Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Body Contour Wrap

+6
Jeanette
Lynn_
Try
Mermaid
Niekske
SoezieQ
10 plaatsers

Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Body Contour Wrap

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:18

Ik heb een paar maanden terug in de Cosmo hierover gelezen, en ben eigenlijk wel heel benieuwd geworden.
Ik ben al een hele poos bezig om mn lovehandles weg te krijgen en mn bovenbenen strakker maar ik krijg niet het resultaat dat ik wil, dus ik heb een afspraak gemaakt. Ben heel erg benieuwd wat het gaat doen!
Heeft iemand dit al eens laten doen?

Voor de nieuwsgierigen:

De Universal Contour Wrap heeft als doelstelling het lichaam te ontgiften van opgehoopte afvalstoffen tussen de vetlagen in de huid. Als tweede doelstelling is de Universal Contour Wrap om over het gehele lichaam centimeters kwijt te raken.
De Universal Contour Wrap verwijdert dode huidcellen, reinigt de huid, ontgift het lichaam, verstrakt de huid, maakt littekens, striemen en cellulitis minder zichtbaar en garandeert een groot en blijvend centimeterverlies. Mits de persoon zelf niet aankomt op de weegschaal. Het is een prima onderbouw voor bij de start van een dieet of gezond leven, maar ook na een ziekenhuisopname. Het lichaam zit dan vol afvalstoffen van de medicijnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:53

Ik wil het heel graag weten als je geweest bent en hoe het bevallen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  SoezieQ wo 16 maa 2011 - 9:09

Ik ook smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:17

Ik heb volgende week donderdag de afspraak, dus zal het dan laten weten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Niekske wo 16 maa 2011 - 20:51

Mag ik vragen wat zo'n behandeling kost? En hoe gaat dat in zijn werk of is dat voor jou ook een verrassing? smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Mermaid wo 16 maa 2011 - 21:20

O ik ben ook heel benieuwd!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:21

Niekske schreef:Mag ik vragen wat zo'n behandeling kost? En hoe gaat dat in zijn werk of is dat voor jou ook een verrassing? smile

1 behandeling kost €85.-, vind ik wel een hoop geld maar ik wil het graag proberen!
Hoe het allemaal in zijn werk gaat is voor mij ook een verassing, ik zal het jullie laten weten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Try do 17 maa 2011 - 5:49

Ik ben ook benieuwd smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Lynn_ do 17 maa 2011 - 6:02

Ik heb er ervaring mee. Ik heb hier zelfs een cursus voor gevolgd om het bij mensen te kunnen doen. Ik werkte namelijk bij een sport/beauty salon. Heb je specifieke vragen?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 6:20

Lynn_ schreef:Ik heb er ervaring mee. Ik heb hier zelfs een cursus voor gevolgd om het bij mensen te kunnen doen. Ik werkte namelijk bij een sport/beauty salon. Heb je specifieke vragen?

Ja, die heb ik!
De behandeling is vrij prijzig, is het het geld waard?
Ik ga nu eerst 1 behandeling doen om te zien of het werkt, en als ik tevreden ben zou ik er nog wel 1 willen doen, afhankelijk van hoeveel centimeters ik kwijt ben.
Zou jij het aanraden? Ik sport namelijk 2 á 3 keer in de week, en daarmee krijg ik het vet op die specifieke plaatsen niet weg zoals ik dat wil hebben. Is de body contour wrap daar wel geschikt voor?

Dit zijn dingen die wel op site staan van de salon waar ik het laat doen maar ik hoor het liever van iemand die er zelf ervaring mee heeft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Lynn_ do 17 maa 2011 - 6:31

Princess schreef:
Lynn_ schreef:Ik heb er ervaring mee. Ik heb hier zelfs een cursus voor gevolgd om het bij mensen te kunnen doen. Ik werkte namelijk bij een sport/beauty salon. Heb je specifieke vragen?

Ja, die heb ik!
De behandeling is vrij prijzig, is het het geld waard?
Ik ga nu eerst 1 behandeling doen om te zien of het werkt, en als ik tevreden ben zou ik er nog wel 1 willen doen, afhankelijk van hoeveel centimeters ik kwijt ben.
Zou jij het aanraden? Ik sport namelijk 2 á 3 keer in de week, en daarmee krijg ik het vet op die specifieke plaatsen niet weg zoals ik dat wil hebben. Is de body contour wrap daar wel geschikt voor?

Dit zijn dingen die wel op site staan van de salon waar ik het laat doen maar ik hoor het liever van iemand die er zelf ervaring mee heeft!

Het is inderdaad vrij prijzig maar ik vind het wel het geld waard. Ik merkte altijd duidelijk verschil. Alles was wat strakker en mijn huid voelde ook heel fijn aan. Na een wrap had ik er ook minder moeite mee om af te vallen; het gaat dan allemaal net wat sneller. Ik raad je wel aan om twee of drie keer te gaan (als je tevreden bent na de eerste keer natuurlijk). Het is geen vet he, wat je gaat verliezen. Het is dus ook geen afvalmethode maar je wordt er wel slanker van. Heb je er wat aan?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 6:34

Lynn_ schreef:
Princess schreef:
Lynn_ schreef:Ik heb er ervaring mee. Ik heb hier zelfs een cursus voor gevolgd om het bij mensen te kunnen doen. Ik werkte namelijk bij een sport/beauty salon. Heb je specifieke vragen?

Ja, die heb ik!
De behandeling is vrij prijzig, is het het geld waard?
Ik ga nu eerst 1 behandeling doen om te zien of het werkt, en als ik tevreden ben zou ik er nog wel 1 willen doen, afhankelijk van hoeveel centimeters ik kwijt ben.
Zou jij het aanraden? Ik sport namelijk 2 á 3 keer in de week, en daarmee krijg ik het vet op die specifieke plaatsen niet weg zoals ik dat wil hebben. Is de body contour wrap daar wel geschikt voor?

Dit zijn dingen die wel op site staan van de salon waar ik het laat doen maar ik hoor het liever van iemand die er zelf ervaring mee heeft!

Het is inderdaad vrij prijzig maar ik vind het wel het geld waard. Ik merkte altijd duidelijk verschil. Alles was wat strakker en mijn huid voelde ook heel fijn aan. Na een wrap had ik er ook minder moeite mee om af te vallen; het gaat dan allemaal net wat sneller. Ik raad je wel aan om twee of drie keer te gaan (als je tevreden bent na de eerste keer natuurlijk). Het is geen vet he, wat je gaat verliezen. Het is dus ook geen afvalmethode maar je wordt er wel slanker van. Heb je er wat aan?

Ja, zeker, dankjewel!
Ik weet dat het geen vet is wat ik zal verliezen, maar wel centimeters, toch?
Ik ben blij dat jij er positief over bent, de mening van een persoon vind ik toch wat betrouwbaarder dan de website!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Lynn_ do 17 maa 2011 - 7:08

Je gaat zéker centimeters verliezen. Ik heb nog nooit iemand gehad zonder resultaat!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 7:15

Haha nu ben ik helemaal nieuwsgierig wat er bij mij gaat gebeuren! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Jeanette do 17 maa 2011 - 11:43

Hmmm, dit klinkt wel goed haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:58

Ik ben geweest!
Ben in totaal 38,5cm kwijt, over mn hele lichaam!

Ik ga over 3 weken weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Mida4you do 24 maa 2011 - 7:05

Princess schreef:Ik ben geweest!
Ben in totaal 38,5cm kwijt, over mn hele lichaam!

Ik ga over 3 weken weer!

Wow, dat klinkt echt goed zeg !!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Elsje do 24 maa 2011 - 7:27

Wat veel zeg!

Heb je nu ook een maatje kleiner? of valt dat nog mee..

en ik heb is even gegoogled dat spul wat om je heen gewikkeld word is dat niet te warm?
En is t wel ontspannen?

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:31

Elsje schreef:Wat veel zeg!

Heb je nu ook een maatje kleiner? of valt dat nog mee..

en ik heb is even gegoogled dat spul wat om je heen gewikkeld word is dat niet te warm?
En is t wel ontspannen?


Haha nee helaas nog geen maatje kleiner, maar ik merk wel dat mn lovehandles zegmaar kleiner zijn geworden!
En ik blijf nog gewoon sporten dus ik hoop dat die combinatie ervoor zorgt dat ik een maatje kleiner word smile!
De klei en de windsels zijn niet te warm, gewoon lekker warm, daarna kreeg ik een wit pak aan en werd ik nog onder een deken gestopt!
Het was beneden in de salon, was een soort huiskamertje gecreeërd, er lagen tijdschriften en er stond een tv!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:41

Misschien een rare vraag maar lees net dat je met deze methode geen vet verliest maar wel cm slanker wordt. Wat ga je dan wel verliezen? Moet ik vocht onder verstaan. Kan me niet voorstellen dat je spierweefsel gaat afbreken. Sorry voor de misschien domme vraag. Of ik moet niet goed gelezen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Beachgirl do 24 maa 2011 - 8:37

Cynthia van Misslipgloss heeft het ook gedaan. Haar ervaringen staan op haar blog.

Ik snap nog steeds niet hoe je door zo'n mummypak centimeters kan verliezen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 9:09

Princess schreef:...en garandeert een groot en blijvend centimeterverlies. Mits de persoon zelf niet aankomt op de weegschaal...

Ja, dat klinkt vrij logisch natuurlijk. Enig idee hoe moeilijk het is om NIETS aan te komen of af te vallen? Verder geloof ik er weinig van eerlijk gezegd. Klinkt te mooi om waar te zijn en in mijn ervaring zijn dat soort dingen dan ook gewoon te mooi om waar te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gizmo do 24 maa 2011 - 9:13

Cimic schreef:Misschien een rare vraag maar lees net dat je met deze methode geen vet verliest maar wel cm slanker wordt. Wat ga je dan wel verliezen? Moet ik vocht onder verstaan. Kan me niet voorstellen dat je spierweefsel gaat afbreken. Sorry voor de misschien domme vraag. Of ik moet niet goed gelezen hebben.

Dat was bij mij ook de eerste vraag die in me opkwam hoor! Ben benieuwd naar het antwoord.
Krijg bijna het idee dat het vet "gewoon" omhoog en omlaag geduwd wordt door de wrap. Het moet toch ergens heen....

Edit: Ik zat me trouwens te bedenken, zou dit niet gewoon op de TellSell meetmethode gaan? Vooraf vinger onder meetlint houden, erna niet meer.....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 8:50

Ik ga er vanuit dat het niet op de tellsell manier is gebeurd Wink, ik zie het namelijk zelf wel. Ik ben de meeste cms kwijtgeraakt bij mn heupen en mn dijen, wat ik ook wilde.
Het is geen vet of vocht wat je kwijtraakt, maar afvalstoffen. En hoe het precies werkt? Je ne sais pas. Maar ik vind het wel de moeite waard om nog een tweede en evt 3e keer te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Body Contour Wrap Empty Re: Body Contour Wrap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum