hoe zal amber denken over gin tonic. DOEEHOEEEEEEN.
Wie is Amber? Ik snap het niet
Merai- Ratel
Merai schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
En dan schakelen jullie straks over naar t Nachtcafe?
Beachgirl- Kletskop
Jen_ schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Ik ben er ook pas 1.5 pagina, en volg het al. Alleen werd ik eerst wel genegeerd. Klopt het toch van de groepjesvorming op het forum. Ik mis Marjolaine en Gurkie, dat was mijn groepje.
Je mag ook wel bij ons groepje hoor
Merai- Ratel
Jen_ schreef:Reva schreef:Hoe zal amber denken over gin tonic. DOEEHOEEEEEEN.
Met licor 43 zou dat kunnen, dat plakt zo vies erg. Misschien dat het blikje van de gin tonic tussen mn rollen blijft hangen.
Gast- Gast
Ik weet het ook niet hoor. Wij horen er niet bij, Merai
Groepsvorming. Jammer hoor.
Gast- Gast
Mimpie schreef:Merai schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Ja maar wel pas nadat dat officieel is geopend door de enige echte nachtburgemeester
Merai- Ratel
Hoi hoi!
Amber is van een of ander dieetboek
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Mimpie schreef:Merai schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Wow. En wij maar denken dat het systeem voor buitenstaanders haast niet te kraken was.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik weet het ook niet hoor. Wij horen er niet bij, Merai
Oh.. nou dan zijn wij samen lekker een groepje Met Jen natuurlijk!
Merai- Ratel
Maar binnenvallen mag altijd..Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Gast- Gast
Merai schreef:Mimpie schreef:Merai schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Ja maar wel pas nadat dat officieel is geopend door de enige echte nachtburgemeester
Aha!!
Beachgirl- Kletskop
Qiara schreef:Hoi hoi!
Duizendmaal dank voor deze opheldering, nu kunnen Alex en ik weer deel uitmaken van jullie groepje
Merai- Ratel
genegeerd??Jen_ schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Gast- Gast
Reva schreef:Mimpie schreef:Merai schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Wow. En wij maar denken dat het systeem voor buitenstaanders haast niet te kraken was.
haha raar ding
Merai- Ratel
Reva schreef:Jen_ schreef:Reva schreef:Hoe zal amber denken over gin tonic. DOEEHOEEEEEEN.
Met licor 43 zou dat kunnen, dat plakt zo vies erg. Misschien dat het blikje van de gin tonic tussen mn rollen blijft hangen.
Oh dat is lekker, met veel ijs. Maar drambouie is nog lekkerder.
Gast- Gast
Smikkell schreef:genegeerd??Jen_ schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Ik negeer zo'n loze uiting.
Gast- Gast
Smikkell schreef:genegeerd??Jen_ schreef:Mimpie schreef:Pfoe je moet hier echt niet zomaar binnenvallen als je hier verder nooit kijkt (en je verveelt).
Ja door Alex.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: