Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow do 17 maa 2011 - 4:42

Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Knuffelen met mijn hond.

Klinkt pijnlijk, van je achillespees. Heb je dat al eerder gehad?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 4:42

Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Als ik me rot voel ga ik meestal iets doen zoals shoppen of gewoon een leuke animatiefilm kijken. Ook draai ik dan wel eens muziek van flogging molly, dat helpt bij mij wel maar denk dat die muziek niet jou smaak is. iig een hug want die kan je wel gebruiken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 4:43

kabouter: hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 4:43

Ik ga altijd even tv kijken, daar word ik heel rustig van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus do 17 maa 2011 - 4:44

Ik ga meestal een leuke serie kijken, Friends ofzo.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 4:44

Tullow schreef:
Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Knuffelen met mijn hond.

Klinkt pijnlijk, van je achillespees. Heb je dat al eerder gehad?

En daarom wil ik dus een konijn!

Nee, nooit eerder gehad. Vorige week ben ik door mijn enkel gegaan en nu dat minder werd begon de pijn in mijn achillespees (van mijn andere voet). Lijkt me gek als het van verkeerd lopen komt, want heb al zo vaak wat gekneusd dat ik het dan wel eerder een keer zou hebben gehad..maar we zullen zien morgen.
Waarschijnlijk kunnen ze er toch niks aan doen en moet ik maar rustig aan doen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus do 17 maa 2011 - 4:46

@ Kabouter: Dan ga ik op het forum rondhangen, Friends kijken of ik maak me zo klein mogelijk en ga dan heel erg huilen. Zoiets.

@ Alex: Ik weet het niet zo goed. Mijn hoofd is erg vol en ik snap er allemaal niet zoveel meer van, geloof ik. Hoe gaat het met jou?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow do 17 maa 2011 - 4:46

Kabouter schreef:
Tullow schreef:
Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Knuffelen met mijn hond.

Klinkt pijnlijk, van je achillespees. Heb je dat al eerder gehad?

En daarom wil ik dus een konijn!

Nee, nooit eerder gehad. Vorige week ben ik door mijn enkel gegaan en nu dat minder werd begon de pijn in mijn achillespees (van mijn andere voet). Lijkt me gek als het van verkeerd lopen komt, want heb al zo vaak wat gekneusd dat ik het dan wel eerder een keer zou hebben gehad..maar we zullen zien morgen.
Waarschijnlijk kunnen ze er toch niks aan doen en moet ik maar rustig aan doen.

Klinkt vervelend.
Het lijkt misschien suf, maar ik heb soms echt het gevoel dat mijn hond kan voelen wanneer ik verdrietig ben enzo. Ik had eerder ook een konijn, maar die vond het niet leuk om vast gepakt te worden en te knuffelen.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 4:46

Lily schreef:
Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Als ik me rot voel ga ik meestal iets doen zoals shoppen of gewoon een leuke animatiefilm kijken. Ook draai ik dan wel eens muziek van flogging molly, dat helpt bij mij wel maar denk dat die muziek niet jou smaak is. iig een hug want die kan je wel gebruiken

Ja, dat is wel een idee!! Super muziek is dat Very Happy. Die ga ik even opzetten. Tv staat al aan, maar die helpt me even niet.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 4:55

Kabouter schreef:
Lily schreef:
Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Als ik me rot voel ga ik meestal iets doen zoals shoppen of gewoon een leuke animatiefilm kijken. Ook draai ik dan wel eens muziek van flogging molly, dat helpt bij mij wel maar denk dat die muziek niet jou smaak is. iig een hug want die kan je wel gebruiken

Ja, dat is wel een idee!! Super muziek is dat Very Happy. Die ga ik even opzetten. Tv staat al aan, maar die helpt me even niet.

Wow iemand die flogging molly kent EN leuke muziek vind Very Happy jou mag ik hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus do 17 maa 2011 - 4:56

Lily schreef:
Kabouter schreef:
Lily schreef:
Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Als ik me rot voel ga ik meestal iets doen zoals shoppen of gewoon een leuke animatiefilm kijken. Ook draai ik dan wel eens muziek van flogging molly, dat helpt bij mij wel maar denk dat die muziek niet jou smaak is. iig een hug want die kan je wel gebruiken

Ja, dat is wel een idee!! Super muziek is dat Very Happy. Die ga ik even opzetten. Tv staat al aan, maar die helpt me even niet.

Wow iemand die flogging molly kent EN leuke muziek vind Very Happy jou mag ik hahaha
Haha, dat zijn er vast wel meer, toch? Ik vind het ook superleuke muziek Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 4:57

Lotus, met mij gaat het wel, ik krijg straks een grote groep eters en ik ben er onwijs zenuwachtig voor omdat ik nog niet helemaal klaar ben. Pffffft. Vraag het anders vanavond nog eens Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow do 17 maa 2011 - 4:57

Lily schreef:
Kabouter schreef:
Lily schreef:
Kabouter schreef:Dank jullie wel meiden. Wat doen jullie als je je rot voelt en je hebt even niemand om naar toe te gaan of die naar jou kan komen? Of gewoon als je er niemand mee lastig wilt vallen?

Heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter voor mijn achillespees..ben benieuwd of het wat is. De pijn wordt steeds erger.

Als ik me rot voel ga ik meestal iets doen zoals shoppen of gewoon een leuke animatiefilm kijken. Ook draai ik dan wel eens muziek van flogging molly, dat helpt bij mij wel maar denk dat die muziek niet jou smaak is. iig een hug want die kan je wel gebruiken

Ja, dat is wel een idee!! Super muziek is dat Very Happy. Die ga ik even opzetten. Tv staat al aan, maar die helpt me even niet.

Wow iemand die flogging molly kent EN leuke muziek vind Very Happy jou mag ik hahaha

Haha, dan mag je mijn vriend vast ook. Hij luistert ook wel naar Dropkick Murpheys (?)
Neutral
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Cheesegirl do 17 maa 2011 - 4:58

Goedemiddag, meld mij ook maar weer even!
Net mijn verslag afgemaakt die ik morgen in moet leveren, ben benieuwd..
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus do 17 maa 2011 - 4:59

Alex167 schreef:Lotus, met mij gaat het wel, ik krijg straks een grote groep eters en ik ben er onwijs zenuwachtig voor omdat ik nog niet helemaal klaar ben. Pffffft. Vraag het anders vanavond nog eens Wink

Kan me voorstellen dat je daar gespannen door bent. Maar het gaat vast helemaal goed komen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:00

Het wordt vast een succes Lexie-lief...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:00

Dropkick Murpheys is wat bekender qua naam. En als ik zeg dat ik flogging molly leuk vind dan vraagt de ander meestal wie zijn dat :P ken maar een paar mensen die hun ook kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:01

@ Lotus: Hoe komt het dat je hoofd zo vol is, en wat snap je niet dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 5:01

Ik ken inderdaad ook maar weinig mensen die Flogging Molly kennen en het ook nog leuk vinden. Ik moet zeggen dat het nu wel een beetje helpt die muziek.
Denk ik mezelf vanavond gewoon lekker ga verwennen met een maskertje en een douche met extra lekker ruikende doucheschuim. Daarna lekker eten en heerlijk nestelen op de bank en Wie is de Mol? kijken. Daarna misschien nog PSV kijken (als het op de tv komt). Misschien voel ik me dan weer wat beter.
Waarom kun je niet gewoon een telefoontje plegen naar het hiernamaals? Dat zou de uitvinding van de eeuw zijn!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:02

Lily schreef:Dropkick Murpheys is wat bekender qua naam. En als ik zeg dat ik flogging molly leuk vind dan vraagt de ander meestal wie zijn dat :P ken maar een paar mensen die hun ook kennen.
Ik ken Flogging Molly en de DM wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:03

Misschien Kabouter, kun je een brief schrijven of bedenken wat je moeder zou zeggen als je wél dat telefoontje kon plegen?
Toen mijn partner overleed heb ik een tijdje brieven geschreven en toch alles gevraagd en gezegd. Ook al kreeg ik geen antwoord, soms stelde ik me de antwoorden gewoon voor...

En PSV rules..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus do 17 maa 2011 - 5:06

Dolores schreef:@ Lotus: Hoe komt het dat je hoofd zo vol is, en wat snap je niet dan?

Ik heb vanochtend weer een vergadering van de cliëntenraad gehad, waar ik weer veel input heb gekregen. Dat spookt nog door mijn hoofd en daarbij dus ook nog alles wat ik niet snap. Het is een beetje teveel om dat allemaal te vertellen en ik vind sommige dingen ook iets te persoonlijk. Bovendien is het nu zo'n warboel dat ik het niet eens onder woorden kan brengen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 5:09

Dolores schreef:Misschien Kabouter, kun je een brief schrijven of bedenken wat je moeder zou zeggen als je wél dat telefoontje kon plegen?
Toen mijn partner overleed heb ik een tijdje brieven geschreven en toch alles gevraagd en gezegd. Ook al kreeg ik geen antwoord, soms stelde ik me de antwoorden gewoon voor...

En PSV rules..

Ik heb inderdaad al meerdere keren een brief geschreven aan haar. Alleen kan ik aan het schrijven blijven. Het zijn steeds van die kleine dingen die ik met haar wil delen, zoals mijn eerste stagedag, dat ik me niet lekker voel en ga zo maar door..die dingen kan ik niet steeds op papier blijven zetten. Schrijf wel regelmatig in mijn dagboek en dat lucht wel op.
Het is alleen zo dat ik het me nu pas (nadat ik vorige week met mijn vader naar Dublin ben geweest) echt besef. Voorheen was ik eigenlijk meer opgelucht dat het vechten voor haar nu voorbij is eb nu pas voel ik me echt klote om het feit dat ik geen moeder meer heb. Dat mijn steun en toeverlaat, die ik voor ieder wissewasje kon bellen (of smsen) er niet meer is. Natuurlijk heb ik mijn vriend en rest van de familie, maar hoe graag ze ook willen, ze zijn niet mama. En daar heb ik het nu heel moeilijk mee.
Vanavond voor ik ga slapen maar weer mijn dagboek erbij pakken..anders slaap ik ook weer slecht.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:10

Misschien kun je het de komende dagen een beetje sorteren?
Kijken wat prioriteit heeft en wat niet.
En probeer ook dingen die je hoort niet direct op jezelf of een voor jouw herkenbare situatie te 'projecteren' maar een beetje objectief te blijven, dat helpt soms om een beetje afstand in je hoofd te krijgen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:13

Kabouter schreef:
Dolores schreef:Misschien Kabouter, kun je een brief schrijven of bedenken wat je moeder zou zeggen als je wél dat telefoontje kon plegen?
Toen mijn partner overleed heb ik een tijdje brieven geschreven en toch alles gevraagd en gezegd. Ook al kreeg ik geen antwoord, soms stelde ik me de antwoorden gewoon voor...

En PSV rules..

Ik heb inderdaad al meerdere keren een brief geschreven aan haar. Alleen kan ik aan het schrijven blijven. Het zijn steeds van die kleine dingen die ik met haar wil delen, zoals mijn eerste stagedag, dat ik me niet lekker voel en ga zo maar door..die dingen kan ik niet steeds op papier blijven zetten. Schrijf wel regelmatig in mijn dagboek en dat lucht wel op.
Het is alleen zo dat ik het me nu pas (nadat ik vorige week met mijn vader naar Dublin ben geweest) echt besef. Voorheen was ik eigenlijk meer opgelucht dat het vechten voor haar nu voorbij is eb nu pas voel ik me echt klote om het feit dat ik geen moeder meer heb. Dat mijn steun en toeverlaat, die ik voor ieder wissewasje kon bellen (of smsen) er niet meer is. Natuurlijk heb ik mijn vriend en rest van de familie, maar hoe graag ze ook willen, ze zijn niet mama. En daar heb ik het nu heel moeilijk mee.
Vanavond voor ik ga slapen maar weer mijn dagboek erbij pakken..anders slaap ik ook weer slecht.

Maar probeer jezelf ook toe te geven dat jij je zo mag voelen hè? Je bent je moeder verloren. En natuurlijk zijn de weken rondom het sterven en direct daarna vooral heel abstract. Je realiseert je pas echt hoe groot het gemis is, wat de leegte werkelijk inhoudt, als het 'gewone leven' verder gaat.
Als je een krokusje ziet, het lente wordt en je je realiseert dat jij niet met haar op een terrasje zult zitten deze lente, of als je een rotdag hebt gehad op je werk/stage, je haar nummer intikt en ze niet gaat opnemen..

Dat doet zeer, en dat zal misschien wel altijd zeer blijven doen, al zal het wel in de loop van lange lange tijd iets draaglijker worden...

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum