Het geld van de kinderbijslag
+13
Bolleke
Parisienne
Bruintje Beer
Susan
meisjesmama
Printje
Fiebje
Lindsya
PiP
PapillonRose
Flip Fluitketel
bella
Liadan
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het geld van de kinderbijslag
Hier gaat het gewoon naar mijn gewone rekening en geef ik het uit aan de gewone dingen (boodschappen enzo). Al denk ik soms wel als de kinderbijslag er is, nu heb ik iets meer ruimte en kan ik ook een keer wat kleding ofzo kopen voor mijn zoontje.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
bij ons komt het ook gewoon op 1 hoop. Wij sparen per kind 15euro en al het geld dat ie krijgt wat in zn spaarpot gaat.
Uiteindelijk betaal je van die rekening ook automatisch spulletjes voor de kids.
Wat ik me afvroeg, bij een 2e kindje.. krijg je dan 2x kinderbijslag? beide kinderen evenveel? of wordt het bedrag gewoon 2x zoveel?
Uiteindelijk betaal je van die rekening ook automatisch spulletjes voor de kids.
Wat ik me afvroeg, bij een 2e kindje.. krijg je dan 2x kinderbijslag? beide kinderen evenveel? of wordt het bedrag gewoon 2x zoveel?
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
MamaCa schreef:bij ons komt het ook gewoon op 1 hoop. Wij sparen per kind 15euro en al het geld dat ie krijgt wat in zn spaarpot gaat.
Dat is toch allemaal hetzelfde? 2x is hetzelfde als 2x zoveel, en dat is weer net zoveel als voor beide evenveel
Ik heb eigenlijk geen idee trouwens, ik meende dat het net hier gewoon het dubbele is. Kinderbijslag is ook een vast bedrag toch? Niet inkomensafhankelijk.
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: